eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaOchrona osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Złotoryja: Ochrona osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi
Numer ogłoszenia: 343285 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290575 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Złotoryi, ul. Rynek 42, Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 87 83 509, faks 076 87 83 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi. 1. Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób fizycznych znajdujących się na chronionym terenie oraz ładu i porządku, zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia, z Planem Ochrony (do wglądu dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana), o ile jego przedstawiciel będzie się legitymował ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego do klauzuli zastrzeżone oraz Instrukcją Pełnienia Służby dwustronnie parafowaną; 2.Ochrona mienia zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegających na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; 3.Bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony, posiadających odpowiednią do zakresu wykonywanych zadań licencję pracownika ochrony fizycznej; 4.Ochrona obiektów Zamawiającego winna być sprawowana przez pracowników Wykonawcy, przygotowanych zawodowo do wykonania czynności ochronnych; jednakowo umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory i sprzęt uzgodniony z Zamawiającym; 5.Ochrona winna być realizowana w postaci: a.Ochrony fizycznej i obchodów patrolowych w budynku przy ulicy Rynek 42; b.Monitoringu przy ul. Rynek 42 i pl. Lotników Polskich 3B wraz z dojazdem grupy interwencyjnej do miejsca zdarzenia w ciągu 30 minut. 6.Do obowiązków pracowników ochrony należy: a.Pobór i deponowanie kluczy od Urzędu Skarbowego w miejscu ich stałego przechowywania; b.Dozór fizyczny chronionego obiektu; c.Sprawowanie nadzoru nad ruchem osób wchodzących na teren Urzędu Skarbowego w aspekcie uniemożliwienia wejścia na teren Urzędu osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, oraz innych osób zakłócających porządek publiczny; d.Kontrolowanie i kierowanie ruchem osobowym i materiałowym oraz kierowanie interesantów do poszczególnych komórek Urzędu; e.Kontrolowanie zamknięć i plomb pomieszczeń po ich opuszczeniu przez pracowników oraz przed rozpoczęciem godzin urzędowania; f.Załączanie i wyłączanie systemu alarmowego; g.Podejmowanie dopuszczalnych prawem, w ramach posiadanych uprawnień, działań interwencyjnych w razie zagrożenia bezpieczeństwa pracowników i interesantów Urzędu, oraz jego ochrony przed kradzieżą lub wandalizmem; h.Powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionej nieruchomości; i.Niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Urzędu lub zagrożenia ciągłości pracy Zamawiającego; j.Prowadzenie książki zdania i przyjęcia służby, odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń związanych z bezpieczeństwem mienia i osób przebywających na terenie Urzędu lub jego bezpośredniej bliskości; k.Zapewnienie na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i ppoż., oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją usługi lub wskutek usługi innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; l.Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi; m.Wykonywanie doraźnych poleceń Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Skarbowym w Złotoryi. 2.2 Sprzątanie budynku, biur, czyszczenie okien 2.2.1 Posadzki i podłogi: a. Zamiatanie i mycie posadzek z płytek gresowych; b. Zamiatanie i mycie podłóg z wykładzin PCV; c. Zamiatanie i mycie paneli podłogowych; d. Odkurzanie wykładzin dywanowych. 2.2.2 Pomieszczenia biurowe: a. Usuwanie śmieci a także wymiana na koszt własny wkładów foliowych w koszach i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne. 2.2.3 Pomieszczenia sanitarne: a. Sprzątanie toalet i urządzeń sanitarnych; b. Usuwanie śmieci z wymianą wkładów foliowych w koszach i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne; c. Dostarczanie i uzupełnianie środków czystości ( papieru toaletowego, mydła w płynie, odświeżaczy powietrza). Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz w tygodniu a.Wycieranie na wilgotno lub odkurzanie drzwi, parapetów i innych przedmiotów łącznie z telefonami wyłączając zestawy komputerowe i inne urządzenia wymagające znajomości obsługi uprawnień; b.Mycie koszy na śmieci; c.Mycie luster, usuwanie pajęczyn; d.Czyszczenie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych. 4Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz na miesiąc a.Odkurzanie mebli tapicerskich; b.Czyszczenie mebli biurowych wraz z konserwacją środkiem do czyszczenia mebli. 5Wymagany zakres wykonania usługi jeden raz na kwartał a.Czyszczenie okien polegające na ich myciu (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu); b.Pranie wykładziny dywanowej (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu); c.Polimeryzacja podłóg z wykładzin PCV - środkiem impregnującym, chroniącym przed zabrudzeniem i plamami (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu); d.Mycie kloszy oświetleniowych (w marcu, w czerwcu, w wrześniu, w grudniu); e.Konserwacja systemu alarmowego wraz z czujkami. 6Wymagany zakres wykonania usługi wg potrzeby a.Ochrona osób i mienia w dodatkowych godzinach pracy Urzędu Skarbowego; b.Przecieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli; c.Opróżnianie worka ze ścinkami z niszczarki w pok.14 II piętro i wynoszenie ich do kontenera na odpady komunalne. 7Harmonogram wykonywania prac 7.1Ochrona osób i mienia winna być sprawowana: a.przy ulicy Rynek 42 w godzinach od 7 00 do 15 30 w dniach od poniedziałku do wtorku i od czwartku do piątku, w godzinach od 7 00 do 18 00 w środy, w pozostałym czasie ochrona odbywa się na zasadzie monitoringu; b.przy placu Lotników Polskich 3B na zasadzie monitoringu. 7.2Sprzątanie i czyszczenie winno być sprawowane: a.w budynku, w biurach, w sanitariatach oraz ciągach komunikacyjnych w godzinach pracy Urzędu tj. od godz. 730 do 1530, w środy od 800 do1600; b.polimeryzacja podłóg po godzinach pracy Urzędu zawsze w piątek. 8 Warunki wykonywania usługi 8.1Zamawiający udostępni Wykonawcy sprawny system alarmowy a.przy ulicy Rynek 42 - z centralą alarmową PC 5020 wer.3.2. (Power 864); b.przy placu Lotników Polskich 3B z centralą alarmową DSC 1000; 8.2 Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia zapewnia pracowników, sprzęt i środki czyszczące w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta; 8.3Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy oraz pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu i środków czystości; 8.4Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody w ilościach niezbędnych do wykonywania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 176508 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAX-WLEKLIK J.P.Wleklik, ul. Wjazdowa 5, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 176508
  • Oferta z najniższą ceną: 176508 oferta z najwyższą ceną: 244965,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.