eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Kraków: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 24509 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8517 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2557-302, faks 12 2557-465.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1: 1) Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, 2) Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, 3) Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta, Małopolski Urząd Skarbowy, os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków, 4) Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, 5) Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto, ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, 6) Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków, 7) Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. Stanisławy Daneckiej 1, 32-200 Miechów, 8) Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice, 9) Urząd Skarbowy w Wieliczce, ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, 10) Urząd Skarbowy w Bochni, ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia, 11) Urząd Skarbowy w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice. Część 2: 1) Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów, 2) Urząd Skarbowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, 3) Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko. Część 3: 1) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz, 2) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz, 3) Urząd Skarbowy w Limanowej, ul. M.B. Bolesnej 9, 34-600 Limanowa, 4) Urząd Skarbowy w Gorlicach, ul. Bardiowska 9, 38-300 Gorlice, 5) Urząd Skarbowy w Nowym Targu, ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, 6) Urząd Skarbowy w Zakopanem, ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane. Część 4: 1) Urząd Skarbowy w Olkuszu, ul. Budowlanych 2, 32-200 Olkusz, 2) Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, 3) Urząd Skarbowy w Wadowicach, ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice. 4) Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka, Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AP System S.C., ul. Facimiech 14/9, 30-667 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22878,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22878,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234640,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AP System S.C., ul. Facimiech 14/9, 30-667 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7640,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AP System S.C., ul. Facimiech 14/9, 30-667 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30479,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług i Handlu Pressto Wacław Cichy, ul. Niedomicka 2, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31440,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.