To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Kielce: Dostawa materiałów biurowych oraz
materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 272793 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236781 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego: a) materiałów biurowych, b) maszyn biurowych, c) materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych, d) tonerów do drukarek laserowych/faksów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) zawierają Dodatki nr 2A, 2B do SIWZ -Formularz cenowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: 1) Projektu realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Kielcach w ramach realizacji Projektu systemowego Edukacja receptą na lepsze jutro w ramach Priorytetu VII Działania 7.1, Poddzialania 7.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz 2) Projektu realizowanego przez Obserwatorium Integracji Społecznej działającego w strukturze Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Kielcach w ramach realizacji Projek.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9311,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7248,00
Oferta z najniższą ceną: 7248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8332,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa Materiałów eksploatacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market - Leszek Kulina Sp. j., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12082,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12221,52
Oferta z najniższą ceną: 4483,35 / Oferta z najwyższą ceną: 13783,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.