Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Płock: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratorium MWOMP w Płocku i Oddziału MWOMP w Radomiu oraz sprzętu do próżniowego pobierania krwi dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie
Numer ogłoszenia: 231449 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratorium MWOMP w Płocku i Oddziału MWOMP w Radomiu oraz sprzętu do próżniowego pobierania krwi dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do laboratorium MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5 oraz punktu pobrań MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - XIV) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Część XV) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu (Części XVI - XXV) zawiera Załącznik nr 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia: 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego musi posiadać co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), 3. Posiadanie na zaoferowany przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) znak CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia; 4. Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Załącznika nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ Nazwa dokumentu potwierdzającego: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 2. Oświadczenie Wykonawcy 3. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie posiadanych znaków CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 4. Wypełniony Załącznik nr 1a lub 1b lub 1c dla danej Części -załącznik 1a, 1b lub 1c (odpowiednio dla danej Części
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 1a, 1b lub 1c do SIWZ 2. Formularz oferty dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ 3. Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Znak CE lub deklaracja zgodności z normami europejskimi, inny atest, certyfikat, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia; - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie posiadania odpowiednich pozwoleń oraz kserokopie dokumentów dopuszczających do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 7. Aplikacje na aparat biochemiczny Fleksor wraz z kartami charakterystyk preparatów niebezpiecznych - Kserokopie aplikacji na aparat biochemiczny Fleksor wraz z kserokopiami kart charakterystyk preparatów niebezpiecznych 8. Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego będzie posiadł co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), 9. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 10. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój Nr 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój Nr 8 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I odczynniki do koagulologii - aparat KSELMED K - 3002;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I odczynniki do koagulologii - aparat KSELMED K - 3002;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III sprzęt do próżniowego pobierania krwi;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III sprzęt do próżniowego pobierania krwi;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa paliw ciekłych w 2025 roku.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- "Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.