Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Olsztyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji
Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
Projekt współfinansowany ze środków:
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe
Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o zasięgu ponadregionalnym
Numer ogłoszenia: 278528 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Stefana Jaracza , ul. 1-go Maja 4, 10-118 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275959 w.22, 5274446, faks 089 5274446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatr.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Projekt współfinansowany ze środków: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o zasięgu ponadregionalnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie Budynek teatru objęty jest prawną ochroną konserwatorską i wpisany do rejestru zabytków woj. warmińsko-mazurskiego pod nr A - 2909. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją. Usługa obejmuje: I Etap - czynności przed rozpoczęciem robót - weryfikację dokumentacji projektowej, przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargu II Etap - nadzór nad realizacją robót III Etap - czynności rozliczeniowe IV Etap - odbiór robót i przekazanie inwestycji do użytkowania V Etap - czynności w okresie gwarancji i rękojmi Szczegółowy zakres usług wg załącznika nr 1 Skrócony opis zadania: Rozbudowa, przebudowa i remont całego obiektu o: powierzchni zabudowy : 2796.75 m2 powierzchni użytkowej : 6855.81 m2 kubaturze : 34580.00 m3 obejmująca m.in.: 1) roboty rozbiórkowe, 2) remont i modernizację widowni Dużej Sceny (strop nad widownią, przebudowa konstrukcji balkonu, kompletne wyposażenie-fotele, oświetlenie itp.), 3) wykonanie mostu świetlnego w obrębie widowni Dużej Sceny (nad proscenium) oraz konstrukcji świetlnych na obu galeriach widowni wraz z montażem nowych reflektorów scenicznych, 4) remont i modernizację kabin: oświetleniowej i akustycznej Dużej Sceny 5) wybudowanie nowego studia nagrań 6) przebudowę i modernizację sceny Kameralnej polegającą m.in. na: wybudowaniu komina scenicznego z mechanizmami wyciągów scenicznych (sztankietów), wykonaniu drewnianej podłogi scenicznej stworzeniu nowych stanowisk obsługi akustycznej i elektrycznej, wykonaniu nowej widowni modernizacji zaplecza scenicznego (stanowisko inspicjenta, garderoby, łazienki wraz z kompletnym wyposażeniem), modernizacji pomieszczeń dostępnych dla publiczności (klatki schodowe, foyer, sanitariaty, windy dla niepełnosprawnych, szatnie, drogi ewakuacyjne) 7) wybudowanie nowego budynku z przeznaczeniem na siedzibę sceny Margines w tym: wyposażenie sceny: w kratownice, galerie obsługi, z zainstalowanym sprzętem technologicznym, oświetleniowym, akustycznym, wykonanie drewnianej podłogi scenicznej, wykonanie widowni, urządzenie zaplecza scenicznego (stanowisko inspicjenta, garderoby, sanitariaty) wykonanie pomieszczeń dostępnych dla publiczności (klatki schodowe, foyer, sanitariaty, windy dla niepełnosprawnych, szatnie, drogi ewakuacyjne) 8) wybudowanie dwóch sal prób wraz z wyposażeniem (sprzęt oświetleniowy, akustyczny), drewniane podłogi sceniczne, okotarowanie itp. 9) wykonanie pełnej technologii scenicznej w obrębie nowo budowanych i remontowanych scen oraz sal prób, obejmującej technologię akustyki wnętrz z elementami budowlanymi ochrony przed hałasem, wszelkie instalacje specjalistyczne, urządzenia techniczne, ich zasilania i napędy oraz zainstalowanie sprzętu wyposażenia technologicznego (m.in. nagłośnienie, oświetlenie, okotarowanie, drewniane podłogi sceniczne, sztankiety, kratownice, systemy łączności inspicjenta itp.) 10) przebudowę całego zaplecza Teatru powodującą zmianę funkcji poszczególnych pomieszczeń wraz z ich kompletnym wyposażeniem (pomieszczenia biurowe, garderoby, sanitariaty, magazyny kostiumów, rekwizytów i mebli, pomieszczenia socjalne, itp.) 11) przebudowę dachu nad malarnią teatralną oraz jej kompletny remont 12) wykonanie nowej pracowni ślusarskiej 13) wykonanie nowych instalacji wod.-kan., c.o., ciepła technologicznego, wentylacji i klimatyzacji z przyłączami i węzłem cieplnym oraz instalacji elektrycznej - w całym budynku teatru. 14) prace konserwatorskie i restauratorskie pozwalające na zachowanie oryginalnych rozwiązań historycznych 15) wykonanie nowe elewacji wraz ze stolarką z odtworzeniem jej historycznego charakteru, 16) urządzenie terenu - schody, nawierzchnie, ogrodzenie, zieleńSzczegółowy opis robót obejmuje: 1. Dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro MAAG s.c. - Andrzej Maląg, Anna Maląg - 01-228 Warszawa, ul. Klonowicza 2/58. 2. Pozwolenie na remont - rewitalizację teatru - Decyzja Nr 68/08 z dn. 29.02.2008r. (pismo znak MKZ.4045-144/08) Miejski Konserwator Zabytków. 3. Decyzja nr II - 151/2008 z 06.03.2008r. pozwolenie na remont przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie, w ramach projektu Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane wadium 5000,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 3). 2)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać: 2.1. doświadczenie: a)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych, która dotyczyła sceny teatralnej lub operowej, b)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturo?wych, która była realizowana w obiekcie podlegającym opiece konserwatora zabytków, c)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych, która obejmowała rozliczenie zadania współfinansowanego ze środków unijnych. (Dopuszcza się spełnienie powyższych warunków w jednej usłudze). W przy?padku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itp. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Przedstawiciel Inżyniera - Koordynator, minimalne wymagania: -wykształcenie wyższe techniczne -co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie w zakresie budowy obiektów kubaturowych (w tym realizacja przynajmniej jednego obiektu typu teatr, kino, amfiteatr, sala koncertowa, hala sportowa, widowiskowa), -doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera projektu (kontraktu)/Inwestora zastępczego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b)Zespół osób do weryfikacji dokumentacji, który powinien obejmować projektantów: specjalności architektonicznej, specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalności elektrycznej, specjalności sanitarnej oraz specjalistę ds. techniki scenicznej i specjalistę z zakresu kosztorysowania robót Zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. Nr 5, poz.42 z 2001r. z późń. zm.) projektanci muszą posiadać uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności i muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. c)Inspektor nadzoru - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami konstrukcyjno-budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót, doświadczenie w nadzorze obiektu ze sceną teatralną lub operową obejmującą technologie sceniczne, doświadczenie w nadzorze konserwatorskim - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. (Dz.U. Nr 150 z dn.30.06.2004r. poz. 1579 § 8 ust. 1,2) przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. d)Inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności instalacyjnej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót sanitarnych w tym instalacje ciepła technologicznego, węzeł cieplny, wentylacja i klimatyzacja; przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa e)Inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności elektrycznej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót elektrycznych doświadczenie w nadzorowaniu nagłośnienia i oświetlenia sceny, sieci strukturalnych i teletechnicznych, instalacji elektroakustycznych i instalacji nagłośnienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa f)Inspektor ds. techniki scenicznej. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe techniczne doświadczenie w zakresie technologii robót i urządzeń scenicznych (projektowanie, nadzór) g)Specjalista ds. konserwatorskich: spełniający wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. (Dz.U. Nr 150 z dn.30.06.2004r. poz.1579 §7 ust. 1,2) h)Specjalista ds. rozliczeń: co najmniej 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu zadań inwestycyjnych (w tym przynajmniej jednego przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej) Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i koordynatora pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia i doświadczenia oraz uprawnień. W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu do wzoru nr 4 wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi: a)przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) b)udokumentować wysokość obrotów jako średnią z trzech ostatnich lat w wysokości co najmniej 700.000 zł. 4)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy spełniający wszystkie wymagane warunki otrzymują 10 pkt. Zamawiający zastosuje dodatkową punktację: za każdy nadzorowany obiekt podlegający opiece konserwatora zabytków powyżej 1 wymaganego, przyznaje się 1 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów w ko-lejności: 1)Wypełniony wniosek (wg wzoru nr 1). Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zo-stały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie z wzorem Nr 3. 8)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru nr 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentu stwierdzającego wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11)Część sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysków i strat za lata 2006, 2007, 2008. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych w ofercie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8 ppkt. 3), 4),5),6), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka?nia - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho?dzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak spełnienia któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie
ul. 1 Maja 4
10-118 Olsztyn
p.44 lub 46.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie ul. 1 Maja 4 10-118 Olsztyn p.44 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie będzie realizowane przez cały okres realizacji inwestycji Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie oraz okres jej rozliczania. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy ulegnie przedłużeniu okres realizacji robót przy wykonywaniu inwestycji Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie. 3.Wszystkie wzory druków oraz załącznik nr 1 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego - www.teatr.olsztyn.pl 4.Projekt współfinansowany ze środków: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe; Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o zasięgu ponadregionalnym.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na System Sygnalizacji Pożarowej w budynku nr 1, 2 i 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.