Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Otwock: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC).
Numer ogłoszenia: 243666 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Otwockiego, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, fax 022 7793295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia zakresie odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Górna 13, 05-400 Otwock 2. Gospodarstwo Pomocnicze Nr 2, ul. Komunardów 10, 05-400 Otwock 3. Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bohaterów Westerplatte 1, 05-480 Karczew 4. Powiatowy ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, GP 1, ul. Górna 13, 05-400 Otwock 5. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Górna 11, 05-400 Otwock 6. Oświata Powiatowa, ul. Karczewska 37, 05-400 Otwock 7. Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock 8. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Karczewska 37, 05-400 Otwock 9. Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Filipowicza 9, 05-400 Otwock 10. Zespół Szkół, ul. Parkowa 18a, 05-340 Kobiel 11. Zespół Szkół Nr 1, ul. Słowackiego 4/10, 05-400 Otwock 12. Zespół Szkół Nr 2, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock 13. Zespół Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych, ul. Konopnickiej 3, 05-400 Otwock 14. Dom Pomocy Społecznej, ul. Anielin 1, 05-480 Karczew 15. Dom Pomocy Społecznej Wrzos, ul. Zagłoby 8/10, 05-400 Otwock 16. Dom Pomocy Społecznej, ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 17. Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Majowa 17-19, 05-400 Otwock 18. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, ul. Majowa 17-19, 05-400 Otwock 19. Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszacych, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock 20. Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny, ul. Piłsudskiego 22, 05-410 Józefów 21. Dom Dziecka - Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania 13, ul. Komunardów 10, 05-400 Otwock 22. Dom Dziecka Nr 14, ul. Myśliwiecka 2, 05-400 Otwock 23. Ognisko Wychowawcze Świder , ul. Mickiewicza 43/47, 05-400 Otwock 24. Powiatowe Gimnazjum Nr 21 w OW Świder, ul. Mickiewicza 43/47, 05-400 Otwock 25. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii Jędruś, ul. Główna 10, 05-420 Józefów 26. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 5 w Otwocku, ul. Ks. Malinowskiego 7, 05-420 Józefów 27. Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Pułaskiego 5a, 05 - 400 Otwock 28. Rodzinny Dom Dziecka, ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ni dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki określone w art. 22 ust. 1.. Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok 303.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---------------------------------------------------
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---------------------------------------
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Gazy medyczne
- Wielobranżowe prace modernizacyjne budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Dostawa płyt PCB LLRF_FMC i PIN_DIODE
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- "Dostawa 2 urządzeń do badania integralności filtrów w podziale na części".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej WSSE w Kielcach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą w Warszawie
- Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Moszczenica i jej jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.