eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWYKONANIE ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. WYSOKIEJ 20/22 -PUNKT PRACY SOCJALNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Łódź: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. WYSOKIEJ 20/22 -PUNKT PRACY SOCJALNEJ
Numer ogłoszenia: 248777 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261822 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew, ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. WYSOKIEJ 20/22 -PUNKT PRACY SOCJALNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45421131-1 instalowanie drzwi 45442100-8 roboty malarski 45421146-9 instalowanie sufitów podwieszanych 2. Przedmiotem zamówienia obejmować będzie swym zakresem: - wymianę stolarki drzwiowej ( pok. nr 4 oraz 8 ); - demontaż starej, uszkodzonej glazury ( pok. nr 3 ); - montaż płyty kartonowo-gipsowej; - częściowa naprawa instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach ( pok. nr 3, 4, 7, 8 oraz korytarza ) - malowanie dwukrotne pomieszczeń (pok nr 3,4,7,8 oraz korytarza ) - częściowe malowanie pomieszczeń ( pok. nr 5 i 9 ) tylko w miejscach zalanych - wymiana baterii umywalkowej ( pok nr 3 ) 3.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. 4.Wymagania dotyczące robót: 4.1.Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.; 4.2.Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 5.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 5.1 Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych; 5.2 Wykonawca użyje do realizacji umowy wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty o odpowiedniej jakości ; 5.3 Materiały użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art.10 ustawy - Prawo budowlane /Dz. Ustaw z 2006r. nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami/; 5.4 Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z profesjonalną wiedzą techniczną z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi, BHP oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa; 7.2.Wyznaczenie do wykonania robót w ramach zamówienia pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami prawa uprawnienia, wiedzę fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie; 7.3.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakich może doznać Zamawiający i jego pracownicy jak również osoby trzecie w związku z realizacją zamówienia i ubezpieczeniach od takich zdarzeń losowych na własny koszt; 7.4.Zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym; 7.5.Prowadzenie robót w sposób niezagrażający mieniu Zamawiającego, bezpieczeństwu pracujących na niej osób zgodnie z wymaganiami przepisów bezpieczeństwa, higieny pracy, przeciwpożarowych i ochrony środowiska; 7.6.Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania; 7.7.Wykonawca zobowiązuje się prowadzić pracę z uwzględnieniem specyfiki pracy w Punkcie Pracy Socjalnej przy ul. Wysokiej 20/22 , zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom i osobom trzecim. 7.8.Wykonanie dokładnych obmiarów wynikających z zakresu prowadzonych robót; 7.9.Prowadzenie robót z zachowaniem należytego porządku, a po zakończeniu prac uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie na dzień odbioru robót; 7.10.Pilnowanie mienia znajdującego się na terenie prowadzonych prac; 7.11.Powstałe z demontażu materiały i urządzenia zostaną zagospodarowane przez Wykonawcę i pokryje on wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją; 7.12.Dołożenie wszelkich starań w celu sprawnego przeprowadzenia prac, ograniczenia do minimum uciążliwości związanych z ich prowadzeniem. 8. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 8.1.Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego pomieszczeń zastępczych; 8.2.Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane były roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy: 9.1.Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty; 9.2.Wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 21 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Gen. St. Grota-Roweckiego 30; 9.3.Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. 10. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 11.Wymagania dotyczące gwarancji: 11.1.Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac; 11.2.Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia; 11.3.Okresy gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia; 11.4.Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego; 11.5.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Grzegorz Milewski, Wojciech Kabała, ul. Krokusowa 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15793,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28182,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.