eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 16 szt. monitorów komputerowych LCD.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Warszawa: Dostawa 16 szt. monitorów komputerowych LCD.
Numer ogłoszenia: 257630 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230940 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 16 szt. monitorów komputerowych LCD..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Warszawa ul. Słowackiego 52/54, 16 szt. monitorów komputerowych LCD o parametrach nie gorszych niż w niżej wymienionej specyfikacji: Ilość: 16 szt Typ wyświetlacza: TFT LCD Obszar aktywny: nie mniej niż 18,5 Kontrast: nie mniej niż 50000:1 Jasność: nie mniej niż 250 cd/m2 Czas reakcji: nie więcej niż 5 ms Rozdzielczość podstawowa: 1360x768 Kąt widzenia pion: nie mniej niż 160s Kąt widzenia poziom: nie mniej niż 170s Ilość wyświetlanych kolorów: nie mniej niż 16,7 mln Zgodność z systemami operacyjnymi i standartami: deklaracja zgodności z normą CE Wymagania dodatkowe: Gniazdo D-Sub, Kabel D-Sub, wbudowany zasilacz. Ponadto: 1. Monitory dostarczone będą z kompletnym okablowaniem niezbędnym do uruchomienia. 2. Wszystkie elementy monitorów muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. Warunki gwarancji na przedmiot zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie mniej niż 24 miesięcy, jednakże nie krótszy niż w gwarancji producenta. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia potwierdzenia przez Zamawiającego protokołem odbioru technicznego przyjęcia dostawy bez zastrzeżeń. 2. Wszystkie naprawy w okresie gwarancji wykona na swój koszt i ryzyko. 3. Monitory muszą posiadać gwarancję fabryczną realizowaną przez autoryzowany serwis producenta. 4. Serwis gwarancyjny jest świadczony w miejscu zainstalowania i eksploatowania urządzenia w siedzibie Zamawiającego. 5. O ile naprawa w miejscu zainstalowania okaże się niemożliwa, Wykonawca dokona naprawy w punkcie serwisowym, przy czym termin naprawy nie ulega w takim przypadku wydłużeniu, a wszelkie dodatkowe koszty związane z takim sposobem naprawy obciążają Wykonawcę. 6. Uszkodzone elementy, po ich zastąpieniu nowymi egzemplarzami, stają się własnością Wykonawcy. 7. Usuwanie wad i usterek w okresie gwarancji odbywać się będzie na następujących warunkach: - Czas usunięcia zgłoszonej awarii od momentu przyjęcia zgłoszenia - 48 godziny. - W przypadku, gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 2 dni robocze lub istnieje konieczność oddania monitora do serwisu Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zapasowego nowego sprzętu o parametrach co najmniej równorzędnych na okres naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym upłynął 48 godzinny termin naprawy. - W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 15 dni roboczych lub sprzęt naprawiany będzie 3 razy, zamawiającemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub uzgodniony o co najmniej takich samych parametrach. - Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest podać w formularzu oferty jego szczegółowe opisy techniczne pozwalające na oceną zgodności z wymogami Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT Stratum s.c. J. Althamer, D. Sędek, ul. Duracza 4/77, 01-892 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6592,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.