Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Świdnica: Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z instalacją odprowadzającą wody opadowe z połaci dachowej oraz terenu wokół kaplicy zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym przy ul. Łukasińskiego w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 285497 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z instalacją odprowadzającą wody opadowe z połaci dachowej oraz terenu wokół kaplicy zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym przy ul. Łukasińskiego w Świdnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowej oraz terenu wokół kaplicy do sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w jezdni ul. Kazimierza Odnowiciela.Obszar robót zlokalizowany jest na terenie cmentarza komunalnego przy ulicy Łukasińskiego i obej-muje teren wokół kaplicy, alejkę prowadzącą od ulicy Kazimierza Odnowiciela oraz fragment jej pasa drogowego - działki nr 6/1, 7/1, 7/2 AM 2 w obrębie ewidencyjnym 0002 - Zawiszów będące własnością Gminy Miasto Świdnica oraz działkę 2/2 AM 1 w obrębie ewidencyjnym 0002 - Zawiszów będącą w zarządzie Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: kwota wadium-3 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - Prawo Zamówień Publicznych, -prowadzić działalność tożsamą z przedmiotem niniejszego zamówienia, -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -zrealizować w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie podobne roboty budowlane o wartości minimum 100 000 zł. brutto każda, potwierdzone referencjami. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2. 2) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty; 3) informacja o wielkości zatrudnienia pracowników w bieżącym roku - minimum 4 osoby - gwarantujące właściwą realizację zadania; imienny wykaz osób, które przy realizacji zadania pełnić będą funkcje kierownicze z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, z którego wynika iż członek izby jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3. 4) wykaz co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie, o wartości minimum 100 000 zł. brutto każda, z podaniem zleceniodawcy (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie robót) oraz wartości zrealizowanego zadania, potwierdzonych referencjami -załącznik Nr 4 5)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 10 000zł.- załącznik nr 5 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Art.23 u.p.z.p. - załącznik nr 6 7) zaparafowany i uzupełniony o oferowaną w ofercie cenę - wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 7 8) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 8 9) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 9 10) w przypadku składania ofert przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa on dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - załącznik nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124 )
58-100 Świdnica
ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124 ) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy"
- Budowa kontenerowej kwarantanny, izolatki na terenie schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Pogodnej w Świdnicy
- " Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym (...) w ramach zadania (...)"Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska".
- Rozbiórka zbiornika i budowa 2 zbiorników wody 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w m.Świdnica w ram.zad.inw. Budowa zbiorników na wodę pitną o poj. 200m3 na terenie SUW w m. Słone i Świdnicy
- Dostawy materiałów medycznych do gastroentorologii i endoskopii (powtórzony)
- Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z dokumentacją w m. Uście realizowane w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa i przebudowa oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Maków Podhalański
- "Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej"
- Poprawa jakości środowiska w gminie Wojaszówka poprzez inwestycje w infrastrukturę oczyszczania ścieków i kanalizacji ściekowej.
- "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.