eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWyposażenie teleinformatyczne, SSWiN oraz CCTV na potrzeby Współpracowni przestrzeni współpracy klasy kreatywnej miasta Białegostoku w ramach Inkubatora Technologicznego Białostockiego Parku Naukowo - Technologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Białystok: Wyposażenie teleinformatyczne, SSWiN oraz CCTV na potrzeby Współpracowni przestrzeni współpracy klasy kreatywnej miasta Białegostoku w ramach Inkubatora Technologicznego Białostockiego Parku Naukowo - Technologicznego
Numer ogłoszenia: 264376 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny , Ul. Branickiego 9, 15-085 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 869 62 43, faks 85 869 62 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpnt.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie teleinformatyczne, SSWiN oraz CCTV na potrzeby Współpracowni przestrzeni współpracy klasy kreatywnej miasta Białegostoku w ramach Inkubatora Technologicznego Białostockiego Parku Naukowo - Technologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa, montaż, instalacja oraz konfiguracja sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem, 2)dostawa, montaż, instalacja oraz konfiguracja urządzeń SSWiN oraz CCTV wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi systemu, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy lub producenta, z gwarancją, wyprodukowany nie wcześniej niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczany sprzęt pochodził z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta sprzętu. 5.Przedmiot zamówienia w zakresie oprogramowania powinien posiadać możliwość pobierania tzw. update ze strony producenta przez cały okres gwarancji, a także wymagany jest dostęp do wsparcia technicznego producenta urządzenia przez co najmniej cały okres obowiązywania gwarancji. 6.W przypadku gdy w opisie technicznym zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy,o których mowa w art. 29 ust. 3 i 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania materiałów (wyrobów) równoważnych w stosunku do materiałów (wyrobów) określonych w szczegółowym opisie zamówienia, a w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustaw Pzp, tj. musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym 6 miesięcznej na lampy projektorów. 8.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w SIWZ, załącznikach w szczególności w istotnych postanowieniach umowy. 9.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców oraz inne podmioty. 10.Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym, na każdym etapie realizacji przedmiotu poszczególnej umowy. 11.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym i jego jednostce organizacyjnej uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy od Zamawiającego i jego jednostki organizacyjnej oraz od instytucji i osób z nim związanych jakimkolwiek stosunkiem faktycznym lub prawnym. 12.Wykonawca wykaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez pod Wykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście. 13.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007- 2013 w ramach projektu: Akcelerator innowacji, kooperacji i przedsiębiorczości akademickiej BPN-T..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 32.33.30.00 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 35.12.32.00 - Urządzenia kontroli czasu pracy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na okres związania z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww warunek na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww warunek na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww warunek na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww warunek na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww warunek na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz Sekcji III.4.4) tiret 1 ogłoszenia, b)oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w Sekcji III.4.1) ogłoszenia oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 ogłoszenia składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, c) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d)Zamawiający przekazuje informacje i oświadczenia związane z postępowaniem wyłącznie ustanowionemu pełnomocnikowi wykonawców oraz wyłącznie z nim prowadzi korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, e)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę regulującą współpracę wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: - określenie zasad współdziałania wykonawców w celu wykonania zamówienia, - określenie wewnętrznej odpowiedzialności za wykonanie poszczególnego zakresu dostawy, - sposób i zasady wzajemnego rozliczenia za wykonany zakres zamówienia, - zasady koordynacji współdziałania oraz wskazanie osób odpowiedzialnych za koordynację poszczególnego zakresu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę. 4.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 2)zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków. 5.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 4. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 6.Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 7.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego), 2)zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu między Stronami, 8.W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: 1)zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2)zmianie osób reprezentujących, 3)ogłoszeniu o upadłości, 4)ogłoszeniu o likwidacji, 5)zawieszeniu działalności, 6)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpnt.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE BIAŁOSTOCKIEGO PARKU NAUKOWO - TECHNOLOGICZNEGO 15-085 BIAŁYSTOK, UL. J.K.BRANICKIEGO 9 POK. 118A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 09:00, miejsce: W SIEDZIBIE BIAŁOSTOCKIEGO PARKU NAUKOWO - TECHNOLOGICZNEGO 15-085 BIAŁYSTOK, UL. J.K.BRANICKIEGO 9 POK. 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu: Akcelerator innowacji, kooperacji i przedsiębiorczości akademickiej BPN-T..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.