Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Olsztyn: dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 250007 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, al. M. J. Piłsudskiego 7/9/354, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232247, fax 089 5272049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) opis przedmiotu zamówienia: a) rodzaj oraz planowana ilość materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego objętych przedmiotem zamówienia określona jest w formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji, b) dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne i papier kserograficzny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, c) dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych muszą być oryginalnie nowe, o standardowej pojemności, firmowane przez producenta danego sprzętu, gdyż wykorzystywane będą w urządzeniach biurowych objętych okresem gwarancyjnym, d) wykonawca może zaproponować w złożonej ofercie materiały biurowe równoważne w stosunku do materiałów biurowych wskazanych wraz z nazwą producenta w formularzu oferty - dotyczy to materiałów biurowych określonych w pozycjach 1, 7, 8, 9, 13, 14, 31, 123, 124, pod pojęciem materiały równoważne należy rozumieć materiały biurowe inne niż wskazane w formularzu oferty, posiadające parametry techniczne, jakościowe funkcjonalne oraz użytkowe takie same lub lepsze niż materiały biurowe producentów wskazanych w formularzu oferty, e) składając ofertę obejmującą dostawę materiałów biurowych równoważnych wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 2 lit. b i pkt 10 ppkt 1 lit. c specyfikacji, f) w celu stwierdzenia, czy zaproponowane przez wykonawcę materiały biurowe są równoważne w stosunku do wskazanych w formularzu oferty, zamawiający porówna treść dokumentów dostarczonych przez wykonawcę z treścią specyfikacji wyrobu wskazanego przez zamawiającego, z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, iż konkretny produkt równoważny posiada nie gorsze parametry niż produkt producenta wskazanego w formularzu oferty, g) w przypadku zaproponowania przez wykonawcę w ofercie dostawy materiałów biurowych równoważnych, zobowiązany jest on dostarczyć wraz z ofertą próbki towarowe, o których mowa w pkt 6 ppkt 2 lit. a specyfikacji, h) udowodnienie równoważności materiałów biurowych zaproponowanych przez wykonawcę w stosunku do wskazanych w formularzu oferty przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy, próbki dołączone do najkorzystniejszej oferty pozostaną w dyspozycji zamawiającego i będą służyć jako wzorzec dla dostaw w okresie obowiązywania umowy, próbki dołączone do pozostałych ofert zostaną zwrócone na pisemny wniosek wykonawców, i) w trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać materiałów biurowych innych producentów niż wskazanych w formularzu oferty, w przypadku materiałów biurowych równoważnych - wykonawca będzie dostarczał materiały producentów, których próbki dołączył do oferty, 2) dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego będzie następowała sukcesywnie w terminie do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub w formie papierowej, 3) dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego nastąpi transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, 4) zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca dostarczy: a) próbki materiałów biurowych - dotyczy materiałów biurowych równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w stosunku do materiałów biurowych wskazanych wraz z nazwą producenta w formularzu oferty (materiały biurowe w pozycjach 1, 7, 8, 9, 13, 14, 31, 123, 124), próbki muszą być oznaczone w sposób czytelny i wskazywać, którym pozycjom formularza oferty odpowiadają; wszystkie próbki wraz z ich wykazem podpisanym przez osobę upoważnioną do złożenia oferty należy umieścić w osobnym opakowaniu i zabezpieczyć w sposób gwarantujący zachowanie jej nienaruszalności, b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że proponowane w ofercie materiały biurowe odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym materiałów biurowych wskazanych w formularzu oferty - dotyczy materiałów biurowych równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie w stosunku do materiałów biurowych wskazanych wraz z nazwą producenta w formularzu oferty (materiały biurowe w pozycjach 1, 7, 8, 9, 13, 14, 31, 123, 124).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne_podporzakowane_wojewodzie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 346..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 354..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.