eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Budowa budynku zamieszkania zbiorowego z instalacjami i przyłączeniami oraz drogi dojazdowej na działkach nr 181 i 180/3 w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 422

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Bydgoszcz: Budowa budynku zamieszkania zbiorowego z instalacjami i przyłączeniami oraz drogi dojazdowej na działkach nr 181 i 180/3 w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 422
Numer ogłoszenia: 258280 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbydgoszcz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POMOC SPOŁECZNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku zamieszkania zbiorowego z instalacjami i przyłączeniami oraz drogi dojazdowej na działkach nr 181 i 180/3 w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 422.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku zamieszkania zbiorowego (schronisko dla bezdomnych) z punktem pomocy nietrzeźwym, z instalacjami wewnętrznymi oraz instalacjami zewnętrznymi: wodociągową, centralnego ogrzewania, ciepłej wody i cyrkulacji, elektryczną, przebudową przyłącza wodociągowego, bramy wjazdowej wraz z utwardzeniem nawierzchni (chodniki, plac manewrowy) oraz drogi dojazdowej na działkach nr 181 i 180/3 w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 422 realizowana poprzez: 1) rozbiórkę i demontaż segmentów kontenerowych zabudowanych na nieruchomości Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła przy ul. Reja 3 w Bydgoszczy, 2) budowę budynku zamieszkania zbiorowego wraz z instalacjami i przyłączami oraz drogi dojazdowej na nieruchomości Centrum Pomocy Społecznej dla Bezdomnych Mężczyzn przy ul. Fordońskiej 422 w Bydgoszczy na podstawie dokumentacji technicznej w poszczególnych branżach: - konstrukcja - rozbiórka budynku - architektura - budowa wraz z zagospodarowaniem terenu - konstrukcja - budowa budynku - instalacje sanitarne - instalacje podziemne i wewnętrzne wod.-kan. - instalacje wewnętrzne wod.-kan.(projekt zamienny) - instalacje elektryczne - wewnętrzna linia zasilająca oraz instalacje elektryczne budynku - instalacje elektryczne - instalacje elektryczne wewnętrzne (projekt zamienny) - instalacja c.o. i wentylacji - ogrzewanie i wentylacja mechaniczna budynku, - instalacje sanitarne - przyłącza sieci cieplnej, ciepłej wody i cyrkulacji, - instalacja c.o. i wentylacji - ogrzewanie i wentylacja mechaniczna budynku - aneks - przedmiar budowlany, - przedmiar instalacji wod.kan., - przedmiar instalacji elektrycznych, - przedmiar instalacji c.o. - przedmiar sieci preizolowanej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1. dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w następujących specjalnościach: kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych, elektrycznych w specjalności, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz kierownik robót sanitarnych (wod.-kan. i c.o.) oraz gazowych i drogowych: 2. doświadczenie zawodowe - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze (wykonanie robót remontowo-budowlanych i sanitarnych w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 1.000.000 złotych brutto). Warunek minimum: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej będącej przedmiotem zamówienia potwierdzone dokumentami, że wykonane zostały należycie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o dzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części IV SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót - załącznik nr 3 -7; 3) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie luz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie jw. ( z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6) informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za lata od 2006 r. do 2008 r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku kalendarzowym nie był ujemny - załącznik nr 8 do SIWZ; 7) wykaz osób wyznaczonych na kierownika budowy, kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, robót elektrycznych w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych oraz kierownika robót sanitarnych (wod.-kan. i c.o.) oraz gazowych i drogowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz innych pracowników uczestniczących w realizacji robót (wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia) - załącznik nr 9 do SIWZ; 8) wykaz co najmniej trzech robót o podobnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, w którym należy podać: nazwę i adres zamawiającego, lokalizację obiektu, opis prac, termin realizacji i wartość zamówienia brutto - załącznik nr 10 do SIWZ. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane wykonane zostały z należytą starannością ( referencje). 9) wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca - załącznik nr 11do SIWZ; 2.Gwarancja na realizację robót wynosi nie mniej niż 24 miesiące..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 85-043 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 Bydgoszcz II piętro, p. 43.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.