To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Ostrołęka: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych.
Numer ogłoszenia: 323088 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274518 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, faks 029 7603377, 7604383 wew. 203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce z zakresu: bezpieczeństwo ochrony i przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie pracy, gromadzonych w zarejestrowanym zbiorze danych osobowych do celów wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów prawnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. ORGANIZACJA SZKOLENIA: 1) Liczba osób do przeszkolenia: 40 pracowników PUP Ostrołęka w dwóch grupach po 20 osób. 2) Czas trwania efektywnego szkolenia - 9 godzin dla grupy , tzn. 9 zajęć szkoleniowych po 1 godz. każde. 9 godz./60 minut 3) Termin organizacji szkolenia: 27-28.09.2011 r. - I grupa, 29-30.09.2011 r. - II grupa 4) Miejsce szkolenia: w promieniu 60-80 km od m. Ostrołęki II. MATERIAŁY SZKOLENIOWE 1) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe w formie drukowanej dla każdego uczestnika . III. ZAKRES TEMATYCZNY Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia oraz specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia następujące zagadnienia objęte programem: 1. Podstawy prawne ochrony danych osobowych w odniesieniu do PUP: - akty prawne regulujące kwestie dotyczące ochrony danych osobowych - ograniczenia oraz wyłączenia stosowania ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 2. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące ochrony danych osobowych w PUP: - dane osobowe - definicja, zakres przedmiotowy i podmiotowy, pojęcie zbioru danych, - odbiorca danych, - dane zwykłe i sensytywne (wrażliwe), - rodzaje zbiorów danych prowadzonych w PUP, - dane osobowe informacje niejawne, - ochrona danych osobowych a prawo do informacji publicznej. 3. Charakterystyka, prawne podstawy oraz zasady przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP, z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - zasady przetwarzania danych osobowych wraz z przykładami możliwych naruszeń, - przesłanki dopuszczalności przetwarzania danych osobowych, - zakaz przetwarzania danych osobowych a ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - obowiązki informacyjne - udostępnianie danych osobowych innym podmiotom w praktyce PUP, w tym drogą elektroniczną, - powierzenie przetwarzania danych osobowych podmiotom trzecim, - prawa osób, których dane osobowe dotyczą, - błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych - jak ich unikać, dobre praktyki. 4. Obowiązki zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP: - rejestracja zbiorów danych (aktualizacja oraz zwolnienia z rejestracji) - wypełnianie formularzy (przykłady) - zabezpieczenie zbiorów danych osobowych prowadzonych w systemach tradycyjnych (ręcznych) oraz w systemach informatycznych - dobre praktyki w tym zakresie dedykowane PUP, - status i obowiązki Administratora Danych Osobowych oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze ochrony danych osobowych w Urzędzie, - obowiązki osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, - wymagana dokumentacja - w tym, w szczególności Polityka Bezpieczeństwa oraz wszelkiego rodzaju instrukcje, - poziomy bezpieczeństwa danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu informatycznego 5. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych: - odpowiedzialność dyscyplinarna, - odpowiedzialność karna, - odpowiedzialność cywilna 6. Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa (Dz.U. Nr 34 z 2001 r. , poz. 173. 7. Studium przypadków w zakresie działalności PUP - rozwiązywanie kazusów wraz z uczestnikami na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników szkolenia. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Zorganizowanie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w pełnym zakresie tj.: - zapewnienia transportu z miejsca wyznaczonego przez PUP (Ostrołęka) na miejsce szkolenia i z powrotem (dla dwóch grup 20 osobowych z bagażami), - przygotowania , przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienia trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem szkolenia) przebywającego przez cały okres trwania szkolenia w miejscu odbywania zajęć w celu prawidłowej organizacji szkolenia. - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia w pokojach dwuosobowych z łazienkami - zapewnienia całodziennego wyżywienia (śniadanie-szwedzki stół, obiad składający się z dwóch dań, sałatki i napoju, kolacja - stół szwedzki) oraz serwisu kawowego dostępnego w trakcie szkolenia - ubezpieczenia pracowników od następstw Nieszczęśliwych Wypadków od momentu wyjazdu do chwili powrotu ze szkolenia danej grupy. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika PUP skierowanego na szkolenie. - zapewnienie sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć dla minimum 20 osób - przygotowania szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby i oczekiwania Zamawiającego dotyczące problematyki ochrony danych osobowych oraz odpowiednią ilośc czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. - wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu na drukach, których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) - przeprowadzenie ankiety wśród uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
- Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17320,00
Oferta z najniższą ceną: 15375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Budowa Zespołu Przedszkolnego Nr 2 w Ostrołęce przy ul. Ks. Franciszka Blachnickiego
- Ubezpieczenie pojazdów, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz ubezpieczenie majątkowe budynków, składników majątkowych i wartości pieniężnych SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA"
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów 19 12 12 powstałych z odpadów wielkogabarytowych w ZUK w Ostrołęce, ul. Komunalna 8
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
- TP/21/2024 "dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych do badań wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczania parametrów RKZ, koagulologii oraz oznaczeń hematologicznych "
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.