Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Piotrków Trybunalski: Sukcesywne dostawy papieru i kopert na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 250192 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0-44 6494201, 6494204, faks 0446496435.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy papieru i kopert na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i kopert na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów, określa załącznik nr 4 do SIWZ . 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: a) Artykuły będące przedmiotem zamówienia dostarczane będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. b) Wykonawca dostarczy zamówione artykuły swoim transportem w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przedmiotowego zamówienia do siedziby zamawiającego, w godz. 7.30 - 15.00 w dniach: poniedziałek-piątek. c) Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiającego. d) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. e) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca , z którymi zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak wartości zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30197630-1 30199230-1 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- CORRECT E.Mikas, J.Mikas Spółka jawna, Ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49065,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51570,59
Oferta z najniższą ceną: 51466,23 / Oferta z najwyższą ceną: 58307,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych aby udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę spełnione muszą być jednocześnie dwie przesłanki tj.: 1. przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi o ustalonych standardach jakościowych, 2. wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Dostawy papieru i kopert, należących do szerokiej grupy artykułów biurowych, które są powszechnie dostępne. Oferowane są one przez dużą grupę podmiotów działających na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych produktów nieograniczonej grupie odbiorców. Typowość tych artykułów pozwala zamawiającemu na porównanie cen tego samego produktu oferowanego przez różnych wykonawców. Ustalone standardy jakościowe, nie wymagają indywidualnego podejście do ich wykonania. Zastosowanie trybu zapytania o cenę do udzielenie zamówienia na artykuły biurowe do, których należą papier i koperty, znajduje uzasadnienie w opinii Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 16.09.2010r.. Wartość postępowania na sukcesywne dostawy papieru i kopert na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. tj. wartości 125 000 euro. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zapytania o cenę, zapraszając do składania ofert nie mniej niż 5 Wykonawców, a w postępowaniu zostały złożone co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz okuć budowlanych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa papieru powlekanego i niepowlekanego dla Zakładu Wydawnictw Statystycznych
- Zakup kopert
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.