eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńusługi hotelowenocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Toruń: usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 263182 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja TUMULT , Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210019, faks 056 6522197.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tumult.pl; www.camerimage.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tumult.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi hotelowe: nocleg wraz ze śniadaniem dla gości 20 edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy Niezbędne uwarunkowania dotyczące obiektu hotelowego i usługi: 1. Całe zamówienie jest realizowane w jednym miejscu. 2. Obiekt stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków znajdujących się w jednym kompleksie budowlanym. 3. Zamawiający wymaga, by obiekt w którym świadczona będzie usługa znajdował się w odległości nie większej jak 3km(w linii prostej) od budynku Opera NOVA w Bydgoszczy (odległość liczone wg danych z mapy: aplikacja Google earth w obrębie ulic, który został wyznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Aplikacja dostępna jest pod adresem www.earth.google.com; jest własnością, znakiem zastrzeżonym Firmy Gogle). 4. Standard hotelu nie mniejszy niż wyznaczony dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 4*, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U.2006.22.169 z późniejszymi zmianami). 5. Hotel musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. 6. Doba hotelowa powinna trwać co najmniej od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w szczególnie uzasadnionych przypadkach na prośbę Zamawiającego wydłużył dobę hotelową na czas od godziny 14:00 do godziny 13:00 dnia następnego. 7. Hotel musi dysponować 24h serwisem hotelowym, tzw. room service. 8. Przewidywana ilość pokoi, jakie Zamawiający zamierza wykorzystać: nie mniej niż 90, z tym że: 8.1. przewidywana ilość pokoi w terminie 23/24 listopada 2012: - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 10 (10 pokojonocy) - pokoje 2-osobowe - nie mniej niż 5 (5 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 2 (2 pokojonoce) RAZEM: 17 pokojonoce 8.2. przewidywana ilość pokoi w terminie od 24 listopada do 1 grudnia 2012: - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 54 (378 pokojonoce) - pokoje 2-osobowych - nie mniej niż 30 (210 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 6 (42 pokojonocy) RAZEM: 566 pokojonoce 8.3. przewidywana ilość pokoi w terminie 1/2 grudnia 2012 - pokoje 1-osobowe / pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 20 (20 pokojonocy) - pokoje 2-osobowe - nie mniej niż 30 (30 pokojonocy) - pokoje o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 4 (4 pokojonoce) RAZEM: 54 pokojonoce 8.4. PODSUMOWANIE: 1. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) 1 - osobowych / 2 - osobowych do pojedynczego wykorzystania - nie mniej niż 408. 2. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) 2 - osobowych - nie mnie niż 245. 3. Przewidywana ilość pokoi (pokojonocy) o podwyższonym standardzie typu: apartament, deluxe, studio, suite - nie mniej niż 48. 4. Podane dane o ilościach pokoi mają charakter informacyjny. Ostateczne rozliczenie zostanie dokonane na podstawie faktycznie wykorzystanych pokoi przez Zamawiającego. Szczegóły określa umowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zagwarantował każdej osobie zameldowanej w pokoju wykorzystywanym przez Zamawiającego posiłek w postaci śniadania. 10. Wymagania dotyczące śniadania: - śniadania muszą być wydawane co najmniej w godz. 8.00 do 12.30. lub w innym przedziale czasowym uzgodnionym z Zamawiającym; - śniadania muszą spełniać wymogi kategoryzacji wg wzoru wydanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego dla hoteli 4*; - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, bez ograniczeń gramaturowych, m.in.: pieczywo białe i ciemne, bułki i chleb, pieczywo chrupkie i dietetyczne, szeroki wybór nabiału i wędlin, warzyw, owoców, płatki śniadaniowe, owsianka, ciasto; - śniadanie powinno uwzględniać zasady i zawierać elementy diety wegańskiej, wegetariańskiej, bezglutenowej; - napoje: soki, woda, kawa z automatu (do wyboru: espresso, latte, cappuccino, zwykła), herbata (czarna, zielona, owocowe, ziołowe). 11. Hotel zapewni możliwości skorzystania z całodziennego wyżywienia w restauracji. 12. Do realizacji zamówienia Hotel wyznaczy co najmniej jedną osobę w recepcji Hotelu, z działu rezerwacji, która będzie mogła dokonywać, zmieniać i anulować rezerwacje zgodnie z życzeniem Zamawiającego, a także dokonywać zmian pomiędzy pokojami (zarządzić przeniesienie osób i rzeczy); osoba taka powinna być do dyspozycji Zamawiającego przez 24h; osoba ta będzie również dostępna pod telefonem stacjonarnym lub/i komórkowym oraz mailem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę/usługi hotelowe o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia (punkt 1. 2.) musi zostać spełniony łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten nie musi uczestniczyć w realizacji części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tumult.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: aga@camerimage.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Tumult Rynek Nowomiejski 28 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.