eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceświadczenie usług sprzatania hali Spodek wraz z otaczającym terenem



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Katowice: świadczenie usług sprzatania hali Spodek wraz z otaczającym terenem
Numer ogłoszenia: 249605 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, fax. 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzatania hali Spodek wraz z otaczającym terenem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na kompleksowym sprzątaniu w obiektach Spodek przy Al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach wewnętrznych i zewnętrznych w tym między innymi: a) bieżące utrzymanie czystości w korytarzach, klatkach schodowych, salach, sanitariatach (WC) i wszystkich przekazanych do sprzątania pomieszczeniach i wejściach do budynków, b) bieżące utrzymanie czystości w trakcie imprez, serwis WC oraz sprzątanie po imprezach, c) mycie na bieżąco szyb okiennych i drzwiowych na terenie obiektów Zamawiającego, d) utrzymanie w czystości, należytym porządku i estetyce terenów zewnętrznych, e) uzupełnianie ilości mydła, papieru toaletowego, kostek zapachowych, ręczników w sanitariatach oraz wymienianie worków w koszach na śmieci. Dostarczanie ww. produktów odbywać się będzie we własnym zakresie Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo przed imprezą poinformuje Wykonawcę o jej terminie i charakterze. Wykonawca powinien wkalkulować w koszt usługi między innymi sprzęt, materiały, odzież ochronną dla pracowników i inne środki używane do prac oraz stosować środki odpowiednie do danego rodzaju powierzchni. Stosowane przez Wykonawcę środki chemiczne powinny być dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować przebieg prac aby nie zakłócać toku normalnej działalności prowadzonej na terenach objętych pracami. Wykaz powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektów Spodek: I. Tereny wewnętrzne Lp. Nazwa obiektu Typ posadzki Powierzchnia 1. Hala główna lastriko, marmur - 5 600 m2 masa żywiczna - 9 786 m2 15 386 m2 2. Warsztat ( jadalnia, wc 24,5m2 + szatnia 91,5m2) Płytki ceramiczne, płytki PCV 116 m2 Razem: 15 502 m2 II. Tereny zewnętrzne Lp. Nazwa obiektu Typ nawierzchi Powierzchnia 1. Taras zewnętrzny poziom szatni 3,73 lastriko 1 489 m2 2. Taras (poziom holu 0,00) lastriko 2 361 m2 3. Taras (poziom salonu gier) lastriko 1 414 m2 4. Parking wewnętrzny asfalt 4 325 m2 5. Plac honorowy płyty kamienne 8 732 m2 6. Plac kontenerowy asfalt 1 870 m2 7. Chodnik asfaltowy asfalt 768 m2 8. Teren między chodnikiem a dolnym tarasem płyty kamienne 488 m2 Razem: 21 447 m2 III. Zakres wykonywanej usługi: a) codzienne sprzątanie pomieszczeń: - szatnia pracownicza, jadalni, WC, - portiernia główna Oś A, WC, - ubikacje na osi A, - hole prowadzące z osi A do biur Technicznego Zabezpieczenia, - warsztat elektryków, - inne pomieszczenia i urządzenia (np. kontener WC) potrzebne do organizowania imprez, - utrzymywanie porządku na terenie wokół Spodka od placu honorowego, zieleńce, trasy zewnętrzne, plac wewnętrzny, parkingi oraz wywóz śmieci z obiektów do kontenerów, - zabezpieczanie w środki czystości, b) sprzątanie okresowe: - sprzątanie pomieszczeń - sali nr 1,2,3,4 wg potrzeb, - czyszczenie drzwi aluminiowych, - czyszczenie (sorgowanie) schodów - cały obiekt, - gruntowne mycie toalet, - mycie elementów stelaża, - utrzymywanie czystości w ciągach komunikacyjnych (prawy i lewy bufet), - sprzątanie i mycie pomieszczeń (sporadycznie) wskazanych przez Zamawiającego, - okresowe mycie opraw lamp, - mycie szyb na bieżąco cały obiekt, - mycie wszystkich oszklonych drzwi na całym obiekcie, - bieżące utrzymanie czystości w trakcie imprez, serwis WC oraz sprzątanie po imprezach. Zimą służby utrzymania czystości biorą czynny udział w odśnieżaniu i utrzymaniu drożności wszystkich przejść..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2)Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz i referencje powinny potwierdzać wykonanie minimum 5 usług sprzątania o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł brutto, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, c)przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń - sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, d)przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e)złożą wymagane dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 3) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1)Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2)Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy , wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Nie dopuszcza się poświadczenia za zgodność z oryginałem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS, wystawionych przez właściwe organy w terminie wcześniejszym niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. Wymaga się złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisów z KRS. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumentów ( np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykaz i referencje powinny potwierdzać wykonanie minimum 5 usług sprzątania o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł brutto, 6)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 7)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń - sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. Uwaga! Oferty wspólne W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 3,4, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( D.U 87 z 2006r)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35 40-005 Katowice pokój numer 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35 pokój numer 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.