eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie usług związanych z rzeczoznawstwem majątkowym, budowlanym i odszkodowawczym dla nieruchomości, związanych z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych lub eksploatacją dróg krajowych, w tym dla nieruchomości czasowo zajmowanych pod potrzeby realizacji inwestycji, w ramach obszaru działania Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Katowice: Wykonanie usług związanych z rzeczoznawstwem majątkowym, budowlanym i odszkodowawczym dla nieruchomości, związanych z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych lub eksploatacją dróg krajowych, w tym dla nieruchomości czasowo zajmowanych pod potrzeby realizacji inwestycji, w ramach obszaru działania Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 229516 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193564 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z rzeczoznawstwem majątkowym, budowlanym i odszkodowawczym dla nieruchomości, związanych z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych lub eksploatacją dróg krajowych, w tym dla nieruchomości czasowo zajmowanych pod potrzeby realizacji inwestycji, w ramach obszaru działania Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych w liczbie około 400 szt., które będą obejmować w szczególności: 1)Aktualizację operatów szacunkowych, których ważność uległa przedawnieniu zgodnie z art. 156, ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, 2)Wycena szacunkowa robót rozbiórkowych, składników zabudowy nieruchomości, lub ich części, 3)Wykonanie opisów stanu nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną) wg. stanu na dzień wydania przez Wojewodę Śląskiego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 4)wycena wartości lub odszkodowania dla nieruchomości gruntowych niezabudowanych, 5)wycena wartości lub odszkodowania dla nieruchomości gruntowych, zabudowanych budynkami (w tym m.in. budynkami jednorodzinnymi, wielorodzinnymi) i obiektami budowlanymi oraz innymi częściami składowymi a także składnikami roślinnymi, 6)wycena wartości lub odszkodowania dla nieruchomości lokalowych wraz z ich częściami wspólnymi a także składnikami roślinnymi, 7)wycena nieruchomości gruntowych wraz z ich częściami składowymi i składnikami roślinnymi, 8)sporządzanie opinii dotyczących zasadności nabycia lub wypłaty odszkodowania przez Skarb Państwa, w tym wynikających z trybu przewidzianego art. 13, ust.3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, 9)sporządzenie opinii technicznych, dotyczących stanu budynków i innych obiektów budowlanych, 10)wykonanie operatów ustalających wysokości czynszu dzierżawnego lub najmu lub odszkodowań za bezumowne korzystanie z nieruchomości, 11)wycena innych odszkodowań za szkody majątkowe, powstałe na nieruchomościach podczas prowadzenia robót budowlanych lub eksploatacji dróg krajowych lub zmniejszenie ich wartości z tytułu oddziaływania pasa drogowego dróg krajowych, 12)wycena wartości innych ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na nieruchomościach w tym wszelkiego rodzaju służebności, 13)wycena odszkodowania dla całości części lub nieruchomości gruntowych za czasowe zajęcie dla potrzeb prowadzenia robót budowlanych, 14)wycena odszkodowania za zabudowę elementów uzbrojenia podziemnego lub naziemnego sieci instalacji lub innych budowli lub/ i pozostawienie elementów dotychczasowych w związku z ich przebudową, 15)wycena odszkodowania za zniszczenie składników roślinnych znajdujących się na nieruchomości, 16)wycena odszkodowania za inne szkody majątkowe, powstałe na nieruchomościach podczas prowadzenia robót budowlanych. Operaty szacunkowe (opisy) powinny być wykonane przez biegłych rzeczoznawców majątkowych a w przypadku opinii technicznych przez biegłego z uprawnieniami budowlanymi z zakresu budownictwa lądowego - w dwóch egzemplarzach w oparciu o faktyczne dane formalno-prawne i dane z wizji w terenie. Treść operatu szacunkowego winna odpowiadać przepisowi art. 56 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego. Do operatów szacunkowych muszą być dołączone istotne dokumenty wykorzystane przy jego sporządzeniu a w przypadku opinii technicznej - szczegółowy kosztorys inwestorski, określający przebieg i koszty otworzenia prawidłowego stanu technicznego obiektu budowlanego w aspekcie wydawanej opinii i dokumentacja fotograficzna przedmiotu oceny, Poszczególne rodzaje spraw do wykonania, będą każdorazowo zlecane w ramach podpisanej umowy w formie odrębnych zleceń z terminem realizacji operatu szacunkowego maksymalnie do 30 dni od daty potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania w/w zlecenia. Płatności za wykonane operaty szacunkowe będą następować w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT, po dokonanym przez Zamawiającego odbiorze w terminie do 14 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę sporządzonych operatów szacunkowych (opisów, opinii). Odbiór operatów (opisów, opinii) nastąpi przez podpisanie przez Zamawiającego protokołu - odbioru. Wykonawca przy przekazaniu Zamawiającemu sporządzonych operatów (opisów, opinii) zobowiązany jest do dokonania zwrotu materiałów wyjściowych, które zostały mu przekazane przez Zamawiającego w oryginale..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helbin Barbara Prolex Biuro Prawno-Usługowe, ul. Zwycięstwa 18/3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160977,48

  • Oferta z najniższą ceną: 160977,48 / Oferta z najwyższą ceną: 237144,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.