To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym oraz wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.8.2015).
Numer ogłoszenia: 312964 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271488 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4423524, 4423520, faks 77 4423517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym oraz wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.8.2015)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Zadanie to polega na wykonaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Roboty budowlane mają na celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów, jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 1 do SIWZ). b) wykonaniu instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu. Zadanie to polega na wykonaniu instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego - Etap 2. Etap 2 obejmuje roboty budowlane w branżach sanitarnej, elektrycznej i budowlanej i stanowi wykonanie całości instalacji oddymiania. Etap 1 obejmował roboty w branżach budowlanej i elektrycznej mające na celu przygotowanie części zasilania elektrycznego (umożliwiającą samodzielną pracę, niezależną od pozostałej części instalacji elektrycznej) instalacji oddymiania. Roboty budowlane mają celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: Przedmiarów robót oraz opisowego zakresu robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Projektów budowlanych i wykonawczych (jako załącznik nr 2 do SIWZ) oraz decyzja / pozwolenie na budowę stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umów, będących w załącznikach nr 9a i 9b do SIWZ. 2.2. Dodatkowe warunki i wymagania w stosunku do wykonawcy robót: a) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, c) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przed podpisaniem umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego prowadzenia robót budowlanych, który musi być uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego przed podpisaniem umowy, d) W harmonogramie należy przyjąć przeprowadzenie robót budowlanych na parterze budynku dopiero w 2017r., e) Harmonogram będzie załącznikiem do umowy, a wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie trwania umowy nie będą wymagały jej aneksowania tylko obustronnych uzgodnień, f) Prace budowlane będą realizowane w czynnych obiektach (pomieszczeniach) dydaktycznych i biurowych, g) Prowadzenie ciężkich robót budowlanych (uciążliwe, głośne, brudne i pylące, montażowe) w trakcie trwania roku akademickiego możliwe będzie poza godzinami zajęć dydaktycznych w godzinach i pomieszczeniach uzgodnionych z zamawiającym, h) Zamawiający zakłada możliwość prowadzenia robót budowlanych (w salach seminaryjnych, ćwiczeniowych i pomieszczeniach Domu Studenta) po zakończeniu roku akademickiego (od końca czerwca do połowy września) w dowolnych godzinach, i) Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego zachowania porządku i czystości pomieszczeń objętych pracami budowlanymi oraz zabezpieczenia (izolacji stref roboczych) pozostałych pomieszczeń budynku przed pyłem i brudem oraz do zabezpieczenia pomieszczeń, sprzętów i urządzeń przed zniszczeniem, j) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia dróg komunikacyjnych przed zniszczeniem, k) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i koordynacji robót z wykonawcami, którzy wykonywać będą inne roboty w tych samych pomieszczeniach (w tym głównie z wykonawcą instalacji DSO / oddymiania), l) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia przed wbudowaniem do akceptacji przez zamawiającego zestawienia (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie materiałów budowlanych, m) Wykonawca zobowiązany jest do integracji sterowania systemów instalacji oddymiania i DSO wraz z określeniem scenariusza pożarowego, n) Wykonawca zobowiązany jest do określenia wytycznych do Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego o) Warunkiem odbioru robót jest zgłoszenie i odbiór wykonanego zakresu umownego przez Państwową Straż Pożarną z uzyskaniem pozytywnej, dopuszczającej system do użytkowania, w obowiązującym terminie trwania umowy, p) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania licznika energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować ze Specjalistą ds. utrzymania infrastruktury technicznej i inwestycji PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku 8-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KORBIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELEKTROMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KORBIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELEKTROMAR"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEKTROMAR Marcin Korbik, ul. Wojska Polskiego 65B, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 398374,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349323,56
Oferta z najniższą ceną: 349323,56 / Oferta z najwyższą ceną: 449000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie instalacji oddymiania budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KORBIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELEKTROMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KORBIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELEKTROMAR"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEKTROMAR Marcin Korbik, ul. Wojska Polskiego 65B, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1208466,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1443038,44
Oferta z najniższą ceną: 1443038,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1783500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.