Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Świdnica: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa placu Św. Małgorzaty wraz z infrastrukturą komunikacji zbiorowej w Świdnicy.
Numer ogłoszenia: 265658 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa placu Św. Małgorzaty wraz z infrastrukturą komunikacji zbiorowej w Świdnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - drogowej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjno - sanitarnej, - instalacyjno - elektrycznej, wraz z nadzorem osoby uprawnionej do nadzorowania robót budowlanych na zabytkach nieruchomych, przy realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie placu Św. Małgorzaty. Nadzorowana przebudowa obejmuje: - przebudowę układu drogowego (ulice: pl. Św. Małgorzaty, M. Konopnickiej, W. Łukasińskiego, 1-go Maja, B. Chrobrego, Franciszkańska) z przebudową chodników, - budowę sygnalizacji świetlnej, - przebudowę odwodnienia (kanalizacji deszczowej), - przebudowę oświetlenia ulicznego, - przebudowę kolidujących sieci, - wykonanie organizacji objazdów (w tym również autobusów komunikacji miejskiej) - montaż elementów małej architektury tj. fontann, placu zabaw, ławek, stolików szachowych, koszy na śmieci, - zagospodarowanie terenów zielonych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. Wykonawca w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania prowadził nadzór inwestorski nad realizacją: - co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie lub przebudowie ulic miejskich w zabudowie śródmiejskiej wraz z wbudowanym w nie uzbrojeniem podziemnym, - co najmniej jednej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenów zielonych wraz z wykonaniem elementów małej architektury w zabudowie śródmiejskiej (parki, skwery, ogrody, ..), - co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu fontanny w zabudowie śródmiejskiej, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - drogowej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjno - sanitarnej, - instalacyjno - elektrycznej, zgodnie z wymogami prawa budowlanego dla realizacji niniejszego zamówienia. 3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które posiadają odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych na obiektach zabytkowych; zgodnie z §8 ust.1 i 2 Rozporz. Min. Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz.U. nr 150, poz. 1579 z 2004r. z późn. zmianami). c. spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 200.000,- zł (niezależnie od obowiązkowego ubezpieczenia osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jak w p-cie 6.5. SIWZ), d.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e.prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty. W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3.wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zgodnie z punktem 5.b.2. i 5.b.3. SIWZ. Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest także: - do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję inspektora wiodącego, który jednocześnie z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru określonej branży będzie koordynatorem czynności pozostałych branżowych inspektorów nadzoru, - do wskazania osoby lub osób, które posiadają odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych na obiektach zabytkowych, zgodnie z punktem 5.b.3. SIWZ. Osoba ta jednocześnie winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - załącznik nr 3 do oferty wg wzoru nr 3 4.dokumenty potwierdzające, że osoba (osoby) wskazane w zał. 3 do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych na obiektach zabytkowych, odbyły min. 2 letnią praktykę zawodową przy nadzorowaniu robót budowlanych wykonywanych na obiektach zabytkowych (zgodnie z § 8 ust.1 i 2 Rozporz. Min. Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. - Dz.U. nr 150, poz. 1579 z 2004r. z późn. zmianami). Dokumentem tym może być wykaz nadzorowanych robót przy obiektach zabytkowych (z informacjami o czasie pełnienia nadzoru, o obiekcie i jego adresie, o branży nadzorowanych robót) lub zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie § 19 Rozporz. Min. Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. oraz na podstawie § 17-19 Rozporz. Min. Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. ) - załącznik nr 4 do oferty 5.dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru, wskazane w zał. 3, posiadają właściwe uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych we wskazanych specjalnościach; tj. kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej, z których wynika, że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 5 do oferty, 6.wykaz nadzorów inwestorskich, prowadzonych przez Wykonawcę lub przez osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował (wskazanych w zał. 3 do oferty), prowadzonych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykazać należy prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: - co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie lub przebudowie ulic miejskich w zabudowie śródmiejskiej wraz z wbudowanym w nie uzbrojeniem podziemnym, - co najmniej jednej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenów zielonych wraz z wykonaniem elementów małej architektury w zabudowie śródmiejskiej (parki, skwery, ogrody, ..), - co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu fontanny w zabudowie śródmiejskiej (budowa, przebudowa albo restauracja konserwatorska), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane nadzory wykonane zostały należycie (referencje) - załącznik nr 6 do oferty wg wzoru nr 4, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 6 ust. 8 lub pkt. 6 ust. 12. 7.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczenia dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 7 do oferty, 8.wykaz części zamówienia, których realizacje Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 8 do oferty wg wzoru nr 5, 9.zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do oferty, 10.pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 10 do oferty, 11.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 11 do oferty,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124)
58-100 Świdnica
ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację inwestycji Inwestor uzyskał dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu nr 3 -Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Ślasku-Działanie nr 3.1- Infrastruktura drogowa RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- "Termomodernizacja ściany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w Świdnicy"
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miejskiego w Świdnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.