Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Warszawa: Świadczenie usług ochrony mienia Urzędu Pracy m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 28392 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej w postaci bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony fizycznej z licencją I stopnia zadbał o utrzymanie porządku oraz sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną budynku przy ul. Grochowskiej 171B w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca przed złożeniem oferty w przedmiotowym postępowaniu może się zapoznać z ww. siedzibą po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wymienioną w punkcie 18.5. SIWZ. Kod CPV (79710000-4) - usługi ochroniarskie 4.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.4. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 4.5. Jeżeli Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie z udziałem Podwykonawców zobowiązany jest wskazać w ofercie (na załączniku przygotowanym zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ) zakres zamówienia, który zamierza im powierzyć..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną ofertę, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy; 7.2.1. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi ochrony mienia obiektów użyteczności publicznej, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda. 7.2.2 Potencjał osobowy Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich/ym: a) kwalifikacjach zawodowych: tj. osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia w zakresie opisanym w art. 26 ust. 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm). b) doświadczeniu: tj. osobami mającymi 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu ochrony obiektów użyteczności publicznej; c) wykształceniu: reguluje art. 26 ust. 2 ustawy z dn.22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 7.2.3. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000 PLN. 7.3. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły/spełnia-nie spełnia/, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, o których mowa w pkt 7, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm). c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę na konieczność załączenia do oferty, oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków, również innych dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 SIWZ. 8.2 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: 1) dokumenty wymienione w pkt. 8.1 lit. a), przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, 2) dokument wymieniony w pkt. 8.1. lit. b) wspólny (np. podpisany przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 8.3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1 ppkt a, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt 8.3.2 stosuje się odpowiednio. 8.5 Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.5.1. Wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ochrony mienia obiektów użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (przez co Zamawiający rozumie świadczenie usług ochrony mienia obiektów użyteczności publicznej o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100.000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8.5.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z opisem ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 8.5.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.5.4. Aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z tytułu ochrony osób i mienia, na kwotę co najmniej 150 000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m. st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa, pokój 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Pracy m. st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa, pokój 120 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.