eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaSzkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresubezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Ostrołęka: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych.
Numer ogłoszenia: 274518 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, faks 029 7603377, 7604383 wew. 203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ORGANIZACJA SZKOLENIA: 1) Liczba osób do przeszkolenia: 40 pracowników PUP Ostrołęka w dwóch grupach po 20 osób. 2) Czas trwania efektywnego szkolenia - 9 godzin dla grupy, tzn. 9 zajęć szkoleniowych po 1 godz. każde. 3) Termin organizacji szkolenia: 27-28.09.2011 r. - I grupa, 29-30.09.2011 r. - II grupa 4) Miejsce szkolenia: w promieniu 60-80 km od m. Ostrołęki II. MATERIAŁY SZKOLENIOWE 1) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe w formie drukowanej dla każdego uczestnika . III. ZAKRES TEMATYCZNY Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia oraz specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia następujące zagadnienia objęte programem: 1. Podstawy prawne ochrony danych osobowych w odniesieniu do PUP: - akty prawne regulujące kwestie dotyczące ochrony danych osobowych - ograniczenia oraz wyłączenia stosowania ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 2. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące ochrony danych osobowych w PUP: - dane osobowe - definicja, zakres przedmiotowy i podmiotowy, pojęcie zbioru danych, - odbiorca danych, - dane zwykłe i sensytywne (wrażliwe), - rodzaje zbiorów danych prowadzonych w PUP, - dane osobowe informacje niejawne, - ochrona danych osobowych a prawo do informacji publicznej. 3. Charakterystyka, prawne podstawy oraz zasady przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP, z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - zasady przetwarzania danych osobowych wraz z przykładami możliwych naruszeń, - przesłanki dopuszczalności przetwarzania danych osobowych, - zakaz przetwarzania danych osobowych a ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - obowiązki informacyjne - udostępnianie danych osobowych innym podmiotom w praktyce PUP, w tym drogą elektroniczną, - powierzenie przetwarzania danych osobowych podmiotom trzecim, - prawa osób, których dane osobowe dotyczą, - błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych - jak ich unikać, dobre praktyki. 4. Obowiązki zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP: - rejestracja zbiorów danych (aktualizacja oraz zwolnienia z rejestracji) - wypełnianie formularzy (przykłady) - zabezpieczenie zbiorów danych osobowych prowadzonych w systemach tradycyjnych (ręcznych) oraz w systemach informatycznych - dobre praktyki w tym zakresie dedykowane PUP, - status i obowiązki Administratora Danych Osobowych oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze ochrony danych osobowych w Urzędzie, - obowiązki osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, - wymagana dokumentacja - w tym, w szczególności Polityka Bezpieczeństwa oraz wszelkiego rodzaju instrukcje, - poziomy bezpieczeństwa danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu informatycznego 5. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych: - odpowiedzialność dyscyplinarna, - odpowiedzialność karna, - odpowiedzialność cywilna 6. Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa (Dz.U. Nr 34 z 2001 r. , poz. 173. 7. Studium przypadków w zakresie działalności PUP - rozwiązywanie kazusów wraz z uczestnikami na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników szkolenia. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Zorganizowanie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w pełnym zakresie tj.: - zapewnienia transportu z miejsca wyznaczonego przez PUP (Ostrołęka) na miejsce szkolenia i z powrotem (dla dwóch grup 20 osobowych z bagażami), - przygotowania , przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienia trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem szkolenia) przebywającego przez cały okres trwania szkolenia w miejscu odbywania zajęć w celu prawidłowej organizacji szkolenia. - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia w pokojach dwuosobowych z łazienkami - zapewnienia całodziennego wyżywienia (śniadanie-szwedzki stół, obiad składający się z dwóch dań, sałatki i napoju, kolacja - stół szwedzki) oraz serwisu kawowego dostępnego w trakcie szkolenia - ubezpieczenia pracowników od następstw Nieszczęśliwych Wypadków od momentu wyjazdu do chwili powrotu ze szkolenia danej grupy. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika PUP skierowanego na szkolenie. - zapewnienie sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć dla minimum 20 osób - przygotowania szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby i oczekiwania Zamawiającego dotyczące problematyki ochrony danych osobowych oraz odpowiednią ilośc czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. - wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu na drukach, których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) - przeprowadzenie ankiety wśród uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej: - trzy szkolenia grupowe z zakresu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dla łącznej liczby co najmniej 120 osób z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 wykładowcą zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który musi posiadać wykształcenie wyższe, a także doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu danych osobowych w postaci co najmniej 3 przeprowadzonych szkoleń z tego zakresu, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ w zależności od wyboru realizacji odpowiedniej części przedmiotu zamówienia. 2. Harmonogram szkolenia 3. Upoważnienie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji zawartym w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia - na formularzy zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: 1) oświadczenie, że osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Oświadczenia osób prowadzących szkolenie (kadry dydaktycznej), iż zostali oni poinformowani o prowadzeniu przez nich szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzedu Pracy w Ostrołęce - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 6. Przed podpisaniem umowy Zamawiąjący będzie żądał dostarczenia kopii aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej za zgodność z oryginałem podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje odpowiadające co najmniej doświadczeniu i kwalifikacjom osoby wymienionej w ofercie;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. 11 Listopada 68 07-410 Ostrołęka pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 11 Listopada 68 07-410 Ostrołęka pok. nr 3/I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.