Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Warszawa: Wykonanie adaptacji pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Krajowej Rady Sądownictwa i Biura Krajowej Rady Sądownictwa w budynku przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 25247 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Krajowej Rady Sądownictwa, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952485, fax 022 6952316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Krajowej Rady Sądownictwa i Biura Krajowej Rady Sądownictwa w budynku przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie adaptacji pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Krajowej Rady Sądownictwa i Biura Krajowej Rady Sądownictwa w budynku przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) Roboty związane z rozbiórką: wykucie stolarki drzwiowej do remontowanych pomieszczeń, przebicia i poszerzenia otworów drzwiowych w ścianach z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, wywózka gruzu, b) Wykonanie przesklepień wykuwanych i poszerzanych otworów w ścianach z cegieł, c) Uzupełnienie ścianek z cegieł, zamurowanie otworów w ścianach, d) Wykonanie ścian z cegieł pełnych na zaprawie cementowo-wapiennej, e) Wykonanie tynków, f) Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych, g) Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie podwójnym, podwieszanym, metalowym, h) Wykonanie sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x1200 mm, i) Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach, j) Wykonanie okładzin ścian z płyt kamiennych z marmuru, k) Montaż ościeżnic drewnianych regulowanych, l) Montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych, m) Montaż drzwi antywłamaniowych, n) Montaż okien wizyjnych w pomieszczeniu kancelarii tajnej, o) Montaż osłon grzejników, p) Montaż Verticali w oknach, q) Wyrównianie podłóg wewnątrz budynku pod wykładziny i parkiet, r) Montaż posadzek z deszczułek jesionowych na kleju, s) Montaż wykładziny dywanowej, t) Malowanie, u) Wykonanie instalacji elektrycznej w tym montaż rozdzielnic, oprzewodowania, oświetlenia i osprzętu, v) Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, w) Wykonanie sieci strukturalnej, x) Wykonanie antenowej instalacji zbiorowej RTV-SAT, y) Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, z) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, aa) Wykonanie instalacji videodomofonowej, bb) Wyposażenie sali konferencyjnej, cc) Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej, dd) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane są na kondygnacji 2 i 3 kondygnacji budynku. Łączna powierzchnia tych pomieszczeń wynosi ok. 1027,97 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP Oddz. Okręgowy w Warszawie, nr rachunku: 26 1010 1010 0407 4522 3000 0000. Kopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć go do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być Krajowa Rada Sądownictwa (00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10). Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane w każdej z poniższych specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, bez ograniczeń, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na budowie, przebudowie, adaptacji lub remoncie pomieszczeń biurowych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pozostałych dokumentów wymienionych poniżej, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści ww. oświadczeń oraz dokumentów określonych poniżej, wynikać będzie, że wykonawca spełnia w/w warunki, zamawiający uzna, że zostały one spełnione. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru określonego w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 2. lit. a) posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg. wzoru określonego w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca wraz z ofertą składa: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a), d) i f) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. e), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. lit. a) i c) oraz w pkt 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie określonym w pkt. 5. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do oferty. Załączany do oferty oryginał pełnomocnictwa powinien zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy, z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorach muszą być podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców. Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców pełnomocnik. Składając ofertę, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców, występujących wspólnie, a nie pełnomocnika. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. 1. lit. a), c), d), e) oraz f) dotyczące każdego wykonawcy z osobna wchodzącego w skład wspólnej oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, pisemnej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Rada Sądownictwa ul. Wiejska 10; 00-902 Warszawa, pok nr 117.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Rada Sądownictwa ul. Wiejska 10; 00-902 Warszawa, pok. nr 124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.