eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Modernizacja pomieszczeń pawilonu sportowego położonego przy ul. Sportowej 1 w Jaworzynie Śląskiej . I etap robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Jaworzyna Śląska: Modernizacja pomieszczeń pawilonu sportowego położonego przy ul. Sportowej 1 w Jaworzynie Śląskiej . I etap robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 267600 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Świdnicka 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8560480, faks 074 8560496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń pawilonu sportowego położonego przy ul. Sportowej 1 w Jaworzynie Śląskiej . I etap robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń pawilonu sportowego położonego przy ul. Sportowej 1 w Jaworzynie Śląskiej . Prace składające się na I etap robót budowlanych obejmują wykonanie remontu pomieszczeń szatni wraz z natryskami WC . 1.1 Remont szatni wraz z natryskami WC obejmuje : - Wymiana istniejącego fragmentu instalacji CO wraz z grzejnikami z rur ożebrowanych na nową instalację Cu z grzejnikami konwertorowymi. - Wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem na nową . - Wykonanie kabin natryskowych i WC wraz z instalacjami zw cw i kanalizacji. - Wykonanie sufitu podwieszonego i okładziny ścian płytą gk w szatniach. - Wykonanie ( boazerii ) z płyty OSB w szatniach. - Wymianę posadzek na posadzki z płytek gressowych w szatniach, natryskach i przedsionku . - Roboty malarskie wykończeniowe. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiary robót stanowiące zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji . 2.Z uwagi na to, że roboty budowlane wykonywane będą w budynku czynnym, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywanych prac jak i przy organizacji placu budowy. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 4.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 5. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. KOD CPV : 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : I . Spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. II. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych III. Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali prace polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia w co najmniej jednym obiekcie , o wartości nie mniejszej niż 50 000 ,00 zł . Na potwierdzenie wykonania ww. robót z należytą starannością należy dołączyć do oferty stosowne dokumenty, tj. referencje inwestora lub generalnego wykonawcy (jeśli zamawiający nie był inwestorem) lub inny dokument , np. protokóły odbioru prac . IV. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł . Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm) . 1.Wykonawca obowiązany jest do złożenia wypełnionego i podpisanego formularz ofertowego ( zał. nr 1 do SIWZ ) 2.Wykonawca obowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia : Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania ( zał. nr 2 do SIWZ ) , 3.Wykonawca obowiązany jest do złożenia zaakceptowanego i podpisanego wzoru umowy ( zał. nr 4 do SIWZ ) 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł , 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia w co najmniej jednym obiekcie, o wartości nie mniejszej niż 50 000 ,00 zł ( zał. nr 5 do SIWZ). Na potwierdzenie wykonania ww. robót z należytą starannością należy dołączyć do oferty stosowne dokumenty, tj. referencje inwestora lub generalnego wykonawcy (jeśli zamawiający nie był inwestorem) lub inny dokument , np. protokóły odbioru prac 8.Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 08.06.2004 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net , www.bip.jaworzyna.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jaworzynie Śląskiej , ul. Świdnicka 9 , 58-140 Jaworzyna Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jaworzynie Śląskiej , ul. Świdnicka 9 , 58-140 Jaworzyna Śląska , sekretariat . Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2009 r. o godz.10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.