eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Rekonstrukcja i modernizacja zabytkowej studni na rynku w Kromo³owie wraz z terenem przyleg³ym

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-09-26

Zawiercie: Rekonstrukcja i modernizacja zabytkowej studni na rynku w Kromo³owie wraz z terenem przyleg³ym
Numer og³oszenia: 236679 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Le¶na 2, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6722684, fax. 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rekonstrukcja i modernizacja zabytkowej studni na rynku w Kromo³owie wraz z terenem przyleg³ym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rekonstrukcja i modernizacja zabytkowej studni na rynku w Kromo³owie wraz z terenem przyleg³ym Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: nawierzchni placu rynku - 491,27 m2, schodów i pochylni z kostki kamiennej - 11,79 m2, murków wokó³ rynku - 12,99 m2. Ponadto do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wykonaniem oznakowania zgodnie z projektem organizacji oraz pe³na obs³uga geodezyjna zadania. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±czniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Wykonawca obowi±zany jest do udzielenia 36-miesiêcznej gwarancji oraz 12-miesiêcznej rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje siê jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych ni¿ te, podane pod pojêciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³. 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto: URZ¡D MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ¦L¡SKI CBK/CZÊSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na rekonstrukcjê i modernizacjê zabytkowej studni na rynku w Kromo³owie wraz z terenem przyleg³ym Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego. 4. Je¿eli wykonawca wnosi wadium w: 1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼niejszymi zmianami) orygina³y dokumentów nale¿y zdeponowaæ w kasie Urzêdu Miejskiego, a do oferty nale¿y do³±czyæ po¶wiadczon± za zgodno¶æ kserokopiê. W/w formy wadium musza siê znale¼æ w kasie zamawiaj±cego w terminie wyznaczonym do sk³adania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 4 musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spe³niaj± warunki szczegó³owe: a) wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie chodników, placów, parkingów lub dróg o nawierzchni z kostki brukowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto ka¿da, b) dysponuj± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca musi za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4) Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5) Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6) Wykaz (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie chodników, placów, parkingów lub dróg o nawierzchni z kostki brukowej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto ka¿da. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane prace zosta³y wykonane nale¿ycie. 7) Wykaz osób (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ), które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Przed³o¿ony przez wykonawcê wykaz musi potwierdzaæ, ¿e personel przewidziany do realizacji zamówienia posiada stosowne uprawnienia budowlane. Do wykazu nale¿y do³±czyæ stosowne uprawnienia pracowników i aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Wskazane uprawnienia musz± byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoby, które posiadaj± uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedk³adaj± te dokumenty. Ponadto Wykonawca z³o¿y wraz z ofert±: 8) Druk Formularz oferty, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji. 9) Kosztorys ofertowy szczegó³owy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót stanowi±cy za³±czony do specyfikacji. 10) Dowód wniesienia wadium. 11) Wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, z³o¿ony na druku stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udzia³u podwykonawców w realizacji zamówienia - nie sk³ada tego dokumentu). W/w dokumenty winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê z umieszczon± klauzul± za zgodno¶æ z orygina³em. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ musz± spe³niaæ oni ³±cznie. Ich potencja³y ludzkie, techniczne, wiedza i do¶wiadczenie, a tak¿e sytuacja ekonomiczna i finansowa zostan± zsumowane, aby mogli spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu. Przy ocenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielko¶ci stanowi±ce o spe³nieniu warunków bêd± zsumowane. Nie spe³nienie powy¿szych wymagañ spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub wiêcej podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, bêd± musia³y spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) oferta bêdzie zawieraæ informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2-5, dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie z³o¿± oddzielne lub wspólne; b) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciu umowy. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. e) zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez partnera kieruj±cego lub od wszystkich partnerów ³±cznie lub od ka¿dego z osobna, albo te¿ w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 ppkt 2, 3, 5 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, 2) ppkt 4 - sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. b, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Zawierciu, ulica Le¶na 2, 42-400 Zawiercie, pokój nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w Zawierciu, ulica Le¶na 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Obs³ugi Interesanta (Informacja) parter UM.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Og³oszenie o zamówieniu zosta³o zamieszczone w BZP w dniu 26/09/2008 Cena za SIWZ wynosi 61 z³ (50z³ + 22% VAT).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.