eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Modernizacja kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Wilczycach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-07-20

Dobra: Modernizacja kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Wilczycach
Numer og³oszenia: 245492 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dobra , Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. ma³opolskie, tel. 018 33330020, faks 018 3330446.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadobra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Wilczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Modernizacja kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Wilczycach polegaj±ca na wymianie kot³a wêglowego c.o. na kocio³ gazowy wraz z przebudow± technologii kot³owni.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kot³ów .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2. posiadaj± niezbêdna wiedze i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajduj± sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia i dokumentów na zasadzie: spe³nia/nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji Naczelnika Urzêdu Skarbowego, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Aktualne za¶wiadczenia z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu , wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 sk³ada dokument lub dokumenty zgodnie z §2 Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ze zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. 5. Sporz±dzenie i za³±czenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce ¿e wszystkie wykazane roboty zosta³y wykonane nale¿ycie. Wymagane jest wykonanie 2 robót o podobnym zakresie i warto¶ci co przedmiotu zamówienia. 6. Sporz±dzenia i za³±czenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Pisemnego zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli wykaza³ takie w ofercie.Wymagane jest dysponowaniem kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie instalacji gazowych wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. Do wykazu nale¿y za³±czyæ kopiê dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie uprawnieñ oraz kopiê za¶wiadczenia o wpisie do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Dobra 34-642 Dobra 233.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Dobra 34-642 Dobra 233.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.