To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Olkusz: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 247354 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174526 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach środków Funduszu Pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach środków Funduszu Pracy. Zamówienie składa się z 4 części: Cześć 1. Operator koparko- ładowarki kl. III wszystkie typy - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy. Cześć 2. Kadry i płace - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy. Cześć 3. Sprzedawca - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy. Cześć 4. Kierowca i operator wózków jezdniowych z wymianą butli LPG - dla 20 osób (2 grupy 10-cio osobowe) w ramach w środków Funduszu Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Operator koparko- ładowarki kl. III wszystkie typy - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. U. H. AGROSPRZĘT, Sp. z o.o., ul. Miodowa 53, 31-036 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15750,00
Oferta z najniższą ceną: 15750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20670,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kadry i płace - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości, Robert Staluszka, ul. Zielona 8, 88-430 Janowiec Wielkopolski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14416,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10462,50
Oferta z najniższą ceną: 10462,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzedawca - dla 15 osób (1 grupa 15-to osobowa) w ramach środków Funduszu Pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Rachunkowe i Szkolenia, Elżbieta Marczyk, ul. I Brygady 22/22, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6806,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kierowca i operator wózków jezdniowych z wymianą butli LPG - dla 20 osób (2 grupy 10-cio osobowe) w ramach w środków Funduszu Pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLEŃ ZAWODOWYCH "DIAGNO-TEST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLEŃ ZAWODOWYCH "DIAGNO-TEST" SP. Z O.O.
- Ośrodek Szkoleń Zawodowych DIAGNO-TEST Sp. z o.o., ul. Świerczyny 72, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12493,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8820,00
Oferta z najniższą ceną: 8820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21210,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługę archiwizacyjną - konserwację (naprawę) kopert dowodowych oraz opracowanie zbioru akt w postaci kart kontroli ewidencji ruchu ludności (lit.od K do Ż).
- "Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku".
- Budowa drogi na działce nr 3292 w Olkuszu - ul. Hardego.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Rejestratorka medyczna
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.