Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Łódź: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. WYSOKIEJ 20/22 - PUNKT PRACY SOCJALNEJ
Numer ogłoszenia: 261822 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew , ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. WYSOKIEJ 20/22 - PUNKT PRACY SOCJALNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45421131-1 instalowanie drzwi 45442100-8 roboty malarski 45421146-9 instalowanie sufitów podwieszanych 2. Przedmiotem zamówienia obejmować będzie swym zakresem: - wymianę stolarki drzwiowej ( pok. nr 4 oraz 8 ); - demontaż starej, uszkodzonej glazury ( pok. nr 3 ); - montaż płyty kartonowo-gipsowej; - częściowa naprawa instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach ( pok. nr 3, 4, 7, 8 oraz korytarza ) - malowanie dwukrotne pomieszczeń (pok nr 3,4,7,8 oraz korytarza ) - częściowe malowanie pomieszczeń ( pok. nr 5 i 9 ) tylko w miejscach zalanych - wymiana baterii umywalkowej ( pok nr 3 ) 3.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. 4.Wymagania dotyczące robót: 4.1.Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.; 4.2.Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 5.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 5.1 Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych; 5.2 Wykonawca użyje do realizacji umowy wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty o odpowiedniej jakości ; 5.3 Materiały użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art.10 ustawy - Prawo budowlane /Dz. Ustaw z 2006r. nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami/; 5.4 Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z profesjonalną wiedzą techniczną z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi, BHP oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa; 7.2.Wyznaczenie do wykonania robót w ramach zamówienia pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami prawa uprawnienia, wiedzę fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie; 7.3.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakich może doznać Zamawiający i jego pracownicy jak również osoby trzecie w związku z realizacją zamówienia i ubezpieczeniach od takich zdarzeń losowych na własny koszt; 7.4.Zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym; 7.5.Prowadzenie robót w sposób niezagrażający mieniu Zamawiającego, bezpieczeństwu pracujących na niej osób zgodnie z wymaganiami przepisów bezpieczeństwa, higieny pracy, przeciwpożarowych i ochrony środowiska; 7.6.Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania; 7.7.Wykonawca zobowiązuje się prowadzić pracę z uwzględnieniem specyfiki pracy w Punkcie Pracy Socjalnej przy ul. Wysokiej 20/22 , zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom i osobom trzecim. 7.8.Wykonanie dokładnych obmiarów wynikających z zakresu prowadzonych robót; 7.9.Prowadzenie robót z zachowaniem należytego porządku, a po zakończeniu prac uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie na dzień odbioru robót; 7.10.Pilnowanie mienia znajdującego się na terenie prowadzonych prac; 7.11.Powstałe z demontażu materiały i urządzenia zostaną zagospodarowane przez Wykonawcę i pokryje on wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją; 7.12.Dołożenie wszelkich starań w celu sprawnego przeprowadzenia prac, ograniczenia do minimum uciążliwości związanych z ich prowadzeniem. 8. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 8.1.Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego pomieszczeń zastępczych; 8.2.Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane były roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy: 9.1.Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty; 9.2.Wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 21 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Gen. St. Grota-Roweckiego 30; 9.3.Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. 10. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 11.Wymagania dotyczące gwarancji: 11.1.Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac; 11.2.Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia; 11.3.Okresy gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia; 11.4.Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego; 11.5.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30 pok. nr 3, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" prac budowlanych w trzech sanitariatach w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.