eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku stacjonarnych i wyjazdowych w ramach projektu Kompetencje pracowników źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Płock: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku stacjonarnych i wyjazdowych w ramach projektu Kompetencje pracowników źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 260042 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182976 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku stacjonarnych i wyjazdowych w ramach projektu Kompetencje pracowników źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych i wyjazdowych dla pracowników MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku w ramach projektu Kompetencje pracowników źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1.Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, dla 31 grup szkoleniowych, a w szczególności : 1. przygotowanie harmonogramu szkoleń zgodnego z harmonogramem realizacji projektu, 2. przygotowanie szczegółowego programu zadań dydaktycznych oraz materiałów szkoleniowych, 3. przygotowanie ankiet i testów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, 4. przygotowanie programu pobytu dla szkoleń wyjazdowych, 5. przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych, wyjazdowych i e-learningu. 6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ): A Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku - Zamawiającego, usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń stacjonarnych i wyjazdowych w ramach projektu pn. Kompetencje pracowników - źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1.Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Szkolenia mają charakter zamknięty - uczestnikami są pracownicy Zamawiającego. Celem szkoleń jest podniesienie kompetencji zawodowych i społecznych pracowników w sposób zapewniający długotrwały i stabilny rozwój firmy. Szkolenia mają przyczynić się do pogłębienia wiedzy nt. regulacji prawnych z zakresu usług objętych przedmiotem działania Zamawiającego i umiejętności praktycznych ich wykorzystywania, a także do poprawy efektywności pracy, zaangażowania pracowników w wykonywane zadania i poprawy kontaktów interpersonalnych. Z tego względu szczegółowy program szkoleń i metody szkolenia powinny zostać dostosowane do profilu uczestników szkolenia i specyfiki firmy Zamawiającego przedstawionych poniżej. Zamawiający świadczy usługi w zakresie administrowania budynkami i lokalami mieszkalnymi oraz użytkowymi, prowadzi działalność inwestycyjną w zakresie budownictwa mieszkaniowego, w tym budowy budynków na wynajem, w systemie deweloperskim oraz sprawuje zastępstwo inwestycyjne na zlecenie. Zamawiający jest największą firmą zarządzającą nieruchomościami mieszkalnymi na rynku lokalnym. Spółka administruje zasobem mieszkaniowym Gminy Miasta Płock, jest największym administratorem budynków Wspólnot Mieszkaniowych, posiada również własny zasób lokalowy, w tym wynajmowany w formule TBS. Swoją działalność Zamawiający prowadzi w oparciu o Kodeks spółek handlowych, Ustawę z dnia 26.10.1995 roku o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz.1070 ze zm.), Ustawę z dnia 21.06.2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Teks jednolity Dz.U. z 2005 r., Nr 31, poz. 266 ze zm. ). Uczestnikami szkoleń będzie 84 pracowników Zamawiającego, w tym 51% to osoby powyżej 45 lat (kadra menadżerska, pracownicy administracyjno - biurowi oraz bezpośredniej obsługi klienta). B. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zakres merytoryczny szkoleń. Szkolenia w ilości 31 będą prowadzone w 3 modułach tematycznych, z których moduł I i III skierowane są do kadry menadżerskiej, a moduł II do wszystkich pracowników, w następującym podziale : MODUŁ 1 - 1 Strategiczne planowanie w nowoczesnej organizacji (1 grupa x 18 osób x 24 godziny) MODUŁ 1 - 2 Zarządzanie zespołem (1 grupa x 18 osób x 24 godziny) MODUŁ 1 - 3 Negocjacje (1 grupa x 18 osób x 24 godziny) MODUŁ 2 - 1Administrowanie nieruchomościami. (2 grupy x 18 osób x 24 godziny) MODUŁ 2 - 2Prawo budowlane (2 grupy x 18 osób x 24 godziny) MODUŁ 2 - 3 Zamówienie publiczne (1 grupa x 18 osób x 16 godzin) MODUŁ 2 - 4 Ochrona danych osobowych (2 grupy x 18 osób x 16 godzin) MODUŁ 2 - 5 Kurs obsługi komputera)internetu (2 grupy x 15 osób x 48 godzin; 1 grupa x 13 osób x 48 godzin)MODUŁ 2 - 6 AutoCAD (1 grupa x 15 osób x 32 godziny)MODUŁ 2 - 7 Norma Pro (1 grupa x 15 osób x 32 godziny) MODUŁ 2 - 8 Język angielski - poziom podstawowy (2 grupy x 15 osób x 200 godzin) MODUŁ 2 - 9Zarządzanie projektami (2 grupy x 18 osób x 48 godzin) MODUŁ 2 - 10 Obsługa klienta (2 grupy x 15 osób x 16 godzin) MODUŁ 2 -11 Komunikacja interpersonalna (4 grupy x 21 osób x 24 godziny) MODUŁ 2 - 12 Kreatywne rozwiązywanie problemów (4 grupy x 21 osób x 24 godzin) MODUŁ 2 -13 MS EXCELL w zastosowaniach finansowych(1 grupa x 15 osób x 24 godziny)MODUŁ 3 - 1 Zarządzanie wiekiem (1 grupa x 18 osób x 16 godzin)Szczegółowy zakres merytoryczny szkoleń znajduje się w zał. nr 8 do SIWZ 2. Założenia organizacyjne zamówienia. 1. Szkoleniem objętych jest 84 pracowników Zamawiającego, liczba uczestnikogodzin wynosi 19 200 + 600 e-learning = 19 800, liczba godzin szkoleniowych wynosi 1184, liczba miejsc szkoleniowych wynosi 550. 2. Szkolenia prowadzone będą w formie wykładów, warsztatów, interaktywnymi metodami, na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies) i obejmować prezentacje multimedialne. 3. Szkolenia z modułu II: 2.5 Kurs obsługi komputera/internetu; 2.6 AUTO CAD; 2.7 NORMA PRO; 2.8 Język angielski- poziom podstawowy i 2.13 MS EXCELLw zastosowania finansowych, są szkoleniami stacjonarnymi. 4. Szkolenia z modułu I i III oraz z modułu II w zakresie niewymienionym w pkt. 3 są szkoleniami wyjazdowymi. 5. W przypadku szkoleń stacjonarnych, poza przeprowadzeniem szkoleń zgodnie z ich zakresem merytorycznym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ramach usługi szkoleniowej sali dydaktycznej na terenie miasta Płocka dostosowanej do liczebności grup szkoleniowych i z wyposażeniem zapewniającym przeprowadzenie szkoleń w formach wymaganych przez Zamawiającego oraz do usługi wyżywienia uczestników szkolenia zgodnie z wymogami opisanymi w części F opisu przedmiotu zamówienia - obowiązek zapewnienia sali i usługi wyżywieniowej nie dotyczy szkoleń z modułu II 2.8. Język angielski- poziom podstawowy, które odbędzie się w sali zapewnionej przez Zamawiającego położonej w Płocku przy ul. Miodowej 8 i bez usługi wyżywieniowej. 6. W przypadku szkoleń wyjazdowych, poza przeprowadzeniem szkoleń zgodnie z ich zakresem merytorycznym, Wykonawca zobowiązany jest w ramach usługi szkoleniowej do zorganizowania szkoleń w miejscowości wypoczynkowej lub atrakcyjnej turystycznie, w obiekcie spełniającym wymogi opisane w części E opisu przedmiotu zamówienia z zapleczem rekreacyjno- sportowym, z salą dydaktyczną dostosowaną do liczebności grup szkoleniowych i z wyposażeniem zapewniającym przeprowadzenie szkoleń w formach wymaganych przez Zamawiającego wraz z zapewnieniem transportu uczestników do miejsca szkolenia i z powrotem, zgodnie z wymogami opisanymi w części D opisu przedmiotu zamówienia oraz do usługi wyżywienia uczestników szkolenia zgodnie z wymogami opisanymi w części E opisu przedmiotu zamówienia. Ilość miejsc noclegowych, transport i wyżywienie obejmuje liczbę uczestników szkolenia. 7. Wszystkie szkolenia stacjonarne (poza e-learningiem) odbywać się będą w godz. pracy uczestników od 7.30 do 15.30, w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast cykle dzienne na szkoleniach wyjazdowych powinny trwać 8 godzin. 8. Godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. 9. Szkolenia organizowane i prowadzone będą w terminach zapewniających dotrzymanie terminów określonych harmonogramem szkoleń przyjętym w projekcie, który został przedstawiony w części C niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zakres zadań wykonawcy - dotyczy każdego szkolenia. 1. przygotowanie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu zajęć dydaktycznych szkoleń w układzie godzinowym z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przerwy wyżywieniowe, harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego przed przystąpieniem do jego realizacji, 2. przygotowanie szczegółowego programu dydaktycznego każdego szkolenia oraz w przypadku szkoleń wyjazdowych programu pobytu obejmującego co najmniej 1 imprezę integracyjną i przedstawienie ich do akceptacji przez Zamawiającego w terminie - na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia określonym w harmonogramie, programy przed przystąpieniem do ich realizacji wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego, programy muszą uwzględniać warunki wynikające prowadzonej przez Zamawiającego działalności i strukturę wiekową uczestników szkoleń. 3. wskazanie w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy obiektu (obiektów), w którym odbywać się będą szkolenia wyjazdowe celem jego akceptacji przez Zamawiającego, w przypadku braku akceptacji obiektu przez Zamawiającego z powodu nie spełnienia wymogów określonych w części E opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kolejnego obiektu spełniającego wymogi Zamawiającego. 4. dokonywanie pomiaru wiedzy uczestników każdego szkolenia przed jego rozpoczęciem i po jego zakończeniu oraz przekazywanie wyników każdego pomiaru Zamawiającemu w terminie do 5 dni od jego dokonania w formie oryginalnych dokumentów, 5. rozdanie uczestnikom po zakończeniu każdego szkolenia ankiety oceniającej szkolenie i opracowanie zbiorczego zestawienia wyników ankiet ze średnimi ocenami po zakończeniu każdego szkolenia i zebranymi uwagami uczestników, a następnie wysłanie Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończeniu szkolenia w formie papierowej i elektronicznej w formacie pdf., 6. zapewnienie udziału 1 opiekuna w godzinach szkolenia sprawującego opiekę nad uczestnikami i bezpośredni nadzór nad realizacją szkolenia, 7. zapewnienie wystarczającej liczby własnych licencji na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji szkoleń informatycznych, jak i innych wykorzystujących narzędzia informatyczne w celach edukacyjnych, 8. zapewnienie zastępczej infrastruktury informatycznej dla szkoleń komputerowych w przypadku awarii sprzętu, 9. prowadzenie dziennika szkolenia e-learningowego poprzez dokumentowanie czasu logowania oraz liczby przebytych ekranów szkoleniowych zgodnie metodologią - 45 min. = 1 g. szkolenia = 20 ekranów bądź w przypadku materiałów multimedialnych (np. filmów/rozmówek) - rzeczywisty czas szkolenia określony w minutach logowania. 10. przestrzeganie przepisów bhp, 11. ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, 12. przygotowanie i przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych i piśmienniczych ( np. notatnik, długopis) oraz kopii elektronicznych ćwiczeń zgodnych z tematyką szkoleń w przypadku modułu 2-8 materiały szkoleniowe dotyczyć mają zakresu nauki języka na poziomie A2, 13. wydanie po ukończeniu szkolenia zaświadczenia lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa w dwóch egzemplarzach : 1 egz. dla uczestnika i 1 egz. dla Zamawiającego. 14. zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia, posiadającej wymagane w pkt. III.2. 3a) SIWZ uprawnienia. 15. prowadzenie dokumentacji obejmującej w szczególności : indywidualne listy obecności uczestników szkoleń, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników szkoleń 16. składanie sprawozdań z realizacji szkoleń w terminie odbioru każdego z 31 szkoleń. Sprawozdania powinny zawierać wykaz kadry, która przeprowadziła szkolenie oraz analizę wyników pomiaru wiedzy dokonanej zgodnie z pkt. 4 w formie papierowej i elektronicznej w formacie pdf., 17. przetwarzanie danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.). 18. oznakowanie pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich dokumentów wymaganych przy realizacji szkoleń zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji POKL i innej dokumentacji programowej. Plakaty do oznakowania miejsca dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia szkoleń. C. Harmonogram realizacji projektu. Nazwa szkolenia Termin realizacji szkolenia Moduł 1-1 Strategiczne planowanie w nowoczesnej organizacji Marzec 2013 rok Moduł 1-2 Zarządzanie zespołem Luty 2013 rok Moduł 1-3 Negocjacje Marzec 2013 rok Moduł 2-1 Administrowanie nieruchomościami Październik 2012 rok Moduł 2-2 Prawo budowlane Grudzień 2012 rok Moduł 2-3 Zamówienie publiczne Wrzesień 2012 rok Moduł 2-4 Ochrona danych osobowych Luty 2013 rok Moduł 2-5 Kurs obsługi komputera) Internetu Wrzesień , listopad 2012 rok Moduł 2-6 AUTO CAD Listopad 2012 rok Moduł 2-7 NORMA PRO Grudzień 2012 rok Moduł 2-8Język angielski - poziom podstawowy Czerwiec 2012 rok - marzec 2013 rok Moduł 2-9 Zarządzanie projektami Marzec 2013 rok Moduł 2-10 Obsługa klienta Październik 2012 rok Moduł 2-11 Komunikacja interpersonalna Styczeń 2013 rok Moduł 2-12 Kreatywne rozwiązywanie problemów Styczeń, Luty 2013 rok Moduł 2-13 MS EXCELL w zastosowaniach finansowych Październik 2012 rok Moduł 3-1 Zarządzanie wiekiem Czerwiec 2012 rok D. Transport uczestników szkoleń Dowóz uczestników z Płocka do miejsca zakwaterowania i przewóz powrotny, pojazdem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu wykonawca zapewni sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie dopuszczenia kierowcy przez Policję do prowadzenia autokaru Wykonawca musi zapewnić w zastępstwie drugiego kierowcę . W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy obciążając kosztami przewozu wykonawcę. Godzina i dokładne miejsce wyjazdu zostanie uzgodnione z wykonawcą na 3 dni przed planowaną datą wyjazdu. E. Nocleg i wyżywienie dla szkoleń wyjazdowych 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bazy noclegowej w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania dla hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, zakwaterowanie w pokojach 1, 2, 3 osobowych, uczestnicy zakwaterowani powinni być w jednym budynku. - Miejsce realizacji szkolenia modułów : 1-1, 1-2, 1-3, 3-1 w miejscowościach od 300 km do 350 km od Płocka - Miejsce realizacji szkolenia modułów: 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 2-9, 2-10,2-11,2-12 w miejscowościach do 100 km od Płocka 2.Pokoje powinny być wyposażone w pojedyncze łóżka, pełny węzeł sanitarny (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody), telewizorem oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego: a)śniadanie w formie stołu szwedzkiego (z daniami i napojami na zimno i na ciepło, tym jajecznica, parówki, wędliny - 3 rodzaje, sery - 3 rodzaje, pieczywo, kawa, herbata, soki i woda mineralna) bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) w godzinach od 7:00 do 9:00. b)obiad w formie stołu szwedzkiego oferującego obiad trzydaniowy ( dwa rodzaje zup, trzy rodzaje dań drugich na ciepło, w tym jedno wegetariańskie, dwa rodzaje deserów oraz napoje na zimno i na ciepło) w ilości adekwatnej do liczby uczestników w godzinach od 13:00 do 15:00. c) kolacja w formie stołu szwedzkiego oferującego dania na ciepło (3 rodzaje do wyboru), sałatki (3 rodzaje), przystawki (mięsne i wegetariańskie), wędliny i sery ( po trzy rodzaje), warzywa (świeże i konserwowe, pieczywo (ciemne i jasne) oraz napoje na zimno i na gorąco, w ilości adekwatnej do liczby uczestników, na bieżąco uzupełniana, w godzinach od 18:30 do 23:00 4.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis w ilości adekwatnej do liczby uczestników powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, ciastka deserowe, paluszki , krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej. 5.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia. 6.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych. 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia. 8.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 1 salę szkoleniową (adekwatnie do liczby uczestników), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sala szkoleniowa powinna znajdować się w tym samym obiekcie ) kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń. 10.Sala powinna spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników szkoleń. Sala powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sala musi mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). F. Wyżywienie dla szkoleń organizowanych w Płocku ( nie dotyczy Modułu 2-8 Język angielski - poziom podstawowy) W ramach realizowanych usług cateringowych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: Serwis kawowy - wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusy materiałowe, serwetki, serwis do kawy i herbaty ceramiczny lub porcelanowy, sztućce platerowe, talerzyki do ciastek, szklanki do zimnych napoi); - obsługi cateringu (niezbędny personel, co najmniej 1 kelner,kelnerka); - na serwis kawowy składać się ma (na każdy dzień szkolenia): a) gorąca kawa rozpuszczalna w termosach lub w samowarze - bez ograniczeń, b) herbata czarna, zielona i owocowa w torebkach (gorąca woda w termosach lub w samowarze) - bez ograniczeń, c) cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, - ciastka (co najmniej 3 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 20 dag ) 1 osoba, - świeże owoce, - drożdżówka lub pączek 1 szt ) 1 osoba, - napoje zimne, w tym woda mineralna i soki, Obiad - wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusy materiałowe, serwetki, serwis obiadowy, serwis do kawy i herbaty ceramiczny lub porcelanowy, sztućce platerowe, talerzyki do ciasta, szklanki do zimnych napoi); - obiad w formie stołu szwedzkiego oferującego obiad trzydaniowy ( dwa rodzaje zup, trzy rodzaje dań drugich na ciepło, w tym jedno wegetariańskie, dwa rodzaje deserów oraz napoje na zimno i na ciepło, w tym herbata, kawa, soki owocowe, napoje gazowane i niegazowane)w ilości adekwatnej do liczby uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 79.81.00.00 - Usługi drukowania 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku stacjonarnych i wyjazdowych w ramach projektu Kompetencje pracowników źródłem sukcesu firmy MZGM TBS Sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL 2007-2013 Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1.Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Sp. z o.o., Al. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 795113,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 491788,62

  • Oferta z najniższą ceną: 491788,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1177034,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.