Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Kalisz: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 285803 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. , ul. Łódzka 19-29, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 599 81 98, faks 62 599 81 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.park-wodny.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu. 2.Zakres prac i czynności w ramach pełnionej funkcji obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót realizowanego zadania inwestycyjnego; 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami; 3) współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót; 4) współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy; 5) uzyskanie od wykonawcy robót certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów dla wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych przed ich wbudowaniem (zgodnie ze STWiOR); 6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej; 7) nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, systematyczna kontrola i weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę robót budowlanych; 8) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami polskiego prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym; 9) nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska; 10) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane; 11) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu zgodności stosowanych wyrobów budowlanych z ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz projektami wykonawczymi; 12) uczestniczenie w cyklicznych naradach koordynacyjnych organizowanych co najmniej jeden raz w miesiącu z udziałem Zamawiającego a w razie potrzeby lub na życzenie Zamawiającego częściej, oraz w cotygodniowych naradach budowlanych z udziałem Wykonawcy i Inspektorów nadzoru w pozostałych specjalnościach oraz udział w sporządzeniu protokołów ze spotkań; 13) obecność Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie przeciętnie w dni pracy wykonawcy robót budowlanych nie mniej niż 2 razy w tygodniu; 14) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach; 15) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji; 16) sprawdzanie, zatwierdzanie i odbiór wykonywanych robót budowlanych wraz z robotami zanikającymi i ulegającymi zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbiorowych (odbiory częściowe i odbiór końcowy), nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu w/w odbiorów; 17) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; 18) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; 19) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót; 20) współpraca z projektantem pełniącym nadzór autorski i zgłaszanie zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 21) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 22) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; 23) rozwiązywanie, w porozumieniu z Zamawiającym, bieżących problemów technicznych powstałych w trakcie realizacji robót; 24) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu umowy z wykonawcą robót budowlanych; 25) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót; 26) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora; 27) weryfikacja dokumentacji powykonawczej; 28) doradztwo i współpraca z Zamawiającym w sprawach związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na roboty budowlane oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót; 29) tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji wraz z przekazaniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wraz z prawami zależnymi do w/w dokumentacji; 30) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w terminowej realizacji robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; 31) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 32) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 33) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; 34) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 35) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót, stwierdzonych wad, 36) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 37) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego; 38) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram i kosztorys; 39) poświadczenie terminu zakończenia robót; 40) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 41) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót; 42) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; 43) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji; 44) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót; 45) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem; 46) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji; 47) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 48) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 49) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną; 50) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 51) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 52) monitorowanie oraz rozliczanie finansowe robót, stanowiących przedmiot świadczonej usługi z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje i elementy środków trwałych (wg. Klasyfikacji Środków Trwałych). 3.Wykonawca, w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, tj. w ciągu 5 lat od dnia odbioru końcowego Budowy Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu, będzie brał czynny udział w egzekwowaniu zobowiązań od wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonej przez niego gwarancji. 4.Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, która: a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; b) wykonała należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych budowy budynku użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości robót sanitarnych co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto; Pod pojęciem - budynki użyteczności publicznej - należy rozumieć budynki wymienione w definicji zawartej w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). c) posiada co najmniej 5-letni staż pracy zawodowej (liczony od dnia uzyskania uprawnień budowlanych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, w tym związanych ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT; b) zmiany terminu wykonania robót budowlanych o czas przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park-wodny.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. ul. Łódzka 19-29 w Kaliszu - budynek biurowy obok hotelu Bursztyn, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 15:30, miejsce: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. ul. Łódzka 19-29 w Kaliszu - budynek biurowy obok hotelu Bursztyn, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na nr faksu 62 599 81 98. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" - LODY
- Świadczenia usług schronienia dla bezdomnych kobiet i bezdomnych osób z dziećmi z terenu miasta Kalisza w 2025r.
- Wydanie monografii naukowych
- Wynajem wraz z montażem i demontażem nawierzchni sportowej do piłki siatkowej zgodnie z terminarzem Polskiej Ligi Siatkówki oraz usługa montażu i demontażu nawierzchni sportowej do piłki ręcznej
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Ratownictwo Medyczne
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Żarowie".
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Usługi inspektorów nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
- Usługa nadzoru inwestorskiego w ramach budowy trzech przyszkolnych hal sportowych na terenie Gminy Pilzno
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Tryb. oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Tryb.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.