eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoKurs z zakresuPracownik do spraw kadr i płac z obsługą programu Płatnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Kępno: Kurs z zakresu: Pracownik do spraw kadr i płac z obsługą programu Płatnik
Numer ogłoszenia: 263306 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie , Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, faks 062 7822854.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs z zakresu: Pracownik do spraw kadr i płac z obsługą programu Płatnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych w zakresie pracownika do spraw kadr i płac z obsługą programu Płatnik..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2.2 Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2.3 Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 2.4 Nie spełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.5 Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy (Rozdział II SIWZ). 3.2 Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 1 do oferty). 3.3 Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm., (załącznik nr 2 do oferty). 3.4 Szczegółowy program nauczania oraz harmonogram zajęć. (załącznik nr 3 do oferty). 3.5 Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia służący do oceny szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia. 3.6 Wykaz wykonywanych usług, w ostatnich 3 latach (2006 - 2008) z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 4 do oferty). 3.7 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia. Wykaz musi obejmować osoby z uprawnieniami odpowiadającymi zakresowi niniejszego szkolenia z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje tj. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń lub innymi uprawnieniami jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 5 do oferty). 3.8 Certyfikat potwierdzający wysoki standard jakości usług (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inne znaki jakości. Certyfikat nie jest obowiązkowy, jednak jego posiadanie będzie dodatkowo premiowane według kryteriów strategicznych. 3.9 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3.10 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu w opłatach podatku dochodowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.11 Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.12 Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych. 3.13 Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 3.14 Dopuszcza się składanie odpisów/kserokopii dokumentów określonych w pkt. 3.8 - 3.12 z zastrzeżeniem, iż odpisy/kserokopie te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, z wyłączeniem pkt. 3.1 - 3.7, które należy przygotować w formie oryginału. 3.15 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.16 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, o którym mowa 3.15 i 3.16 SWIZ należy składać w formie oryginału, odpisu wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63 - 600 Kępno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63 - 600 Kępno pok.14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.