eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoOrganizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektuCentrum Aktywności Społecznej LARGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Gniezno: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO
Numer ogłoszenia: 248049 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372352 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 425 52 98, faks 61 425 52 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 5 dniowego obozu aktywizującego dla niepełnosprawnych uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO i ich opiekunów. Szczegółowy opis wykonania usługi: Charakterystyka i liczba uczestników obozu: a) 60 osób niepełnosprawnych (zróżnicowane rodzaje i stopnie niepełnoprawności) w większości uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej, b) 60 osób opiekunów ww. osób - w tym: rodzice, prawni opiekunowie lub terapeuci z placówek w których przebywają osoby wymienione w pkt a. Charakterystyka programu zajęć: Dla osób niepełnosprawnych: a) łącznie 24 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności społecznych, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, aktywnego poszukiwania pracy, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, b) profilaktyczne badania lekarskie w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia, c) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, d) zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, e) organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie, f) organizację kursu rękodzieła w wymiarze 20 godzi. Dla grupy opiekunów: a) łącznie 24 godziny zajęć poświęconych tematyce w obszarze: radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z wypaleniem opiekuńczym, aktywizacji i umiejętności społecznych, problematyki rynku pracy osób niepełnosprawnych, w tym przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, uprawnień osób niepełnosprawnych, wsparcia procesu rehabilitacji i aktywizacji przez opiekunów, b) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej w ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, c) zajęcia wspólne: organizacja zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. Za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych. Zajęcia winny odbywać się w grupach nie liczniejszych niż 17 osób, stąd zajęcia winny zostać zorganizowane w co najmniej 3 grupach osób niepełnosprawnych oraz 3 grupach opiekunów. Charakterystyka miejsca wykonania zamówienia: - Zamówienie winno zostać wykonane na terenie Rzeczypospolitej w ośrodku/hotelu położonym w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ośrodek/hotel nie powinien znajdować się dalej niż 500 metrów od plaży. - Miejsce powinno gwarantować zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym miejscu/ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników obozu w kilku ośrodkach/hotelach. - Charakterystyka pokojów: pokoje 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym przystosowanym do osób niepełnosprawnych, wyposażone w: ręczniki, w tym ręczniki plażowe, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon (Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 3 i 4 osobowych wyłącznie w wypadku, gdy uczestnicy obozu wyrażą takie życzenie). - Ośrodek powinien posiadać co najmniej 6 sal umeblowanych wykładowych wyposażonych w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: tablice suchościeralne lub flipchartowe i sprzęt multimedialny (sale winny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiadać sprawny system wentylacyjny lub klimatyzację). - Dodatkowe warunki jakie stawia Zamawiający w stosunku do hotelu/ośrodka -uczestnicy powinni mieć swobodną możliwość skorzystania z: basenu z ratownikiem (przy czym basen nie powinien być oddalony od ośrodka/hotelu dalej niż 500 metrów), sauny lub solarium, zaplecza rehabilitacyjnego (w celu organizacji co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie), zaplecza rekreacyjnego i sportowego z wyposażeniem (np.: boisko, piłki, stoły do tenisa stołowego, korty tenisowe), żelazka i deski do prasowania, internetu. Wymagania dotyczące kadry realizującej przedmiot Zamówienia: Zamawiający wymaga by kadra realizująca zajęcia posiadała wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga następującej kadry: - Kierownika obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, - Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: - zapewnienia kadry gwarantującej wysoki poziom prowadzonych zajęć, - zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej, - zapewnienia stałej obecności kierownika obozu, - zapewnienie zakwaterowania i wyżywanie podczas obozu dla 2 osób: przedstawicieli Zamawiającego - stały nadzór nad realizacją zamówienia, - przygotowania i bezpłatnego przekazania każdemu uczestnikowi obozu materiałów dydaktycznych obejmujących swym zakresem treści zajęć, w tym: program zajęć i obozu, długopis, notatnik, dodatkowe materiały w formie multimedialnej, - materiały powinny być ze sobą w sposób uniemożliwiający łatwą dekompletację (np. zbindowane, wpięte w segregatorze/teczce). Materiały powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS. Zamawiający przekaże również Wykonawcy po jednym komplecie materiałów. - przygotowania i przekazania uczestnikom obozu zaświadczeń o uczestnictwie i ukończeniu obozu. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - oznaczenia na wszystkich pozostałych materiałach i wszystkich miejscach realizacji obozu informacjami zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - zapewnienia 4 noclegów z pełnym wyżywaniem (5 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem i napojami, 4 kolacje z ciepłymi i zimnymi napojami, 2 przerwy kawowe w trakcie zajęć - ciepłe i zimne napoje, ciastka). Ponadto uczestnicy winni mieć zapewniony stały dostęp do wody mineralnej a na czas podróży do i z ośrodka tzw. suchy prowiant, - dowozu uczestników obozu z bagażem z Gniezna do miejsca organizacji obozu i z powrotem klimatyzowanymi autobusami, - ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, - przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest działać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 Nr101, poz. 926), - zajęcia powinny być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. 2010, Nr 177, poz. 1193 z późn.zm.). Szkolenia winny być realizowane zgodnie z przedstawionymi programami szkoleń oraz wymogami określonymi w aktualnie obowiązujących przepisach prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotowego szkolenia, z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie podane w formularzu ofertowym. W przypadku zmniejszenia liczy uczestników o maksymalną (określoną przez Zamawiającego) ilość osób wynagrodzenie wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Zgodnie z wymogiem instytucji nadzorującej zapłata ze środków unijnych może być dokonana tylko za osoby faktycznie uczestniczące w obozie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Szkoleniowe Maciej Perzyński, ul. Kasztanowa 52, 64-930 Dolaszewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.