eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówDOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Głogów: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE
Numer ogłoszenia: 243957 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197627 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Głogowie. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Ilości podane w załącznikach są ilościami orientacyjnymi. Ilości te mogą ulec zmianie. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 4. Zamówiony towar zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres. 5. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w tej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z wyszczególnionych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. 6. Wymagania dotyczące posiadania certyfikatów, deklaracji, oświadczeń producenta itp. - zał. nr 5. 7. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 części : Część I - dostaw: -komputera stacjonarnego PC - 6 szt., -notebook - 5 szt., monochromatyczna drukarka laserowa A3 - 1 szt., plus dwa -dodatkowe tonery na co najmniej 15 000 stron każdy wg normy ISO 19752, -drukarka atramentowa A4 - 6 szt., plus 6 dodatkowych kompletów wszystkich wkładów drukujących, -skaner dokumentowy A4 - 8 szt., wieloformatowy ploter do zastosowań CAD/GIS - 1 szt., plus komplet wkładów drukujących każdego koloru, - kamera internetowa - 2szt. z usługą instalacji i z dodatkowym osprzętem , -pakiet biurowy MS Office 2010 PL - 30 szt - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SIWZ. CPV: 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0. Część II - Dostawa i instalacja urządzeń UTM połączonych w klaster High Availability - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1b do SIWZ. CPV: 32.42.00.00-3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comarch S.A., Al.Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105084,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109113,44

  • Oferta z najniższą ceną: 109113,44 / Oferta z najwyższą ceną: 109113,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i instalacja oprogramowania część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMNS Polska Sp.z.o.o., ul. Klecińska 125, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26575,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.