eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - usługi transportowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Knurów: Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - usługi transportowe
Numer ogłoszenia: 238332 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - usługi transportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - usługi transportowe realizowany na 4 trasach i polega na: - odbiorze dzieci z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc (w szczególnych przypadkach również z miejsca zamieszkania) i dowiezieniu dzieci do placówek oświatowych; - odbiorze dzieci po zajęciach i dowiezieniu do miejsca z którego zostały odebrane od rodziców/opiekunów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami), oraz certyfikat kompetencji zawodowych potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnych do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami) Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia. Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować: - 1 autobusem z min. 13 miejscami dla pasażerów - Zadanie I, - 1 autobusem z min. 23 miejscami dla pasażerów - Zadanie II, - 1 autobusem/mikrobusem min. 6 miejscami dla pasażerów - Zadanie III, - 1 samochodem osobowy - Zadanie IV z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem OC Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy -siła wyższa- oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3. Zmiany, dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności, 2) zmiany nie mogą być wprowadzone wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia zgłoszenia propozycji, 3) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, 4) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Starszy Inspektor w MZJOś - Grzegorz Niewidok (32) 235 27 05 Starszy Inspektor w MZJOś - Barbara Telinga (32) 235 27 00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - środek transportu: autobus - dzieci z rejonów Szczygłowice i Krywałd do Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Knurowie (MSP Nr 2), ul. Wilsona 22 - Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie (ZSS), ul. Szpitalna 25 -- Miejskiego Gimnazjum Nr 2 w Knurowie (MG Nr 2), ul. Stefana Batorego 7. Liczba dzieci - 19. Liczba opiekunów - 1. Orientacyjna długość trasy - 14 km. Trasa: Knurów: Aleja Piastów (odcinek górny), Sztygarska 6, Aleja Piastów (odcinek dolny), Zwycięstwa, Rybnicka (sklep) - szkoła/placówka. Dowóz dzieci na zajęcia w ZSS i MSP Nr 2 i MG Nr 2 na godzinę: 8:00. Odbiór dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z Dyrektorem placówki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II - środek transportu: autobus - dzieci z Knurowa do Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Knurowie, ul. Wilsona 22 - Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie, ul. Szpitalna 25 -- Miejskiego Gimnazjum Nr 2 w Knurowie, ul. Stefana Batorego 7. Liczba dzieci - 22. Liczba opiekunów - 1. Orientacyjna długość trasy - 9 km. Trasa: Knurów: Dworcowa (skwer naprzeciw stadionu), Knurów - Klasztor, Dymka 30, Mieszka I 3, Kazimierza Wielkiego 3, os. Wojska Polskiego, Kosmonautów (przystanek -cegielnia), Szpitalna (przystanek -targowisko) - szkoła-placówka. Dowóz dzieci na zajęcia w ZSS, MG Nr 2 i MSP Nr 2 na godzinę: 8:00. Odbiór dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z Dyrektorem placówki. Przewoźnik zobowiązany jest do odbioru dziecka z domu (dziecko na wózku inwalidzkim, przystanek Dymka 30) i do pomocy w dotarciu dziecka do budynku szkoły i w drodze powrotnej-do domu. Środek transportu powinien zapewnić możliwość przewiezienia dziecka z wózkiem inwalidzkim o wymiarze 115 cm x 70 cm x 67 cm (przystanek Kosmonautów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr III - środek transportu: autobus - dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Gliwicach, ul. Dolnej Wsi 74, Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Gliwicach, ul. Słowackiego 58B i Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach, ul. Gierymskiego 7.. Liczba dzieci - 5 Liczba opiekunów - 1 Orientacyjna długość trasy - 19 km Trasa: Knurów: Wilsona 15, Kazimierza Wielkiego 10, ul. Szarych Szeregów 2, ul. Marynarzy 21, Gliwicki Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy, ul. Słowackiego 58, Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych w Gliwicach, ul. Dolnej Wsi 74, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach, ul Gierymskiego 7. Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. Odbiór dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z Dyrektorem placówki. Przewoźnik zobowiązany jest do odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i do pomocy w dotarciu dzieci do budynku szkoły i w drodze powrotnej do domu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr IV - środek transportu: samochód osobowy, mikrobus - dowóz dzieci do najbliższego przystanku przewoźnika realizującego transport dzieci niepełnosprawnych z Gliwic do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach. Liczba dzieci - 2 Liczba opiekunów - 1 Orientacyjna długość trasy - 12 km Trasa: Knurów, ul. Bojowa 3, ul. Szarych Szeregów 2 - Gliwice, ul. Perkoza. Dowóz dzieci na przystanek na godzinę: 6:30 . Odbiór dzieci po zajęciach o godzinie 16:00 - 17:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.