eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Kraków: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 8517 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2557-302, faks 12 2557-465.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1: 1) Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków; 2) Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków; 3) Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta, Małopolski Urząd Skarbowy, os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków; 4) Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków; 5) Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto, ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków; 6) Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków; 7) Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. Stanisławy Daneckiej 1, 32-200 Miechów; 8) Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice; 9) Urząd Skarbowy w Wieliczce, ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka; 10) Urząd Skarbowy w Bochni, ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia; 11) Urząd Skarbowy w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice. Część 2: 1) Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów; 2) Urząd Skarbowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska; 3) Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko. Część 3: 1) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz; 2) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz; 3) Urząd Skarbowy w Limanowej, ul. M.B. Bolesnej 9, 34-600 Limanowa; 4) Urząd Skarbowy w Gorlicach, ul. Bardiowska 9, 38-300 Gorlice; 5) Urząd Skarbowy w Nowym Targu, ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ; 6) Urząd Skarbowy w Zakopanem, ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane. Część 4: 1) Urząd Skarbowy w Olkuszu, ul. Budowlanych 2, 32-200 Olkusz; 2) Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim; 3) Urząd Skarbowy w Wadowicach, ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice; 4) Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A i B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza 2. Formularz ofertowy na część 1 - (zał. nr 4 do SIWZ) 3. Formularz ofertowy na część 2 - (zał. nr 5 do SIWZ) 4. Formularz ofertowy na część 3 - (zał. nr 6 do SIWZ) 5. Formularz ofertowy na część 4 - (zał. nr 7 do SIWZ) 6. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp (jeżeli dotyczy)- wg załącznika nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w granicach unormowania art. 142 ust. 5 ustawy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn.zm.); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, pok. nr 9 w godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej Część 1: 1) Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, 2) Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, 3) Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta, Małopolski Urząd Skarbowy, os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków, 4) Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, 5) Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto, ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, 6) Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście, Drugi Urząd Skarbowy Kraków, Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków, 7) Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. Stanisławy Daneckiej 1, 32-200 Miechów, 8) Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice, 9) Urząd Skarbowy w Wieliczce, ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, 10) Urząd Skarbowy w Bochni, ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia, 11) Urząd Skarbowy w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A i B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej. Część 2: 1) Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów, 2) Urząd Skarbowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, 3) Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A i B do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej. Część 3: 1) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz, 2) Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz, 3) Urząd Skarbowy w Limanowej, ul. M.B. Bolesnej 9, 34-600 Limanowa, 4) Urząd Skarbowy w Gorlicach, ul. Bardiowska 9, 38-300 Gorlice, 5) Urząd Skarbowy w Nowym Targu, ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, 6) Urząd Skarbowy w Zakopanem, ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A i B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, poprzez: 1) dokonywanie przeglądów oraz bieżącą konserwację systemów, instalacji i urządzeń SAP (systemu alarmu pożaru), oddymiania, DSO (dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz urządzeń włączonych i podłączonych do tych systemów, zmierzające do zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych; 2) wykonywanie bieżących napraw powyższych systemów, instalacji i urządzeń; 3) współpraca z Zamawiającym w zakresie oceny stanu oraz kwalifikowania instalacji i urządzeń do ewentualnego remontu, ustalanie zakresu tychże remontów, zgłaszanie potrzeb związanych z uzupełnieniem, przebudową lub rozbudową instalacji, jak również wnioskowaniem o zastąpienie elementów i rozwiązań przestarzałych; 4) przygotowanie skróconych instrukcji obsługi dla każdej centrali SAP oraz, na zlecenie Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi systemów; 5) współpraca z firmą odpowiedzialną za monitoring sygnału alarmu pożarowego w zakresie właściwego podłączenia centrali SAP do urządzeń transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej. Część 4: 1) Urząd Skarbowy w Olkuszu, ul. Budowlanych 2, 32-200 Olkusz, 2) Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, 3) Urząd Skarbowy w Wadowicach, ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice. 4) Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A i B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Liczba tych osób musi być adekwatna do zakresu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.