Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Ostrołęka: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych.
Numer ogłoszenia: 274518 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, faks 029 7603377, 7604383 wew. 203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ORGANIZACJA SZKOLENIA: 1) Liczba osób do przeszkolenia: 40 pracowników PUP Ostrołęka w dwóch grupach po 20 osób. 2) Czas trwania efektywnego szkolenia - 9 godzin dla grupy, tzn. 9 zajęć szkoleniowych po 1 godz. każde. 3) Termin organizacji szkolenia: 27-28.09.2011 r. - I grupa, 29-30.09.2011 r. - II grupa 4) Miejsce szkolenia: w promieniu 60-80 km od m. Ostrołęki II. MATERIAŁY SZKOLENIOWE 1) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe w formie drukowanej dla każdego uczestnika . III. ZAKRES TEMATYCZNY Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia oraz specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia następujące zagadnienia objęte programem: 1. Podstawy prawne ochrony danych osobowych w odniesieniu do PUP: - akty prawne regulujące kwestie dotyczące ochrony danych osobowych - ograniczenia oraz wyłączenia stosowania ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 2. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące ochrony danych osobowych w PUP: - dane osobowe - definicja, zakres przedmiotowy i podmiotowy, pojęcie zbioru danych, - odbiorca danych, - dane zwykłe i sensytywne (wrażliwe), - rodzaje zbiorów danych prowadzonych w PUP, - dane osobowe informacje niejawne, - ochrona danych osobowych a prawo do informacji publicznej. 3. Charakterystyka, prawne podstawy oraz zasady przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP, z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - zasady przetwarzania danych osobowych wraz z przykładami możliwych naruszeń, - przesłanki dopuszczalności przetwarzania danych osobowych, - zakaz przetwarzania danych osobowych a ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - obowiązki informacyjne - udostępnianie danych osobowych innym podmiotom w praktyce PUP, w tym drogą elektroniczną, - powierzenie przetwarzania danych osobowych podmiotom trzecim, - prawa osób, których dane osobowe dotyczą, - błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych - jak ich unikać, dobre praktyki. 4. Obowiązki zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP: - rejestracja zbiorów danych (aktualizacja oraz zwolnienia z rejestracji) - wypełnianie formularzy (przykłady) - zabezpieczenie zbiorów danych osobowych prowadzonych w systemach tradycyjnych (ręcznych) oraz w systemach informatycznych - dobre praktyki w tym zakresie dedykowane PUP, - status i obowiązki Administratora Danych Osobowych oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze ochrony danych osobowych w Urzędzie, - obowiązki osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, - wymagana dokumentacja - w tym, w szczególności Polityka Bezpieczeństwa oraz wszelkiego rodzaju instrukcje, - poziomy bezpieczeństwa danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu informatycznego 5. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych: - odpowiedzialność dyscyplinarna, - odpowiedzialność karna, - odpowiedzialność cywilna 6. Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa (Dz.U. Nr 34 z 2001 r. , poz. 173. 7. Studium przypadków w zakresie działalności PUP - rozwiązywanie kazusów wraz z uczestnikami na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników szkolenia. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Zorganizowanie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w pełnym zakresie tj.: - zapewnienia transportu z miejsca wyznaczonego przez PUP (Ostrołęka) na miejsce szkolenia i z powrotem (dla dwóch grup 20 osobowych z bagażami), - przygotowania , przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienia trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem szkolenia) przebywającego przez cały okres trwania szkolenia w miejscu odbywania zajęć w celu prawidłowej organizacji szkolenia. - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia w pokojach dwuosobowych z łazienkami - zapewnienia całodziennego wyżywienia (śniadanie-szwedzki stół, obiad składający się z dwóch dań, sałatki i napoju, kolacja - stół szwedzki) oraz serwisu kawowego dostępnego w trakcie szkolenia - ubezpieczenia pracowników od następstw Nieszczęśliwych Wypadków od momentu wyjazdu do chwili powrotu ze szkolenia danej grupy. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika PUP skierowanego na szkolenie. - zapewnienie sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć dla minimum 20 osób - przygotowania szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby i oczekiwania Zamawiającego dotyczące problematyki ochrony danych osobowych oraz odpowiednią ilośc czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. - wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu na drukach, których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) - przeprowadzenie ankiety wśród uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej: - trzy szkolenia grupowe z zakresu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dla łącznej liczby co najmniej 120 osób z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 wykładowcą zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który musi posiadać wykształcenie wyższe, a także doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu danych osobowych w postaci co najmniej 3 przeprowadzonych szkoleń z tego zakresu, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ w zależności od wyboru realizacji odpowiedniej części przedmiotu zamówienia. 2. Harmonogram szkolenia 3. Upoważnienie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji zawartym w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia - na formularzy zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: 1) oświadczenie, że osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Oświadczenia osób prowadzących szkolenie (kadry dydaktycznej), iż zostali oni poinformowani o prowadzeniu przez nich szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzedu Pracy w Ostrołęce - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 6. Przed podpisaniem umowy Zamawiąjący będzie żądał dostarczenia kopii aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej za zgodność z oryginałem podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje odpowiadające co najmniej doświadczeniu i kwalifikacjom osoby wymienionej w ofercie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. 11 Listopada 68
07-410 Ostrołęka
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 11 Listopada 68 07-410 Ostrołęka pok. nr 3/I piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Budowa Zespołu Przedszkolnego Nr 2 w Ostrołęce przy ul. Ks. Franciszka Blachnickiego
- Ubezpieczenie pojazdów, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz ubezpieczenie majątkowe budynków, składników majątkowych i wartości pieniężnych SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA"
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów 19 12 12 powstałych z odpadów wielkogabarytowych w ZUK w Ostrołęce, ul. Komunalna 8
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
- TP/21/2024 "dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych do badań wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczania parametrów RKZ, koagulologii oraz oznaczeń hematologicznych "
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.