To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Szczecin: PN-26/14 PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
Numer ogłoszenia: 260682 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201154 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-26/14 PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz przebudową instalacji zewnętrznych i zagospodarowaniem terenu w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr KW 111508. Dane ogólne i zestawienie powierzchni projektowanych: Wysokość budynku: 8 m Długość budynku: 46,82 m Szerokość budynku: 14,92 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 2 Powierzchnia netto budynku: 974,86 m2 Powierzchnia zabudowy: 624,7 m2 Budynek wyposażony będzie we wszystkie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacje, tj.: - zewnętrzną wodociągową, - zewnętrzną ciepłowniczą, - instalacja wewnętrzna wody zimnej i c.w.u., - wewnętrzną kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzną centralnego ogrzewania, - wentylacji mechanicznej, - klimatyzacji, - wymiennikowni, - kanalizacji deszczowej, - oświetleniową (oświetlenie podstawowe, bezpieczeństwa i ewakuacyjne), - oświetleniową zewnętrzną na elewacji, - elektryczną zasilającą, - odgromową, - teleinformatyczną, - bezpieczeństwa, - instalacje SAP, - kontroli dostępu, - telewizji dozorowej. Etapy zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: Etap I: - rozbiórka pomieszczeń sanitarnych i socjalnych na parterze, - demontaż urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na elewacjach, - demontaż pionów kanalizacyjnych nasad wentylacyjnych na dachu, - wykonanie odcinka instalacji c.o. od pomieszczenia starego węzła do pomieszczenia nowego węzła z włączeniem do istniejącej instalacji c.o., - przebudowa instalacji podłogowych parteru, - wykonanie żelbetowych podpór wraz z konstrukcją stalową z kształtowników stalowych HEB pod kolektory słoneczne, - przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze przy bloku dyrektorskim, - przebudowa pomieszczeń technicznych (węzła cieplnego, wentylatorowni), - przebudowa pomieszczeń sanitarnych parteru, - przebudowa pozostałych pomieszczeń parteru na pomieszczenia biurowe, - remont korytarza na parterze z wyłączeniem wykonania okładzin podłogowych części korytarza - od wejścia głównego do głównej klatki schodowej (wykładzina do wykonania w III etapie), - montaż rolet zewnętrznych w pomieszczeniach parteru. Etap II: - przebudowa pomieszczenia sanitarnego na I piętrze i na parterze przy klatce schodowej, - remont pomieszczeń biurowych oraz korytarza na I piętrze, - remont klatki schodowej, - montaż rolet zewnętrznych w remontowanych pomieszczeniach I-go piętra. Etap III: - przebudowa pomieszczeń bloku dyrektorskiego, - remont klatki schodowej, - przebudowa drzwi wejściowych do budynku - remont elewacji w częściach uszkodzonych w związku z przebudową partii wejściowych i demontażem/montażem urządzeń - po wykonaniu remontu bloku dyrektorskiego i klatki schodowej wykonanie okładzin podłogowych na korytarzu parteru - od wejścia głównego do głównej klatki schodowej, - montaż tabliczek przydrzwiowych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, - montaż tablic i gablot informacyjnych oraz listew galeryjnych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. WYKONAWCA zobowiązany jest do przeniesienia wyposażenia i sprzętu biurowego po zakończeniu remontu każdego z etapów. Zakończenie robót nastąpi najpóźniej w ciągu : - ETAP I zamówienia: do 16 tygodni od dnia przekazania placu budowy I Etapu, w tym przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze przy bloku dyrektorskim do 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy, - ETAP II zamówienia: do 14 tygodni od dnia przekazania placu budowy II Etapu, - ETAP III zamówienia: do 12 tygodni od dnia przekazania placu budowy III Etapu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2465060,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3048990,37
Oferta z najniższą ceną: 3048990,37 / Oferta z najwyższą ceną: 3048990,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.