Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Olsztyn: Pełnienie nadzoru archeologicznego na zadaniu: Przebudowa nabrzeża rzeki Łyny na odcinku w km 140+545 - 140+625 od mostu w ciągu ulicy Kopernika do schodów w ul. Dębowej, gm. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 256575 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru archeologicznego na zadaniu: Przebudowa nabrzeża rzeki Łyny na odcinku w km 140+545 - 140+625 od mostu w ciągu ulicy Kopernika do schodów w ul. Dębowej, gm. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru archeologicznego przy wykonywaniu robót ziemnych w ramach inwestycji polegającej na przebudowie nabrzeża rzeki Łyny na odcinku w km 140+545 - 140+625 od mostu w ciągu ulicy Kopernika do schodów w ul. Dębowej, gm. Lidzbark Warmiński. Celem zamówienia jest zapewnienie płynnej realizacji inwestycji w zakresie realizacji prac ziemnych w otoczeniu zabytku.
2. Zakres świadczonych usług obejmuje:
a.Prowadzenie nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr 14/2011 z dnia 25.03.2011 r. wydaną przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego.
b.Prowadzenie nadzoru archeologicznego nad całością prac ziemnych w ramach ww. inwestycji prowadzonych przy zabytku, zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków w Olsztynie nr 36/2011.
c.Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac pod nadzorem archeologicznym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzonych prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. nr 165 poz. 987)
d.Zakres prac obejmuje stały nadzór archeologiczny podczas wykonywanych prac ziemnych związanych z przebudową nabrzeża rzeki Łyny na odcinku w km 140+545 - 140+625 od mostu w ciągu ulicy Kopernika do schodów w ul. Dębowej, gm. Lidzbark Warmiński. Zamówienie przewiduje rejestrację warstw kulturowych, obiektów archeologicznych i architektonicznych, konserwację, inwentaryzację i dokumentację zabytków wraz z opracowaniem naukowym.
e.Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego oraz sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru, obejmującego część opisową wraz z dokumentacją rysunkową i fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym - 2 komplety. Wraz z przedłożeniem jednego kompletu sporządzonej dokumentacji Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w terminie wskazanym w pozwoleniu na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku.
f.Dokonywanie regularnych wpisów w Dzienniku Budowy, potwierdzających obecność Wykonawcy na budowie
g.Reprezentowanie i działanie w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem usługi.
h.Przyjazd na teren budowy i sprawowanie obowiązków nadzoru archeologicznego na każde wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego.
i.Współpracę z wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami RO w Bartoszycach), polegająca na czynnym udziale w spotkaniach, naradach, korespondencji mającej na celu właściwą realizację całości inwestycji
j.Udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania,
k.Udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego,
l.Prowadzenie innych prac nie wymienionych powyżej, jeśli są niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy archeologicznej.
3. Zadanie powinno być wykonane zgodnie z zasadami sztuki zawodowej z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
-Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 162 poz.1568 z późn.zm.)
-Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzonych prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. nr 165 poz. 987)
4. Charakterystyka zadania budowlanego, w ramach którego sprawowany będzie nadzór archeologiczny:
Zadanie obejmuje roboty budowlane branży wodno-melioracyjnej i hydrotechnicznej. Zakres robót inwestycyjnych, został opisany w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do prowadzonego postępowania przetargowego na wykonanie inwestycji melioracyjnej pn. Przebudowa nabrzeża rzeki Łyny na odcinku w km 140+545 - 140+625 od mostu w ciągu ulicy Kopernika do schodów w ul. Dębowej, gm. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie. Dokumentacja projektowa zamieszczona została na stronie internetowej Zamawiającego
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dysponowanie minimum jedną osobą, która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, tj., która posiada zawodowy tytuł magistra uzyskany po ukończeniu studiów na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. Przy ustaleniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych prowadzonych techniką odwiertów oraz udziału w opracowaniu zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia uznane za zasadach określonych w przepisach odrębnych. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w realizacji zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, tj., która posiada zawodowy tytuł magistra uzyskany po ukończeniu studiów na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. Przy ustaleniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych prowadzonych techniką odwiertów oraz udziału w opracowaniu zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych lub inne określone w zapisie uwaga.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a m. in. zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zmianie ulegnie termin wykonania robot budowlano-montażowych, 2)wystąpienie siły wyższej, 3)wystąpienie innej, uzasadnionej i nie dającej się przewidzieć przyczyny np. choroba, wypadek inspektora. W przypadku jego długotrwałej niezdolności do pracy Zleceniodawca wyrazi zgodę na zastępstwo, pod warunkiem, że osoba przejmująca obowiązki inspektora nadzoru będzie spełniała wszystkie warunki postawione w postępowaniu przetargowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 13 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 , działanie 125 Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.