eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Kalisz: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 325631 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285803 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o., ul. Łódzka 19-29, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 599 81 98, faks 62 599 81 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad Budową Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu. 2.Zakres prac i czynności w ramach pełnionej funkcji obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót realizowanego zadania inwestycyjnego; 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami; 3) współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót; 4) współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy; 5) uzyskanie od wykonawcy robót certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów dla wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych przed ich wbudowaniem (zgodnie ze STWiOR); 6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej; 7) nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, systematyczna kontrola i weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę robót budowlanych; 8) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami polskiego prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym; 9) nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska; 10) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane; 11) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu zgodności stosowanych wyrobów budowlanych z ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz projektami wykonawczymi; 12) uczestniczenie w cyklicznych naradach koordynacyjnych organizowanych co najmniej jeden raz w miesiącu z udziałem Zamawiającego a w razie potrzeby lub na życzenie Zamawiającego częściej, oraz w cotygodniowych naradach budowlanych z udziałem Wykonawcy i Inspektorów nadzoru w pozostałych specjalnościach oraz udział w sporządzeniu protokołów ze spotkań; 13) obecność Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie przeciętnie w dni pracy wykonawcy robót budowlanych nie mniej niż 2 razy w tygodniu; 14) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach; 15) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji; 16) sprawdzanie, zatwierdzanie i odbiór wykonywanych robót budowlanych wraz z robotami zanikającymi i ulegającymi zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbiorowych (odbiory częściowe i odbiór końcowy), nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu w/w odbiorów; 17) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; 18) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; 19) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót; 20) współpraca z projektantem pełniącym nadzór autorski i zgłaszanie zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 21) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 22) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; 23) rozwiązywanie, w porozumieniu z Zamawiającym, bieżących problemów technicznych powstałych w trakcie realizacji robót; 24) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu umowy z wykonawcą robót budowlanych; 25) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót; 26) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora; 27) weryfikacja dokumentacji powykonawczej; 28) doradztwo i współpraca z Zamawiającym w sprawach związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na roboty budowlane oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót; 29) tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji wraz z przekazaniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wraz z prawami zależnymi do w/w dokumentacji; 30) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w terminowej realizacji robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; 31) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 32) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 33) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; 34) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 35) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót, stwierdzonych wad, 36) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 37) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego; 38) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram i kosztorys; 39) poświadczenie terminu zakończenia robót; 40) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 41) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót; 42) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; 43) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji; 44) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót; 45) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem; 46) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji; 47) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 48) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 49) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną; 50) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 51) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 52) monitorowanie oraz rozliczanie finansowe robót, stanowiących przedmiot świadczonej usługi z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje i elementy środków trwałych (wg. Klasyfikacji Środków Trwałych). 3.Wykonawca, w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, tj. w ciągu 5 lat od dnia odbioru końcowego Budowy Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu, będzie brał czynny udział w egzekwowaniu zobowiązań od wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonej przez niego gwarancji. 4.Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Technicznych Instalacje i Sieci Sanitarne INWEST-PRO SERWIS Jan Lenartowski, ul. Złota 71, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.