Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Załuski: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół w Gminie Załuski w ramach projektu -Uczę się dla siebie
Numer ogłoszenia: 277430 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski , Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, faks 023 6619503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół w Gminie Załuski w ramach projektu -Uczę się dla siebie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe (m.in. matematyka, fizyka , biologia, przyroda) dla łącznie 9 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. 2. Zajęcia rozwijające z zakresu technik komputerowych dla łącznie 10 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. 3. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (m.in. matematyka, jęz. polski, nauczanie zintegrowane, fizyka, chemia) dla łącznie 25 pięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 30h/grupę. 4. Warsztaty wsparcia psychologicznego dla łącznie 7 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 15h/grupę. 5. Zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości dla łącznie 2 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 15h/grupę. 6 Zajęcia dla nauczycieli z zakresu pracy z elearningiem i multimediami dla łącznie 7 pięcioosobowych grup nauczycieli uczniów w szkołach, w wymiarze 20h/grupę. Wykonawca w cenie szkoleń opisanych powyżej powinien dodatkowo skalkulować : : 1.Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy 2.Konieczność dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego, który musi w nim uwzględnić terminy kończenia lekcji w szkołach, jak również harmonogram transportu uczniów ze szkół do domów. Zajęcia będą się odbywać w dni powszednie, po zakończeniu przez uczniów lekcji w poszczególnych szkołach 3. Koszt przygotowania i udostępnienia uczniom zajęć opisanych w pkt.1 opisu zamówienia - materiałów elearningowych odpowiednich do poziomu i przedmiotu zajęć oraz pełną obsługę komponentu elearningowego tych zajęć ( kontrola wykonania zadań przez uczniów, realizacja odpowiedniej liczby godzin zajęć online)w okresie szkoleń, a także na okres kolejnych 2 lat po zakończeniu szkoleń. 4.Wykonawca obowiązany jest w przypadku zatrudnienia nauczycieli ze szkół w Gminie Załuski do pełnego składkowania ZUS, niezależnie od formy umowy jaką Wykonawca zawrze z tymi nauczycielami. 5. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej - 200h zajęć dla uczniów szkół z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych - 300h zajęć dla uczniów szkół z zakresu technik komputerowych ICT - 300h zajęć wyrównujących dla uczniów szkół - 50h zajęć wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół - 50h zajęć w systemie elearningowym (materiały udostępniane na platformie online, realizacja zadań sprawdzana przez nauczyciela) dla uczniów szkół
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę.że dysponuje platformą do szkoleń elearningowych spełniającą wymagania Zamawiającego okreslone w załaczniku nr 7
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponować będzie co najmniej a.5 nauczycielami matematyki b.5 nauczycielami jez. polskiego c.7 nauczycielami nauczania zintegrowanego d. 3 nauczycielami przyrody e. 1 nauczycielem biologii f.1 nauczycielem chemii g.2 nauczycieli fizyki h.6 nauczycielami informatyki i.1 osobą o uprawnieniach psychologa j.1 osobą o uprawnieniach doradcy zawodowego wymienionymi zgodnie z zapisami załącznika nr 6 do SIWZ i potwierdzi kwalifikacje nauczycieli do nauczania przedmiotów odpowiednimi dokumentami ( kserokopie dyplomów)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty na wykonanie zamówienia zał nr 2 Parafowany projekt umowy zał nr 1 Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Załuskach,09-142 Załuski , Załuski 67.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach,09-142 Załuski , Załuski 67, pok. nr 8-biuro obsługi interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI ZAŁUSKI
więcej: przetargi ZAŁUSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.