eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójUsługi szkoleniowe w ramach Projektu pn.Podniesienie jakości usług świadczonych w Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, powiat buski, poprzez tworzenie lokali aktywizujących, pracowni terapii zajęciowych, pomieszczeń rehabilitacji leczniczej wraz z zakupem wyposażenia oraz podniesienie kwalifikacji personelu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Busko-Zdrój: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu pn.: Podniesienie jakości usług świadczonych w Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, powiat buski, poprzez tworzenie lokali aktywizujących, pracowni terapii zajęciowych, pomieszczeń rehabilitacji leczniczej wraz z zakupem wyposażenia oraz podniesienie kwalifikacji personelu
Numer ogłoszenia: 27639 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Buski , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu pn.: Podniesienie jakości usług świadczonych w Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, powiat buski, poprzez tworzenie lokali aktywizujących, pracowni terapii zajęciowych, pomieszczeń rehabilitacji leczniczej wraz z zakupem wyposażenia oraz podniesienie kwalifikacji personelu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w usług szkoleniowych: Szkolenia przeznaczone dla 14 pracowników DPS Zborów. 1) Szkolenie nr I - Formy terapii osób niepełnosprawnych intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi z elementami terapii zajęciowej, muzykoterapii i choreoterapii (2 osoby) Wymiar: 60 godzin/1 grupę 2 osobową. Razem 1 grupa x 2 osoby = 2 osoby (1 grupa x 60 godzin = 60 godzin). 2) Szkolenie nr II - Fizjoterapia w opiece długoterminowej - nowoczesne metody usprawniania pacjentów po urazach narządu ruchu (2 osoby) Wymiar: 60 godzin/1 grupę 2 osobową. Razem 1 grupa x 2 osoby = 2 osoby (1 grupa x 60 godzin = 60 godzin). 3) Szkolenie nr III - Komunikacja interpersonalna wobec osoby starszej i niepełnosprawnej - (14 osób) Wymiar: 30 godzin/1 grupę 4-5 osobową. Razem 3 grupy x 4-5 osób = 14 osób (3 grupy x 30 godzin = 90 godzin). 4) Szkolenie nr IV - Podstawy opieki paliatywnej - (13 osób) Wymiar: 30 godzin/1 grupę 4- 5 osobową. Razem 3 grupy x 4-5 osób = 13 osób (3 grupy x 30 godzin = 90 godzin). 5) Szkolenie nr V - Opieka długoterminowa nad chorym, niepełnosprawnym fizycznie i starszym - problemy pielęgnacyjne (13 osób) Wymiar: 30 godzin/1 grupę 4-5 osobową. Razem 3 grupy x 4-5 osób = 13 osób (3 grupy x 30 godzin = 90 godzin). 6) Szkolenie nr VI - Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej - (14 osób) Wymiar: 20 godzin/1 grupę 4-5 osobową. Razem 3 grupy x 4-5 osób = 14 osób (3 grupy x 20 godzin = 60 godzin). 7) Szkolenie nr VII - Specyfika pracy w terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnością intelektualną (praca z trudnym klientem, agresywnym, nadpobudliwym) - (2 osoby) Wymiar: 60 godzin/1 grupę 2 osobową. Razem 1 grupa x 2 osoby = 2 osoby (1 grupa x 60 godzin = 60 godzin). 8) Szkolenie nr VIII - Psychospołeczna sytuacja ludzi starszych- specyfika pracy, (procesy starzenia się i zmiany narządowe w organizmie) - (14 osób) Wymiar: 48 godzin/1 grupę 4-5 osobową. Razem 3 grupy x 4-5 osób = 14 osób (3 grupy x 48 godzin = 144 godzin). 3.2 Wymogi o charakterze ogólnym do usług wymienionych w punkcie 3.1: 3.2.1 Terminy realizacji szkoleń: Szkolenie nr I zostanie zrealizowane w I kwartale 2014 roku,Szkolenie nr II zostanie zrealizowane w II kwartale 2014 roku,Szkolenie nr III zostanie zrealizowane w I kwartale 2014 roku,Szkolenie nr IV zostanie zrealizowane w IV kwartale 2014 roku,Szkolenie nr V zostanie zrealizowane w III kwartale 2014 roku,Szkolenie nr VI zostanie zrealizowane w I kwartale 2015 roku, Szkolenie nr VII zostanie zrealizowane w IV kwartale 2014 roku,Szkolenie nr VIII zostanie zrealizowane w II kwartale 2014 roku Szczegółowe terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia minimum na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 3.2.2 Godziny organizowania szkoleń ustala się między godziną 09.00 a 17.00 Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 3.3 Wymogi o charakterze ogólnym do usług wymienionych w pkt 3.1: 1) Wymagany program szkolenia musi zawierać informacje:Nazwę i zakres szkolenia;Czas trwania i sposób organizacji szkolenia;Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;Cele szkolenia;Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Programy szkoleń opracowane w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca wraz z ofertą. Programy szkoleń muszą być zgodne ze szczegółowymi założeniami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Zajęcia dydaktyczne mają być zorganizowane na terenie woj. Świętokrzyskiego. Wymagane jest aby w obiekcie organizacji szkoleń była zapewniona sala wykładowa. Zajęcia odbywać się będą w godzinach 09:00 - 17:00. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia wyżywienie w formie cateringu (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka oraz ciepły posiłek (II danie). 3.3.1 Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom zajęć: 1) Kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach odpowiadających rodzajowi prowadzonych zajęć, gwarantujących wysoki poziom nauczania z wybranego zakresu tematycznego, przedstawiając Zamawiającemu na piśmie potwierdzenie jej kwalifikacji i doświadczenia. 2) Materiały niezbędne do przeprowadzenia szkoleń dla każdego uczestnika tj: materiały dydaktyczne, materiały biurowe, materiały do zajęć praktycznych na szkoleniach konieczne do zrealizowania programów szkoleń ( m.in. 1 podręcznik nawiązujący do tematyki danego kierunku szkolenia, 1 zeszyt w kratkę w twardej oprawie z minimum 96 kartkami, 2 długopisy, 2 ołówki, teczkę lub torbę na materiały dydaktyczne). 3) Sale szkoleniowe będą wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. 4) Catering tj. (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka oraz ciepły posiłek (II danie). 5) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6) Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce szkoleń. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów i materiałów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkoleń:Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników szkoleń, Lista pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych;Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych;Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;Protokół z egzaminu jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. 9) Wszystkie szkolenia muszą zostać zakończone wydaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Wykonawca musi prowadzić rejestr wydanych zaświadczeń. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 11) Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem szkolenia. Osoba ta musi posiadać uprawnienia pedagogiczne, przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem - koordynatorem nie może być żadna z osób prowadzących zajęcia na szkoleniu. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego szkolenia dla wszystkich grup następujących dokumentów:Faktury za przeprowadzoną usługę;Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;Imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;Imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; Kserokopii dziennika zajęć wraz z kserokopią list obecności, kserokopią protokołu z egzaminu jeżeli wystąpił w trakcie organizacji szkolenia;Kserokopii oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych;Kserokopii list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników szkoleń;Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone zgodność z oryginałem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016 z dopiskiem Wadium Szkolenia przeznaczone dla 14 pracowników DPS Zborów. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz wykonanych głównych usług w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum 6 szkoleń w tym: 1 szkolenie z zakresu terapii osób niepełnosprawnych z elementami terapii zajęciowej lub muzykoterapii lub choreoterapii, 1 szkolenie z zakresu fizjoterapii w opiece długoterminowej lub nowoczesnych metod usprawniania po urazach narządu ruchu, 1 szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej, 1 szkolenie z zakresu opieki paliatywnej lub opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, 1 szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, 1 szkolenia z zakresu specyfiki pracy w terapii zajęciowej lub z zakresu pracy z trudnym klientem, agresywnym, nadpobudliwym, Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 100 000,00 zł. brutto sto tysięcy złotych. (Wykonawca może wykazać się usługami zrealizowanymi w ramach jednej lub kilku umów) Do pozycji wykazu dotyczących opisanych wyżej szkoleń należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu lub udział jako wykładowca w jednym cyklu kształcenia np.: semestr na uczelni wyższej) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Lp. Nazwa szkolenia Wymagania minimalne kadry dydaktycznej Część 1 1 Formy terapii osób niepełnosprawnych intelektualnie i zaburzeniami psychicznymi z elementami terapii zajęciowej, muzykoterapii i choreoterapii - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii osób niepełnosprawnych. Minimum jedna z wymienionych osób, to osoba posiadająca specjalizację w zakresie zdrowia publicznego. 2 Fizjoterapia w opiece długoterminowej - nowoczesne metody usprawniania pacjentów po urazach narządu ruchu - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu fizjoterapii. Minimum jedna z wymienionych osób to specjalista fizjoterapii ze stopniem doktora nauk medycznych. 3 Komunikacja interpersonalna wobec osoby starszej niepełnosprawnej - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu komunikacji interpersonalnej. Minimum jedna z wymienionych osób to osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne w zakresie terapii i rehabilitacji. Minimum jedna osoba to osoba posiadająca wykształcenie magisterskie w zakresie psychologii. 4 Podstawy opieki paliatywnej - (postępowanie, osobami starszymi, niepełnosprawnymi w terminalnej fazie choroby) - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu opieki paliatywnej. Minimum jedna z wymienionych osób to osoba posiadająca specjalizację w zakresie zdrowia publicznego. Minimum jedna osoba to osoba posiadająca wykształcenie magisterskie w zakresie psychologii. 5 Opieka długoterminowa nad chorym, niepełnosprawnym fizycznie i starszym - problemy pielęgnacyjne - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu opieki długoterminowej. Minimum jedna z wymienionych osób to magister pielęgniarstwa. 6 Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej - 1 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu udzielania pierwszej pomocy ze stopniem doktora nauk medycznych. 7 Specyfika pracy w terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - ( praca z trudnym klientem, agresywnym, nadpobudliwym) - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu pracy z osobą niepełnosprawna intelektualnie. Minimum jedna z wymienionych osób to osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne w zakresie terapii i rehabilitacji. Minimum jedna osoba to osoba posiadająca wykształcenie magisterskie w zakresie psychologii. 8 Psychospołeczna sytuacja ludzi starszych- specyfika pracy, (procesy starzenia się i zmiany narządowe w organizmie) - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu pracy z osobą starszą. Minimum jedna z wymienionych osób to osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne w zakresie terapii i rehabilitacji. Minimum jedna osoba to osoba posiadająca wykształcenie magisterskie w zakresie psychologii.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doswiadczenie - ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych - 30
  • 3 - za posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 7.2.3 SIWZ. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 2) Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej lub innego przypadku losowego, który uniemożliwi korzystanie z lokalu. 3) Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji niezależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.powiat.busko.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 09:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.