Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-07-09
Malbork: Dostawa wyzposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Malborku
Numer og³oszenia: 241710 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. S³owiañski 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyzposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegaj±ca na wyposa¿eniu nowopowsta³ego budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Malborku. Dostawa bêdzie obejmowa³a nowe przedmioty do wyposa¿enia szko³y zgodnie z pkt. 2 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do wysoko¶ci 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w zakresie wyposa¿enia sal dydaktycznych i zakupu zastawy sto³owej i sztuæców, naczyñ i przyborów kuchennych, naczyñ do przechowywania i transportu ¿ywno¶ci oraz sprzêtu i urz±dzeñ gastronomicznych.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.70.00-7, 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.11.20-4, 39.22.11.30-7, 39.22.11.50-3, 39.22.12.00-9, 39.22.12.10-2, 39.22.31.00-2, 39.22.32.00-3, 39.22.43.30-0, 39.24.11.00-4, 39.71.31.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiazuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustala w/w warunku.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 1 dostawê wyposa¿enia o warto¶ci dostawy 40.000 z³.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustala w/w warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustala w/w warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustala w/w warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
osiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy o zamówienie publiczne w zakresie: co do oznaczenia stron wy³±cznie w wyniku dozwolonego w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych nastêpstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikaj±cego z prawa albo dozwolonych prawem czynno¶ci powoduj±cych taka zmianê, co do osób reprezentuj±cych strony w procesie realizacji zamówienia, konieczno¶ci zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysoko¶ci ¶rodków, którymi dysponuje Zamawiaj±cy,konieczno¶ci zmiany terminu zakoñczenia ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy, konieczno¶ci zmiany terminu zakoñczenia z powodu dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej zachowanie terminu wykonania, zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, konieczno¶ci zmiany terminów zwi±zanej z zapewnieniem finansowania zamówienia, na skutek zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.malbork.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Malborka, Pl. S³owiañski 5, 82-200 Malbork, Wydzia³ O¶wiaty, Kultury i Sportu..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miasto Malbork, Plac S³owiañski 5, 82-200 Malbork Sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zakup wyposa¿enia nie jest finansowany z projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: CZÊ¦Æ Nr 1 - Zakup i dostawa wyposa¿enia sal dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wyposa¿enie sal dydaktycznych nowopowsta³ego budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Malborku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.15.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: CZÊ¦Æ NR 2 - Zakup i dostawa zastawy sto³owej i sztuæców, naczyñ i przyborów kuchennych, naczyñ do przechowywania i transportu ¿ywno¶ci oraz sprzêtu i urz±dzeñ gastronomicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wyposa¿enie pomieszczenia do wydawania posi³ków w nowopowsta³ym budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Malborku..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.11.20-4, 39.22.11.30-7, 39.22.11.50-3, 39.22.12.00-9, 39.22.12.10-2, 39.22.31.00-2, 39.22.32.00-3, 39.22.43.30-0, 39.24.11.00-4, 39.71.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i fili¿anek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i rega³ów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsiêwziêcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Przezmarku, gmina Stary Dzierzgoñ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsiêwziêcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Skowarczu, gmina Pszczó³ki.
- Dostawa ryb dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku - II postêpowanie
- ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
wiêcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposa¿enia do nowego obiektu CMN znajduj±cego siê przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- "Dostawa i monta¿ mebli" w ramach zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie techniki dentystycznej"
- "DOSTAWA ORAZ MONTA¯ MEBLI Z P£YT MEBLOWYCH DO CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GNIEWIE"
- "Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia Oddzia³u ¯³obka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
wiêcej: Ró¿ne meble i wyposa¿enie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.