Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-13
Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym oraz wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.8.2015)
Numer ogłoszenia: 271488 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4423524, 4423520, faks 77 4423517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym oraz wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.8.2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Zadanie to polega na wykonaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Roboty budowlane mają na celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów, jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 1 do SIWZ). b) wykonaniu instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu. Zadanie to polega na wykonaniu instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego - Etap 2. Etap 2 obejmuje roboty budowlane w branżach sanitarnej, elektrycznej i budowlanej i stanowi wykonanie całości instalacji oddymiania. Etap 1 obejmował roboty w branżach budowlanej i elektrycznej mające na celu przygotowanie części zasilania elektrycznego (umożliwiającą samodzielną pracę, niezależną od pozostałej części instalacji elektrycznej) instalacji oddymiania. Roboty budowlane mają celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 2 do SIWZ) oraz decyzja / pozwolenie na budowę stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umów, będących w załącznikach nr 9a i 9b do SIWZ. 2.2. Dodatkowe warunki i wymagania w stosunku do wykonawcy robót: a) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, c) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przed podpisaniem umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego prowadzenia robót budowlanych, który musi być uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego przed podpisaniem umowy, d) W harmonogramie należy przyjąć przeprowadzenie robót budowlanych na parterze budynku dopiero w 2017r., e) Harmonogram będzie załącznikiem do umowy, a wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie trwania umowy nie będą wymagały jej aneksowania tylko obustronnych uzgodnień, f) Prace budowlane będą realizowane w czynnych obiektach (pomieszczeniach) dydaktycznych i biurowych, g) Prowadzenie ciężkich robót budowlanych (uciążliwe, głośne, brudne i pylące, montażowe) w trakcie trwania roku akademickiego możliwe będzie poza godzinami zajęć dydaktycznych w godzinach i pomieszczeniach uzgodnionych z zamawiającym, h) Zamawiający zakłada możliwość prowadzenia robót budowlanych (w salach seminaryjnych, ćwiczeniowych i pomieszczeniach Domu Studenta) po zakończeniu roku akademickiego (od końca czerwca do połowy września) w dowolnych godzinach, i) Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego zachowania porządku i czystości pomieszczeń objętych pracami budowlanymi oraz zabezpieczenia (izolacji stref roboczych) pozostałych pomieszczeń budynku przed pyłem i brudem oraz do zabezpieczenia pomieszczeń, sprzętów i urządzeń przed zniszczeniem, j) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia dróg komunikacyjnych przed zniszczeniem, k) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i koordynacji robót z wykonawcami, którzy wykonywać będą inne roboty w tych samych pomieszczeniach (w tym głównie z wykonawcą instalacji DSO / oddymiania), l) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia przed wbudowaniem do akceptacji przez zamawiającego zestawienia (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie materiałów budowlanych, m) Wykonawca zobowiązany jest do integracji sterowania systemów instalacji oddymiania i DSO wraz z określeniem scenariusza pożarowego, n) Wykonawca zobowiązany jest do określenia wytycznych do Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego o) Warunkiem odbioru robót jest zgłoszenie i odbiór wykonanego zakresu umownego przez Państwową Straż Pożarną z uzyskaniem pozytywnej, dopuszczającej system do użytkowania, w obowiązującym terminie trwania umowy, p) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania licznika energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować ze Specjalistą ds. utrzymania infrastruktury technicznej i inwestycji PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.42.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę: a) dla zamówienia częściowego nr I (dźwiękowy system ostrzegawczy), wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). b) dla zamówienia częściowego nr II (instalacja oddymiania), wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Millennium S.A. nr rachunku: 96 1160 2202 0000 0000 3638 4649 z dopiskiem: Wadium w przetargu na wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego / instalacji oddymiania* , nr sprawy KPZ.381.8.2015 * - wpisać właściwe 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 17.1 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca celem potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia w zakresie pkt. 4.1. lit a SIWZ musi wykazać, iż należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: a) dla składanej oferty dla zamówienia częściowego nr I - co najmniej jedno zamówienie, którego wartość przekroczyła 300.000,00 PLN z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego) oraz udokumentuje, że roboty te zostały wykonane zostały należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) dla składanej oferty dla zamówienia częściowego nr II - co najmniej jedno zamówienie, którego wartość przekroczyła 800.000,00 PLN z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji oddymiania) oraz udokumentuje, że roboty te zostały wykonane zostały należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a. wykazu minimum jednej najważniejszej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości: - minimum 300 000,00 PLN (brutto) - dla zamówienia częściowego nr I, - minimum 800 000,00 PLN (brutto) - dla zamówienia częściowego nr II, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 10 do SIWZ. b. dowodów potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w załączniku nr 10 zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (np. protokoły odbioru, referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: - dla zamówienia częściowego nr I - co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100); - dla zamówienia częściowego nr II - co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 8 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego), 3) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 10 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 10 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 11.2. lit a) SIWZ.; 4). dokumenty określone w pkt.11.1 i 11.2 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 2) Zmiana warunków i sposobu odbioru robót jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy i nie może powodować zmiany terminu realizacji umowy; 3) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy; 4) Zmiana warunków płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 5) Zmiana zakresu robót (części zamówienia) powierzonych podwykonawcom, wskazanego w załączniku nr 1 do umowy, wymaga zgody obu Stron umowy; 6) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 7) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 8) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 9) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 10) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, wymagają pozytywnej pisemnej opinii osoby, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 107, I pietro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I pietro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to polega na wykonaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Roboty budowlane mają na celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów, jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to polega na wykonaniu instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego - Etap 2. Etap 2 obejmuje roboty budowlane w branżach sanitarnej, elektrycznej i budowlanej i stanowi wykonanie całości instalacji oddymiania. Etap 1 obejmował roboty w branżach budowlanej i elektrycznej mające na celu przygotowanie części zasilania elektrycznego (umożliwiającą samodzielną pracę, niezależną od pozostałej części instalacji elektrycznej) instalacji oddymiania. Roboty budowlane mają celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 2 do SIWZ) oraz decyzja / pozwolenie na budowę stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres gwarancji - 6
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.