Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Olsztyn: Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
- całodobowa ochrona mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Barczewo ul. Niepodległości 9.
- całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w miejscowości Olsztyn ul Emilii Plater 1.
- usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 dla części III) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni.
Numer ogłoszenia: 246706 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: - całodobowa ochrona mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Barczewo ul. Niepodległości 9. - całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w miejscowości Olsztyn ul Emilii Plater 1. - usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 dla części III) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdzie: 1) Część I - to całodobowa ochrona nieruchomości położonej w Barczewie przy ul. Niepodległości 9 oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 3 m. Barczewo, działka nr 204 o pow. 12 986 m2. Na działce znajduje się budynek główny szpitala dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, składający się z trzech części o ogólnej pow. zabudowy 1206 m2 i ogólnej pow. użytkowej 2806 m2 oraz budynek prosektorium o pow. 87,5 m2 , garaż o pow. 71,2 m2 , magazyn ziemniaków o pow., 190 m2 , stacja dezynfekcji, magazyn chloru i dyżurka o pow. 25 m2 zlokalizowana przy bramie głównej (zgodnie z załączonym szkicem). W budynku głównym w piwnicy znajduje się kotłownia olejowa, która jest czynna i obsługiwana od miesiąca listopada do końca marca prze firmę RYL-TECH - Pan Mirosław Ryflo. Całość nieruchomości jest ogrodzona płotem z siatki stalowej. Wartość całości nieruchomości to 3 200 000.00 zł. Ochrona obejmuje całodobowy nadzór nad nieruchomością wraz z budynkami szpitala a w godzinach wieczorno-nocnych polega na patrolowaniu posesji przez umundurowanych pracowników ochrony, jak również prowadzeniu działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczeniu do wstępu nieuprawnionych osób na teren chroniony. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny i kompetentny. W razie zagrożenia ochranianego mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. Ochrona realizowana powinna być przez co najmniej jednego pracownika ochrony. 2) Część II - to całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1. Ochrona osób i mienia realizowana będzie całodobowo na terenie nieruchomości gruntowej (601/1000 części udziałów w nieruchomości - zgodnie z załączonymi szkicami), zabudowanej budynkiem administracyjnym, trzykondygnacyjnym z poddaszem użytkowym, położonej w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 wpisanej do rejestru zabytków, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 70, działki 63/1 i 63/2 o łącznej pow. 0,6073 ha. Wartość udziału w budynku wynosi 32 000 000,00 zł. Udział w budynku administracyjnym będącym własnością Województwa ma pow. użytkową 6346 m2, liczy 4 kondygnacje, podpiwniczony z wejściem głównym znajdującym się od ul. E. Plater 1 oraz z wejściem i dyżurką od strony ul. Kościuszki. Budynek posiada trzy wewnętrzne dziedzińce: - pierwszy dziedziniec A (główny) posiada dwie bramy od strony ul. Kościuszki, - drugi dziedziniec B posiada bramę wjazdową od ul. Piłsudskiego, - trzeci dziedziniec C nie posiada żadnej bramy (ślepy). Wejście do budynku: - wejście główne od ul. E. Plater 1i ul. Kościuszki - dwa wejścia boczne z dziedzińca głównego, - jedno wejście na I poziom parteru w bramie wjazdowej, - jedno wejście na I poziom parteru z dziedzińca głównego (nie używane), - dwa wejścia do piwnic z dziedzińca głównego, - jedno wejście do budynku i jedno do piwnic z dziedzińca drugiego (B), - jedno wejście z dziedzińca trzeciego (C), W budynku znajdują się dwie windy: - winda osobowa przy wejściu głównym, - winda towarowa z wejściem od dziedzińca (A) Miejsce dyżurki - portierni: - Portiernia nr 1 (dyżurka) zlokalizowana jest na parterze, bezpośrednio przy wejściu głównym od strony ul. E. Plater (zaznaczona na szkicu nr 1). - Portiernia nr 2 (dyżurka) zlokalizowana jest na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku od strony ul. Kościuszki (zaznaczona na szkicu nr 1). Forma realizacji ochrony: - całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości, - obsługa dwóch portierni w tym w portierni nr 1 w godz. 7.00-18.00, w portierni nr 2 w godzinach 7.00-7.00 Proponowany sposób realizacji ochrony w szczególności: - całodobowa ochrona osób i mienia na terenie obiektu, - pełnienie służby w umundurowaniu, - wydawanie kluczy osobom upoważnionym i sprawdzaniu ilości kluczy zwróconych, - zamykanie i otwieranie wejść oraz bram na dziedziniec główny, - po godzinach pracy i w dni wolne wpuszczanie osób do tego upoważnionych,dokonywanie obchodów posesji podczas przekazywania służby i nie rzadziej niż raz na 2 godziny w czasie służby, - prowadzenie książki dyżurów. Pracownicy ochrony fizycznej muszą współpracować z innymi pracownikami ochrony wykonującymi ochronę osób i mienia na terenie obiektu stanowiącego współwłasność. Ochrona osób i mienia realizowana będzie całodobowo na terenie nieruchomości i powinna polegać na patrolowaniu w/w rejonu przez umundurowanych pracowników ochrony fizycznej i prowadzeniu działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczeniu do wstępu nieuprawnionych osób na teren chroniony. Pracownicy ochrony fizycznej wykonywać będą również czynności związane z obsługą portierni. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby prowadzić usługę ochrony osób i mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, to jest w sposób profesjonalny i kompetentny. W razie zagrożenia dla osób przebywających na terenie ochranianej nieruchomości gruntowej zabudowanej oraz znajdującego się na niej mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. Ochrona realizowana powinna być przez co najmniej jednego pracownika ochrony. Pracownicy ochrony 1. Zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej , są sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 2. Pracownicy ochrony fizycznej powinni nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 3. Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych. 4. Pracownicy ochrony fizycznej powinni być wyposażeni w odpowiednie środki łączności. 5. Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej, a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawca 1. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz nie może toczyć się przeciwko niemu postępowanie o cofnięcie koncesji ani o zmianę jej zakresu. 2. Termin ważności koncesji nie może kończyć się przed upływem terminu realizacji umowy. 3. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia powinny posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej i wykonywać zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą ochraniać nieruchomość. 5. O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony, realizujących ochronę nieruchomości, Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. 3) Cześć III - usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 dla części III) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni. Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem administracyjnym w 601/1000 części własnością województwa warmińsko-mazurskiego. Powierzchnia całkowita obsługiwanego terenu, działka nr 63/1 i 63/2 w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 to: 3270 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 dla części III stanowiącym szkic sytuacyjny obsługiwanej posesji przy ul. E. Plater 1w tym teren zielony 900 m2 i nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej przy ul. Kościuszki 37 o powierzchni całkowitej działki nr 62/1 903 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 dla części III w tym teren zielony 500 m2 Prace z zakresu konserwacji zieleni: - koszenie trawników ( w miarę potrzeb) Czynność polega na koszeniu trawy przy max, wysokości 25 cm., załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów - nie później niż następnego dnia po wykoszeniu. - grabienie liści z trawników i ze Skupin (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu) Czynność polega na wygrabianiu liści, ich załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji. - odchwaszczanie Skupin krzewów, kwiatów (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu). Czynność polega na spulchnianiu gleby oraz usunięciu chwastów ze Skupin krzewów, kwiatów, żywopłotów, bylin, mis przy drzewach oraz załadunkiem, transportem i utylizacją. - cięcie krzewów, żywopłotów (wykonywane 2 razy w ciągu sezonu) Czynność polega na przycięciu żywopłotów, krzewów, załadunku bezpośredniego po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na obsługiwanym terenie: - ręczne zbieranie z chodników i trawników zanieczyszczeń Czynności te winny być wykonywane we wczesnych godzinach rannych, tak aby do godz. 9 były uprzątnięte. - zamiatanie chodników oraz schodów 2 razy w tygodniu w okresie wiosenno-jesiennym oraz w miarę potrzeb w okresie zimy. Czynność polega na zamiataniu piasku, liści i innych zanieczyszczeń oraz ich usunięciu bezpośrednio po wykonaniu pracy. - prowadzenie akcji zimowego utrzymania chodników i schodów zaznaczonych na załącznikach nr 1 i 2 dla części III Czynność polega na odśnieżaniu i usuwaniu lodu, posypywaniu piaskiem lub odpowiednią mieszanką na całej szerokości chodników i schodów, najpóźniej do godz. 7.30. Przy opadach ciągłych Wykonawca powinien przystąpić do odśnieżania najpóźniej dwie godz. po ustaniu opadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na: część I i część II: - wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (warunek dotyczy każdej części). 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 . Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wymaganych w §9 SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełni. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców); 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) ; 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 4) koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji ( dotyczy części I i części II); 5) kopie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipwm.24.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Biuro Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 126 10-562 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Biuro Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 126 10-562 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa ochrona mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Barczewo ul. Niepodległości 9..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona nieruchomości położonej w Barczewie przy ul. Niepodległości 9 oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 3 m. Barczewo, działka nr 204 o pow. 12 986 m2. Na działce znajduje się budynek główny szpitala dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, składający się z trzech części o ogólnej pow. zabudowy 1206 m2 i ogólnej pow. użytkowej 2806 m2 oraz budynek prosektorium o pow. 87,5 m2 , garaż o pow. 71,2 m2 , magazyn ziemniaków o pow., 190 m2 , stacja dezynfekcji, magazyn chloru i dyżurka o pow. 25 m2 zlokalizowana przy bramie głównej (zgodnie z załączonym szkicem). W budynku głównym w piwnicy znajduje się kotłownia olejowa, która jest czynna i obsługiwana od miesiąca listopada do końca marca prze firmę RYL-TECH - Pan Mirosław Ryflo. Całość nieruchomości jest ogrodzona płotem z siatki stalowej. Wartość całości nieruchomości to 3 200 000,00 zł. Ochrona obejmuje całodobowy nadzór nad nieruchomością wraz z budynkami szpitala a w godzinach wieczorno-nocnych polega na patrolowaniu posesji przez umundurowanych pracowników ochrony, jak również prowadzeniu działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczeniu do wstępu nieuprawnionych osób na teren chroniony. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny i kompetentny. W razie zagrożenia ochranianego mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. Ochrona realizowana powinna być przez co najmniej jednego pracownika ochrony..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w miejscowości Olsztyn ul Emilii Plater 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1. Ochrona osób i mienia realizowana będzie całodobowo na terenie nieruchomości gruntowej (601/1000 części udziałów w nieruchomości - zgodnie z załączonymi szkicami), zabudowanej budynkiem administracyjnym, trzykondygnacyjnym z poddaszem użytkowym, położonej w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 wpisanej do rejestru zabytków, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 70, działki 63/1 i 63/2 o łącznej pow. 0,6073 ha. Wartość udziału w budynku wynosi 32 000 000,00 zł. Udział w budynku administracyjnym będącym własnością Województwa ma pow. użytkową 6346 m2, liczy 4 kondygnacje, podpiwniczony z wejściem głównym znajdującym się od ul. E. Plater 1 oraz z wejściem i dyżurką od strony ul. Kościuszki. Budynek posiada trzy wewnętrzne dziedzińce: - pierwszy dziedziniec A (główny) posiada dwie bramy od strony ul. Kościuszki, - drugi dziedziniec B posiada bramę wjazdową od ul. Piłsudskiego, - trzeci dziedziniec C nie posiada żadnej bramy (ślepy). Wejście do budynku: - wejście główne od ul. E. Plater 1i ul. Kościuszki - dwa wejścia boczne z dziedzińca głównego, - jedno wejście na I poziom parteru w bramie wjazdowej, - jedno wejście na I poziom parteru z dziedzińca głównego (nie używane), - dwa wejścia do piwnic z dziedzińca głównego, - jedno wejście do budynku i jedno do piwnic z dziedzińca drugiego (B), - jedno wejście z dziedzińca trzeciego (C), W budynku znajdują się dwie windy: - winda osobowa przy wejściu głównym, - winda towarowa z wejściem od dziedzińca (A) Miejsce dyżurki - portierni: - Portiernia nr 1 (dyżurka) zlokalizowana jest na parterze, bezpośrednio przy wejściu głównym od strony ul. E. Plater (zaznaczona na szkicu nr 1). - Portiernia nr 2 (dyżurka) zlokalizowana jest na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku od strony ul. Kościuszki (zaznaczona na szkicu nr 1). Forma realizacji ochrony: - całodobowa ochrona osób i mienia realizowana na terenie nieruchomości, - obsługa dwóch portierni w tym w portierni nr 1 w godz. 7.00-18.00, w portierni nr 2 w godzinach 7.00-7.00 Proponowany sposób realizacji ochrony w szczególności: - całodobowa ochrona osób i mienia na terenie obiektu, - pełnienie służby w umundurowaniu, - wydawanie kluczy osobom upoważnionym i sprawdzaniu ilości kluczy zwróconych, - zamykanie i otwieranie wejść oraz bram na dziedziniec główny, - po godzinach pracy i w dni wolne wpuszczanie osób do tego upoważnionych, dokonywanie obchodów posesji podczas przekazywania służby i nie rzadziej niż raz na 2 godziny w czasie służby, - prowadzenie książki dyżurów. Pracownicy ochrony fizycznej muszą współpracować z innymi pracownikami ochrony wykonującymi ochronę osób i mienia na terenie obiektu stanowiącego współwłasność. Ochrona osób i mienia realizowana będzie całodobowo na terenie nieruchomości i powinna polegać na patrolowaniu w/w rejonu przez umundurowanych pracowników ochrony fizycznej i prowadzeniu działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczeniu do wstępu nieuprawnionych osób na teren chroniony. Pracownicy ochrony fizycznej wykonywać będą również czynności związane z obsługą portierni. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby prowadzić usługę ochrony osób i mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, to jest w sposób profesjonalny i kompetentny. W razie zagrożenia dla osób przebywających na terenie ochranianej nieruchomości gruntowej zabudowanej oraz znajdującego się na niej mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. Ochrona realizowana powinna być przez co najmniej jednego pracownika ochrony. Pracownicy ochrony 1. Zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej , są sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 2. Pracownicy ochrony fizycznej powinni nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 3. Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych. 4. Pracownicy ochrony fizycznej powinni być wyposażeni w odpowiednie środki łączności. 5. Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej, a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawca 1. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz nie może toczyć się przeciwko niemu postępowanie o cofnięcie koncesji ani o zmianę jej zakresu. 2. Termin ważności koncesji nie może kończyć się przed upływem terminu realizacji umowy. 3. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia powinny posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej i wykonywać zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą ochraniać nieruchomość. 5. O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony, realizujących ochronę nieruchomości, Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 dla części III) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 dla części III) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni. Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem administracyjnym w 601/1000 części własnością województwa warmińsko-mazurskiego. Powierzchnia całkowita obsługiwanego terenu, działka nr 63/1 i 63/2 w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 to: 3270 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 dla części III stanowiącym szkic sytuacyjny obsługiwanej posesji przy ul. E. Plater 1w tym teren zielony 900 m2 i nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej przy ul. Kościuszki 37 o powierzchni całkowitej działki nr 62/1 903 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 dla części III w tym teren zielony 500 m2 Prace z zakresu konserwacji zieleni: - koszenie trawników ( w miarę potrzeb) Czynność polega na koszeniu trawy przy max, wysokości 25 cm., załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów - nie później niż następnego dnia po wykoszeniu. - grabienie liści z trawników i ze Skupin (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu) Czynność polega na wygrabianiu liści, ich załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji. - odchwaszczanie Skupin krzewów, kwiatów (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu). Czynność polega na spulchnianiu gleby oraz usunięciu chwastów ze Skupin krzewów, kwiatów, żywopłotów, bylin, mis przy drzewach oraz załadunkiem, transportem i utylizacją. - cięcie krzewów, żywopłotów (wykonywane 2 razy w ciągu sezonu) Czynność polega na przycięciu żywopłotów, krzewów, załadunku bezpośredniego po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na obsługiwanym terenie: - ręczne zbieranie z chodników i trawników zanieczyszczeń Czynności te winny być wykonywane we wczesnych godzinach rannych, tak aby do godz. 9 były uprzątnięte. - zamiatanie chodników oraz schodów 2 razy w tygodniu w okresie wiosenno-jesiennym oraz w miarę potrzeb w okresie zimy. Czynność polega na zamiataniu piasku, liści i innych zanieczyszczeń oraz ich usunięciu bezpośrednio po wykonaniu pracy. - prowadzenie akcji zimowego utrzymania chodników i schodów zaznaczonych na załącznikach nr 1 i 2 dla części III Czynność polega na odśnieżaniu i usuwaniu lodu, posypywaniu piaskiem lub odpowiednią mieszanką na całej szerokości chodników i schodów, najpóźniej do godz. 7.30. Przy opadach ciągłych Wykonawca powinien przystąpić do odśnieżania najpóźniej dwie godz. po ustaniu opadów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i wymiana dźwigu osobowego dla Okręgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
- na świadczenie usług w zakresie wykonywania badań posiewu kału (nosicielstwo) do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi przeprowadzenia przeglądów i kontroli szczelności oraz usuwania awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach administrowanych przez 22. WOG w Olsztynie.
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Usługa szkolenia
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.