To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie, na odcinku od ul. Filaretów do ul. Bolesława Śmiałego oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 230824 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156224 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kazimierza Wielkiego w Lublinie, na odcinku od ul. Filaretów do ul. Bolesława Śmiałego oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji w w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1.Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej - 8 egz. 1.2.Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego ewentualnej przebudowy istniejącego uzbrojenia lub ewentualnego usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem - 8 egz. 1.3.Pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 1.4.Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.5. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór realizowanych robót - 4 egz. 1.6.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.7.Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.8.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 1.9.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 1 egz. 2.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym: 2.1.Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej. 2.2.Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego ewentualnej przebudowy istniejącego uzbrojenia lub ewentualnego usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 2.3. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych, w tym materiałów do wniosku o pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego, oraz dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3.Nadzór autorski: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 4.1.Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 4.2.Rozebranie istniejących krawężników, opaski chodnikowej, obrzeży na długości pasa drogowego gdzie lokalizowane są projektowane miejsca postojowe. 4.3.Budowa miejsc postojowych z kostki brukowej. 4.4. Wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szer. 1,5 m na dojściu z miejsc postojowych do istniejącego chodnika. 4.5.Ustawienie krawężników. 4.6.Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 4.7.Ewentualna przebudowa istniejącego uzbrojenia lub usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 4.8.Odtworzenie trawników. 4.9.Uporządkowanie terenu robót. 5.Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6.Przygotowanie rozliczania końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SQL Sp. z o. o., Stasin 115, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73800,00
Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148817,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i elektronicznej dla Biblioteki Głównej i Biblioteki Specjalistycznej Romanistyki i Hispanistyki KUL na rok 2025
- Aktualizacja oraz rozszerzenie systemów IT dla Politechniki Lubelskiej. Podział na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Braniewie przy ul. Stefczyka z uzyskaniem prawomocnych decyzji
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku komunalnego oraz nowego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wolborzu na ul. Sportowej w Wolborzu
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.