Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Nowa Sarzyna: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 77 relacji Lipnik - Przemyśl w km 85+769 do km 86+540
Numer ogłoszenia: 236055 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, fax. 017 2413111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 77 relacji Lipnik - Przemyśl w km 85+769 do km 86+540.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy drodze krajowej nr 77 relacji Lipnik - Przemyśl w km 85+769 do km 86+540 wraz z projektem organizacji ruchu na drodze krajowej nr 77 relacji Lipnik - Przemyśl na okres wykonywania robót. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w opisie robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej. Materiały budowlane takie jak: kostka brukowa, obrzeża chodnikowe, przepusty betonowe pod zjazdy, przyczółki betonowe Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy na wykonanie robót. Pozostałe materiały budowlane łącznie ze ściekami betonowymi z prefabrykatów 50x60x15 zakupi i wbuduje Wykonawca. Zakres zamówienia obejmuje: - urządzenie placu budowy, - zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z projektem organizacji ruchu na drodze krajowej nr 77 relacji Lipnik - Przemyśl, - wykonanie robót budowlanych, - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po wykonaniu robót, - obsługę geodezyjną inwestycji (roboty pomiarowe, opracowanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej). Zakres robót budowlanych: - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty betoniarskie, - odkrzaczanie, - profilowanie rowów i skarp, - roboty niwelacyjne i porządkowe. Szczegółowy zakres robót w załączonym do siwz przedmiarze robót. Obsługa geodezyjna oraz dokumentacja geodezyjno - powykonawcza leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uwzględni w cenie wytyczenie geodezyjne w terenie oraz wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. Dokumentacja projektowa przewiduje zastosowanie materiałów ze wskazaniem producenta - należy zastosować zalecane materiały lub równoważne o podobnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) posiadają doświadczenie w realizacji robót: wykonali jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane zawierające elementy wykonania nawierzchni z kostki brukowej (wartość brutto każdej z wykazanych robót musi być równa lub przekraczać kwotę 150 000,00 zł). b) dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz posiadającym aktualny wpis o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej ustawą. 5) Na wykonany przedmiot zamówienia udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY USTAWOWE 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wykonawca składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. b) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz min 2-wóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierających elementy wykonania nawierzchni z kostki brukowej - wg załącznika nr 4 do siwz (wartość brutto każdej z wykazanych robót musi być równa lub przekraczać kwotę 150 000,00 zł). b) dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do siwz zostały wykonane należycie, c) uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. DOKUMENTY DODATKOWE 1) Wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1 do siwz). 2) Kosztorys ofertowy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo dla osoby/ osób do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasarzyna.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (pok. nr 15).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2024 - 2025
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej w celu dostosowania budynku do potrzeb klubu dziecięcego
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I BUDOWĘ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Zielona kolejka cz. I
- Remont drogi gminnej nr 363059K (ul. Podhalańska) w km 0+005 do 0+955 w Krauszowie, gmina Nowy Targ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.