Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Złotoryja: Ochrona osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym
w Złotoryi
Numer ogłoszenia: 290575 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Złotoryi , ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 87 83 509, faks 076 87 83 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www-us-zlotoryja.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi. Wymagany zakres wykonywania usług codzienne: Ochrona osób i mienia 1. Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób fizycznych znajdujących się na chronionym terenie, zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia, z Planem Ochrony (do wglądu dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana) oraz Instrukcją Pełnienia Służby; 2. Ochrona mienia zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegających na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; 3. Bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony, posiadających odpowiednią do zakresu wykonywanych zadań licencję pracownika ochrony fizycznej; 4. Ochrona obiektów Zamawiającego winna być sprawowana przez pracowników Wykonawcy, przygotowanych zawodowo do wykonania czynności ochronnych; jednakowo umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory; 5. Ochrona winna być realizowana w postaci ochrony fizycznej i obchodów patrolowych; 6. Do obowiązków pracowników ochrony należy: a. pobór i deponowanie kluczy od Urzędu Skarbowego w miejscu ich stałego przechowywania;b. dozór fizyczny chronionego obiektu;c. sprawowanie nadzoru nad ruchem osób wchodzących na teren Urzędu Skarbowego w aspekcie uniemożliwienia dostępu na teren Urzędu osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających , oraz innych osób niepowołanych wchodzących w ciągu dnia na teren Urzędu;d. kontrolowanie i kierowanie ruchem osobowym i materiałowym oraz kierowanie interesantów do poszczególnych komórek Urzędu; e. kontrolowanie zamknięć i plombowanie pomieszczeń po ich opuszczeniu przez pracowników;f. podejmowanie dopuszczalnych prawem, w ramach posiadanych uprawnień, działań interwencyjnych w razie zagrożenia bezpieczeństwa pracowników i interesantów Urzędu, oraz jego ochrony przed kradzieżą lub wandalizmem; g. powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionej nieruchomości; h. niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej , alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Urzędu lub zagrożenia ciągłości pracy Zamawiającego;i. prowadzenie książki zdania i przyjęcia służby, odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń związanych z bezpieczeństwem mienia i osób przebywających na terenie Urzędu lub jego bezpośredniej bliskości; j. zapewnienie na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i p.poż, oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją usługi lub wskutek usługi innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę;k. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. 2.2 Sprzątanie budynku, biur, czyszczenie okien 2.2.1 Posadzki i podłogi:a. zamiatanie i mycie posadzek z płytek gresowych; b. zamiatanie i mycie podłóg z wykładzin PCV;c. zamiatanie i mycie paneli podłogowych;d. odkurzanie wykładzin dywanowych. 2.2.2 Pomieszczenia biurowe: a. usuwanie śmieci z wymianą wkładów foliowych w koszach i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne . 2.2.3 Pomieszczenia sanitarne: a. sprzątanie toalet i urządzeń sanitarnych;b. usuwanie śmieci z wymianą wkładów foliowych w koszach i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne; c. dostarczanie i uzupełnianie środków czystości ( papieru toaletowego, mydła w płynie, odświeżaczy powietrza). 3 Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz w tygodniu a. wycieranie na wilgotno lub odkurzanie drzwi, parapetów i innych przedmiotów łącznie z telefonami wyłączając zestawy komputerowe i inne urządzenia wymagające znajomości obsługi uprawnień; b. mycie koszy na śmieci;c. mycie luster, usuwanie pajęczyn;d. czyszczenie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych . 4 Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz na miesiąc a. odkurzanie mebli tapicerskich;b. czyszczenie mebli biurowych wraz z konserwacją środkiem do czyszczenia mebli. 5 Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz na kwartał a. czyszczenie okien polegające na ich myciu (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu);b. pranie wykładziny dywanowej (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu);c. polimeryzacja podłóg z wykładzin PCV - środkiem impregnującym, chroniącym przed zabrudzeniem i plamami (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu);d. mycie kloszy oświetleniowych (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu);e. konserwacja systemu alarmowego wraz z czujkami. 6 Wymagany zakres wykonania usługi wg potrzeby a. ochrona osób i mienia;b. przecieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli;c. opróżnianie worka ze ścinkami z niszczarki w pok.14 II piętro i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne. 8 Warunki wykonywania usługi 8.1 Zamawiający udostępni Wykonawcy sprawny system alarmowy a. przy ulicy Rynek 42 - z centralą alarmową PC 5020 wer.3.2. ( Power 864) ; b. przy placu Lotników Polskich 3B z centralą alarmową 8.2 Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia zapewnia pracowników, sprzęt i środki czyszczące w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta. 8.3 Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy oraz pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu i środków czystości. 8.4 Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody w ilościach niezbędnych do wykonywania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi ochrony osób i mienia oraz sprzątania z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Potencjał finansowo-ekonomiczny: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia;Ocena spełniania warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia- nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 1 do formularza ofertowego; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do formularz ofertowego Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do formularz ofertowego;Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do formularza ofertowego;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Polisa lub inny dokument ubezpieczenia ( w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia;Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na ochronę osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych; Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; Powyższe dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-zlotoryja.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Złotoryi, ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Złotoryi, ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja, pokój nr 2 (II piętro-Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.