Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Maków Mazowiecki: Dostawa 1 szt lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych(wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 236044 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Moniuszki 6A, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7171150, fax. 0-29 7171137.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpppspmakowmaz.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych(wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych(wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferenci spełniający art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(tj.z 2007r Dz.U. Nr 223 poz.1655 z poźn.zm.) 2.Oferenci nie mogą podlegać wykluczeniu z art.24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(tj. z 2007r Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) 3.Oferent zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(tj.z 2007r Dz.U. Nr 223 poz.1655 z poźn.zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od oferentów na podstawie art. 25; art. 26 ust. 2; art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) niżej wymienionych dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Jeżeli dostawca/wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b)nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca/wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Inne dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 3.Kserokopię umowy dostawców/wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców/wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 7.Polisę albo inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Wypełniony druk Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne dla lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. 9.Wypełniony druk Akceptacja projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10.Wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wypełniony druk Oświadczenia zg z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 12.Wypełniony druk Oświadczenie zg z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 13.Wypełniony druk Oświadczenia o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspmakowmaz.binp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim ul.Moniuszki 6a 06-200 Maków Maz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Pańswowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim ul.Moniuszki 6a 06-200 Maków Maz. Kancelaria ogólna I piętro pokój nr1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MAKOWA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO NA POTRZEBY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W IZABELINIE
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kańczudze
- Zakup samochodu dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami zatrudnionymi w Zakładzie Aktywności Zawodowej Strzelno. (II)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego typu SLKwz opcją przewozu ratowników dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.