eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa drogi dojazdowej przy ul. Piastowskiej 61, 63.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Kędzierzyn-Koźle: Budowa drogi dojazdowej przy ul. Piastowskiej 61, 63.
Numer ogłoszenia: 254474 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, faks 077 4050379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej przy ul. Piastowskiej 61, 63..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe: a. roboty rozbiórkowe: - chodników z płyt betonowych 50x50x7 - nawierzchni z betonowych płyt drogowych TRYLINKA - nawierzchni betonowej gr. 20 cm - krawężników z ławą betonową b. roboty ziemne: - wykopy z wywozem ziemi - humusowanie z obsianiem trawą c. roboty nawierzchniowe: - ustawienie krawężnika ze ściekiem przykrawężnikowym z wykonaniem ławy betonowej - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i chodnika o konstrukcji: warstwa odcinająca z piasku 10 cm, podbudowa tłuczniowa 15 cm - wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 8cm - odtworzenie nawierzchni chodnika z betonowych płyt 50x50x7 z odzysku - regulacja pionowa studni i zaworów wodociągowych 2. Budowa kanalizacji deszczowej: - roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej z podbudową - wykopy z wywozem ziemi - rurociąg kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200 mm - przykanaliki z rur PVC śr. 200 mm - studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1000 mm - studzienki włączeniowe odprowadzenia wód opadowych z rynien dachowych - studzienki ściekowe z kręgów betonowych 500 mm - odtworzenie nawierzchni bitumicznej z podbudową tłuczniową oraz nawierzchni betonowej 3. Wykonanie oświetlenia ulicznego: - wykonanie wykopu pod kabel - ułożenie rur osłonowych - ułożenie linii kablowej - posadowienie kpl słupów oświetleniowych wraz z oprawami na fundamencie - demontaż i montaż obudów i złącza kablowego oraz szafki oświetleniowej SOU-4 - wykonanie pomiarów elektrycznych 4. Wykonanie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót w zakresie określonym w projekcie stałej organizacji ruchu oraz zawiadomić Starostę, Komendę Powiatową Policji oraz właściwy zarząd drogi na co najmniej 7 dni przed terminem jej wprowadzenia. Pełny zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: a. Projekt budowlany: Remont zjazdu, przebudowa drogi wraz z urządzeniami i instalacjami b. Projekt wykonawczy: Remont zjazdu, przebudowa drogi wraz z urządzeniami i instalacjami-branża drogowa. c. Projekt wykonawczy: Remont zjazdu, przebudowa dojazdu - budowa przyłączy kanalizacji deszczowej d. Projekt wykonawczy: Remont zjazdu, przebudowa dojazdu, budowa przyłączy kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogi Kędzierzyn-Koźle ul. Piastowska nr 61-63. Oświetlenie drogi dojazdowej. e. Dokumentacja geotechniczna do projektu przebudowy jezdni drogi osiedlowej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Piastowska 61 i 63. f. Projekt stałej organizacji ruchu Kędzierzyn-Koźle ul. Piastowska 61-63 g. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - branż drogowa, sanitarna, elektryczna opracowanej przez: Biuro Obsługi Inwestycyjnej B.O. INWEST ul. Bratków 5, 47-224 Kędzierzyn-Koźle Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Sporządzenie projektu organizacji ruch na czas prowadzenia robót, uzyskanie zatwierdzenia go przez właściwe instytucje i zarządców oraz poinformowanie ich na co najmniej 7 dni przed terminem jej wprowadzenia. f) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. g) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle. h) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. i) Zajęcie pasa drogowego. j) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. k) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. l) Wycinkę oraz nasadzenia krzewów i drzew zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego (ok. 50 m2 żywopłotu i 1 drzewo). ł) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny, krzewy itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. m) W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. n) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 2009-08-17 do godz. 11:00 wnieść wadium w wysokości 5 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie., Złożenie podpisanego oświadczenia. , Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 27.07.2004r. do 26.07.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie wykonania nawierzchni drogowych z betonowych kostek brukowych na wartość łączną co najmniej 800 000 zł, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000 zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości, - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200 000 zł i ważną na dzień złożenia oferty, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. , Zgodność złożonej oferty z SIWZ., Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 27.07.2004r. do 26.07.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Informacja z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt. 4-8, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Informacja z KRK w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 9, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Zaświadczenie naczelnika US, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, - Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku 8 SIWZ., Informacja z banku., - Informacja banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w zakresie zdolności kredytowej zapis ma być jednoznaczny, że Wykonawca posiada bezwarunkową zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku., Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200 000 zł. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, w związku z czym dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia w zakresie OC od prowadzonej działalności muszą być złożone dla każdego z nich., Formularz oferty., Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin (w dniach kalendarzowych) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 20 pokój nr 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 20 pokój nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.