To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Łódź: Wykonanie i dostawa druków dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 28099 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9163 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa druków dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79823000-9 usługa drukowania i dostawy 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do specyfikacji- Pakiet asortymentowo - cenowy. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w postaci dostaw częściowych, na podstawie zamówień przekazywanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1)Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności, Łódź, ul. Lecznicza 6 2)Zespół ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź ,ul. Kilińskiego 102/102a 3)I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Tybury 16 4)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Limanowskiego 194/196 5)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Tokarzewskiego 53 6)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Marysińska 36 7)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Motylowa 4 8)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Rybna 18 9)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Perla 2 10)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Sprinterów 11 11)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Kasprzaka 27 12)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Karolewska 70/76 13)II Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Grota -Roweckiego 30 14)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Elsnera 12 15)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Zbocze 2a 16)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, al. Piłsudskiego 67 17)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Tramwajowa 21 18)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10-go Lutego 7/9 19)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Piotrkowska 61 20)III Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 21)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 22)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Dąbrowskiego 33 23)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Senatorska 4 24)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Paderewskiego 47 25)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Rzgowska 170 26)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Kilińskiego 102/102A 27)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej , Łódź ul. Piotrkowska 149 28) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 29)Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 30)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 31)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 9. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem. 10. Zamawiający określi w zamówieniu asortyment, ilości oraz miejsce dostawy druków. 11. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy wzory obowiązujących dokumentów w przeciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem. 13. W przypadku druku innego niż wzory dokumentów ujętych w pakiecie Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowny wzór wraz z zamówieniem. 14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione druki w terminie (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od dnia otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy druków w przypadku: a) stwierdzenia nieaktualności treści dostarczonego druku; b) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; c) dostarczenia druków w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 16. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym, asortymentowym, 5) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać na piśmie Zamawiającemu wszelkie zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 17. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu zgłasza reklamację Wykonawcy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących lub przyjęcia zwrotu wadliwych lub uszkodzonych druków. 19. Zawiadomienia i reklamacje mogą być składane telefonicznie, potwierdzone pisemnie faksem lub e-mailem. 20. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji dokona wymiany wadliwych druków na wolne od wad lub dostarczy brakujące druki. 21. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 22. Wykonawca będzie wystawiał fakturę po zrealizowaniu danego zamówienia w całości. 23. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W-Z wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez pracownika Zamawiającego. 24. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, zgodne z jego ofertą, stanowią załącznik nr 1a do umowy - Pakiet asortymentowo-cenowy. 25. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego102/102a w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 26. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 27. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Włostowski Wojciech Robert DRUKARNIA " LASER - GRAF"
jakie przetargi wygrała firma
Włostowski Wojciech Robert DRUKARNIA " LASER - GRAF"
- Drukarnia LASER-GRAF Wojciech Włostowski, ul. Nowy Rynek 1, Płock, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49628,00
Oferta z najniższą ceną: 49628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139006,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- druk i dostawę materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach PS WPR 2023-2027
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu w roku 2025
- USŁUGI POLIGRAFICZNE
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.