Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Bydgoszcz: Renowacja magistral wodociągowych - część 1
Numer ogłoszenia: 287562 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Toruńska 103, 85-817 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3232294, faks 052 3232294, 3711297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja magistral wodociągowych - część 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie renowacji magistral wodociągowych metodą bezwykopową na terenie miasta Bydgoszczy o łącznej długość 4860 m, w tym: - DN 1000 mm o długości 4780 m, - DN 600 mm o długości 2x40 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 312.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 euroIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji metodą bezwykopową przewodów wodociągowych o łącznej długości, co najmniej 1 000 metrów i o średnicach wewnętrznych minimum O 400 mm, wykonanych metodą rury ściśle pasowanej (CP) lub rury utwardzanej na miejscu (CIPP). b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - Zestaw do czyszczenia rurociągów poddawanych renowacji - 1 szt. - Zestaw kamer do inspekcji CCTV - 1 szt. - Zestaw do renowacji rurociągów - 1 szt. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - kierownika robót instalacyjnych, - kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, - projektanta. Wykonawca może, zamiast dwóch osób do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych i projektanta, wskazać jedną osobę - pod warunkiem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia dla tych osób, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 1.2)d). d) Osoby (wymienione w pkt. III.2) pkt 1.2)c)), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia mają posiadać następujące uprawnienia (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.): - kierownik robót instalacyjnych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, - przynależność do izby inżynierów budownictwa, - wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, - przynależność do izby inżynierów budownictwa, - wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - projektant: - uprawnienia budowlane do projektowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, - przynależność do izby inżynierów budownictwa, - wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 PLN b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 PLN 4) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) w przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt.III.2) ppkt 1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty (z waluty obcej na PLN) przyjmie średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) Dla osób wymienionych w pkt 7) Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: - dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, - dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa , - zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995r.) 9) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa); 11) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 12) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.1), 3.2), 3.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. c) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a)a.; 3.12)a)c.; 3.12)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a)b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a), 3.12)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. III.2) ppkt 3.12)c) stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy - Spółka z o.o.
85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy - Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu Bydgoski System Wodny i Kanalizacyjny II, Decyzja Komisji Europejskiej CCI 2004PL16CPE003. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć: Opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, zawierający: -opis proponowanej technologii i warunki jej stosowania oraz: --instrukcję montażową zawierającą warunki techniczne realizacji prac, --aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dla oferowanych materiałów i technologii, --atesty higieniczne dla oferowanych materiałów dopuszczające do kontaktu z wodą pitną uzyskane od Państwowego Zakładu Higieny, -opis materiałów i armatury, -wykaz metod renowacji. 3. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 01/09/2009 r. o godz. 10:00. Miejsce spotkania wykonawców - Bydgoszcz, ul. Toruńska 103, sala nr 101. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wyniesie 10 % ceny podanej w ofercie. 5. SIWZ będzie przekazywana wyłącznie na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym po wpłaceniu należności za SIWZ na konto nr: Bank PeKaO S.A. - II/O BYDGOSZCZ Nr 73 1240 3493 1111 0000 4305 9142 albo w siedzibie Zamawiającego. Opłata za SIWZ wynosi 100 zł.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA SZYN KOLEJOWYCH 49E1 I SZYN TRAMWAJOWYCH 60R2
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- "Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim"
- Dostawa części zamiennych do suwnic pomostowych typu RR1 firmy Bonfanti
- Rewitalizacja Parku Centralnego w Bydgoszczy poprzez wykonanie przepływowego zbiornika wodnego z przeznaczeniem na kąpielisko miejskie
- Naprawa leja zsypowego z rusztu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.