eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynNaprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Olsztyn: Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi.
Numer ogłoszenia: 254689 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270406, fax 089 5273348.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa wynikająca z bieżącej ekspoloatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do letniego i zmowego utrzymania dróg wraz z częściami oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca do przeglądów technicznych, z podziałem na zadania: - Zadanie Nr 1 - Naprawa pojazdów dla obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku - Zadanie Nr 2 Naprawa pojazdów dla obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie - Zadanie Nr 3 Naprawa pojazdów dla Obwodu drogowego nr 3 w Dobrym Mieście - Zadanie Nr 4 Naprawa pojazdów dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie Naprawy odbywać się będą według potrzeb w ciągu 2008r

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Oryginalny kod CPV: 34.37.00.00 - Części zapasowe do pojazdów pasażersko-towarowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów Oryginalny kod CPV: 34.38.00.00 - Części zapasowe do samochodów osobowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Pzp. Zamaiający żąda złożenia : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzającego , ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert - aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda: - Wykazu wszystkich wykonanych w ciągu 3 lat zamówień publicznych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, popartych dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówień z należytą starannością

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,4
    • 2. dyspozycyjność - 0,05
    • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu - 0,05
    • 4. upust na części- za 1% upustu 5 pkt. - 0,5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa Plac Bema 5 10-516 Olsztyn.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, Plac Bema 5, sekretariat IIp. pok 214.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Naprawa pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi oraz ich pełna obsługa serwisowa , przygotowująca do przegladów technicznych. Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Olsztynku przy ul. Porannej 36: - samochód osobowy: Fiat Seicento, Polonez - samochody dostawcze: Lublin 3322, Żuk A07 - samochody cięzarowe: Mercedes 1617, Mercedes Unimog 404, Man 9150 - ciągniki rolnicze: Ursus C-360, INTERHARV- IHC(D) - przyczepy rolnicze - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg. Łączna wartość przedmiotu zamówienia objęta zadaniem Nr 1 nie może przekroczyć kwoty 58 000 zł brutto.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Naprawy pojazdów dla obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami oraz ich pełna obsługa serwisowa , przygotowująca do przeglądów technicznych. Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Barczewie przy ul. Kościuszki 80: - samochód osobowy: Polonez - samochody dostawcze : Lublin 3322, VW Taro - samochody ciężarowe Mercedes Unimog 404, Kamaz 5511 - ciągniki rolnicze:Ursus C-360, Ursus C-385 - przyczepy rolnicze - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg Łączna wartość zamówienia objęta zadaniem Nr 2 nie moze przekroczyć kwoty 45 000 zł brutto.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,4
      • 2. dyspozycyjność - 0,05
      • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu - 0,05
      • 4. upust na części- za każdy 1% upustu 5 pkt - 0,5

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3- Naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częsciami oraz ich pełna obsługa serwisowa , przygotowująca do przeglądów technicznych . Naprawy dotyczą następujacego sprzętu, garażowanego w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 34: -samochód osobowy : Polonez 2 szt - samochód dostawczy : Daewoo Lublin - samochód cięzarowy: Mercedes 1711 -ciągniki rolnicze : Ursus C- 360, Ursus 912 - przyczepy rolnicze - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg Łączna wartość zamówienia objęta zadaniem nr 3 nie moze przekroczyć kwoty 25 000 zł brutto.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,4
      • 2. dyspozycyjność - 0,05
      • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu - 0,05
      • 4. upust na części- za każdy 1% upustu 5 pkt. - 0,5

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Naprawy pojazdów dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych wraz z częściami oraz ich pełna obsługa serwisowa , przygotowująca do przeglądów technicznych. Naprawy dotyczą następujących pojazdów, garażowanych w Olsztynie przy Placu Bema 5 : - samochody osobowe: VW Transporter , Fiat Seicento łączna kwota zamówienia objęta zadaniem Nr 4 nie moze przekroczyć kwoty 8 000 zł brutto.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,4
      • 2. dyspozycyjność - 0,05
      • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0,05
      • 4. upusy na części - za 1% upustu 5 pkt - 0,5

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.